Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zouden jullie doen als finale, de prijs van deze opties zijn ongeveer hetzelfde:

Optie 1:
1: 1x Snow Storm 2.0
2: 1x Katan Specials #4(Howling Comet to Cactus)
3: 1x Katan Specials #5(Dragon Eggs with Crackling Mine)
4: 1x DumBum 16 Shots (All at Once versie)

Optie 2:
1: 2x Katan Specials #4(Howling Comet to Cactus)
2: 2x Katan Specials #5(Dragon Eggs with Crackling Mine)
3: 1x DumBum 16 Shots (All at Once versie)

Optie 3:
1: 3x Secret Salute
2: 3x Wicked Whistle
3: 3x Wick@ Sick Fan

Optie 4:
2: 2x Wicked Whistle

Optie 5:
1: 4x Wicked Whistle
2: 4x Wick@ Sick Fan

Mijn voorkeur gaat nu uit naar Optie 3 of 4. Die 3 crackling waaiers geven een groot genoeg chaos om dat spectaculaire einde van de avond gevoel tegeven.

Kan iemand mij op andere gedachten brengen of juist bevestigen in mijn keuze?!

Wat zouden jullie doen als finale, de prijs van deze opties zijn ongeveer hetzelfde:

Poeh...
ik zou denk ik voor optie 2 gaan, omdat deze de meeste chaos geeft. Kanttekening is dat de katan specials zich nog niet hebben bewezen. Mijn plan B zou optie 5 zijn. Ik denk dat je minimaal 4x Wicked Whistle of Sick fan nodig hebt om echt te kunnen pieken in een finale.

Bij optie 3 vind ik 2x crackling met daartussen in een fluit niet zo heel lekker lopen. Optie 4 vind ik de mooiste, maar niet heel heftig.

Wie weet kun je er wat mee...

Suggestie : 6x Secret Salute + 2x wicked whistle + 4 x dumbum 16 OF 4X Cruel Cannon van Wolff.

Meer chaos is meer beter! En wat al gezegd is, Secret Salute heeft zich al bewezen, special#5 nog niet. En secret salute knalt hard en heeft goeie felle crackling!

Overigens is de cruel cannon een at once salute cake, maakt her makkelijker dan dumbum ombouwen.

Ik zou kijken naar de tijd van de cakes, eventueel nodig om hoofd en reserven tegelijk af te laten gaan !

Zelf zou ik: katan special 5, cake a-b-c-d tegelijk (v-shape rek)en de 4 het zelfde alleen dan in een i shape. Dan zou je daar 2x wicked en 2x wick@ met als toetje 4x dumbum of cruel Cannon zo als koala al zij !

Ik zou zeker voor optie 3 gaan. Je hebt dan eigenlijk alles te pakken wat je nodig hebt voor een agressieve finale. Fluit, knal, crackling en kleuren.

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik zelf zou gaan voor optie 3, waarbij de Wick@Six wordt ingestart als de Wicked Whistle 10 seconden aan de gang zijn. Zo zie je nog wat kleur door de crackling heen!

Welke optie gaat het worden Mavovic?
Optie 1 en 2 zijn afgevallen. Ik neem geen risico met de Katan boxen, die moeten zich nog gaan bewijzen, Een finale mag niet tegenvallen.

Waarschijnlijk wordt het optie 3. De precieze aantallen van de cakes weet ik nog niet. Ik ben nog bezig het budget rond te krijgen samen met familie en vrienden. Altijd lastig omdat anderen nog niet bezig zijn met vuurwerk in oktober. Gelukkig loopt de Freakactie van een winkel hier in de buurt nog even door. Als het budget tegenvalt kan de finale zomaar korter of kleiner worden.

Ook overweeg ik het om 3 verschillende crackling waaiers te gebruiken. Dit heb ik al eens eerder gedaan en dat was goed bevallen. Meer chaos en minder risico op een tegenvallende batch.

Ik zou persoonlijk optie 2 of 5 pakken. Heerlijke finales in mijn ogen.

Optie 1:
2: 1x Katan Specials #4(Howling Comet to Cactus)
3: 1x Katan Specials #5(Dragon Eggs with Crackling Mine)

Optie 2:
1: 2x Katan Specials #4(Howling Comet to Cactus)
2: 2x Katan Specials #5(Dragon Eggs with Crackling Mine)

Optie 3:
1: 3x Secret Salute
2: 3x Wicked Whistle

Optie 4:
2: 2x Wicked Whistle

Optie 5:
1: 4x Wicked Whistle
2: 4x Wick@ Sick Fan

Mijn voorkeur gaat nu uit naar Optie 3 of 4. Die 3 crackling waaiers geven een groot genoeg chaos om dat spectaculaire einde van de avond gevoel tegeven.

Kan iemand mij op andere gedachten brengen of juist bevestigen in mijn keuze?!

Verstandige keus denk ik. Ik denk dat je met optie 3 echt de meeste chaos creëert. Crackling waaiers doen het altijd goed inderdaad.

De knoop is doorgehakt! Uiteindelijk is het geworden:

1> 1x Transbomber Champions Edition >
2> 2x Wicked Whistle >
3> 2x Wick@ Sick Fan + 1x Crackling Chry 2.0 >
4> DumBum 16 Shots

Beste mensen van dit gezellige forum,

Ik heb voor jullie 2 vragen:

1) Ik heb een aantal cakeboxen dit jaar:
Snowstorm 2.0(EVO), EVO Bomber, Katan #4 Howling Comet to Cactus en de Immortal Gold (Rubro).
De EVO en Katan boxen zijn prachtig maar vrij monotoon vandaar dat ik nadenk over een 'oplossing' om het voor het publiek spannend te houden en voor 2020 een iets heftigere show neer te zetten dan normaal. Het zijn alledrie boxen van 4 cakes zo goed als single effect met in de laatste cake een kleine finale. Dit heb ik zelf in gedachten:

#4: 4
Bomber: 1 > 4 > 2+3(I of V-shape?)
Snowstorm 1 > 4 > 2+3(I of V-shape?)
#4: 1+2+3(I of W?)

Hebben jullie nog ideeën over hoe ik dit aan zou kunnen pakken? Ik wil een middenweg tussen tijdsduur en intensiteit.

2) Verder nog een tweede vraag.. Is het nodig om pijlen in een pijlenrek af te schermen voor het geval er een niet omhoog komt? (40gr pijlen)

Ik ga dit jaar de Tropical Night en de Outblast van Elite in mijn 100€ showtje verwerken. Ik ben van plan om ze na elkaar af te steken richting het einde van de show. Welke volgorde zouden jullie aanraden, rekening houdend met burst en effectgrootte (opbouwend)? Gr Kees

Ik ben bezig om mijn 0:00 show voor te bereiden. Het is de bedoeling om dit keer te gaan fakkelen. Hieronder de producten die ik ga gebruiken en in welke volgorde ik ze ga aansteken. Advies over volgorde e.d. Is welkom.

2x fast silver Whistling na elkaar
3x splitting stars gelijktijdig
3x volt distraxion gelijktijdig
2x super (strong) celebration gelijktijdig
3x wicked whistle gelijktijdig
2x red maroon gelijktijdig
2x grand pyro gelijktijdig
2x glitter mine en color Comet achter elkaar
5x gold strike achter elkaar overlappend + even immortal gold
2x track mania box tegelijk
2x katan special #4 tegelijk
24x Royall artillery snellont alleen de tail
2x white red rebel tegelijk
3x snap shifter tegelijk
1x W-triple layer
2x ultimate achter elkaar
2x sick six en 2x bushwackers tegelijk
4x venom box tegelijk
4x secrete Salute ltd tegelijk
8x happy Thunder Q tegelijk

Ik heb zo’n vermoeden dat dit een leuke afwisselende show is met een variëteit aan producten. Maar zoals in het begin geschreven, suggesties zijn meer dan welkom

Laatst bewerkt:
Ik ben bezig om mijn 0:00 show voor te bereiden. Het is de bedoeling om dit keer te gaan fakkelen. Hieronder de producten die ik ga gebruiken en in welke volgorde ik ze ga aansteken. Advies over volgorde e.d. Is welkom.

2x fast silver Whistling na elkaar
3x splitting stars gelijktijdig
3x volt distraxion gelijktijdig
2x super (strong) celebration gelijktijdig
3x wicked whistle gelijktijdig
2x red maroon gelijktijdig
2x grand pyro gelijktijdig
2x glitter mine en color Comet achter elkaar
2x gold strike tegelijk
3x gold strike tegelijk
2x track mania box tegelijk
2x katan special #4 tegelijk
24x Royall artillery snellont alleen de tail
2x white red rebel tegelijk
3x snap shifter tegelijk
1x W-triple layer
2x ultimate achter elkaar
2x sick six en 2x bushwackers tegelijk
4x venom box tegelijk
4x secrete Salute ltd tegelijk
8x happy Thunder Q tegelijk

Ik heb zo’n vermoeden dat dit een leuke afwisselende show is met een variëteit aan producten. Maar zoals in het begin geschreven, suggesties zijn meer dan welkom

Ga je 24x Royal Artillery in I-shape schieten? Ik kan mij dat, ondanks het snellont, 24 shots achter elkaar een beetje 'verveeld'. Misschien in W-shape schieten, waardoor je 8x een W-shape hebt?

Voor de rest ziet het er goed uit! Ik heb niet met elk product ervaring uit je show, dus ik kan soms niet helemaal goed inschatten of het een goede opbouw is.

Wat ik mij eigenlijk ook afvraag: volgens mij is de Happy Thunder Q tegenlijk niet meer wat het geweest is en zal de Secret Salute Finale Edition misschien meer impact hebben? Misschien dat anderen dit kunnen bevestigen?

Ga je 24x Royal Artillery in I-shape schieten? Ik kan mij dat, ondanks het snellont, 24 shots achter elkaar een beetje 'verveeld'. Misschien in W-shape schieten, waardoor je 8x een W-shape hebt?

Voor de rest ziet het er goed uit! Ik heb niet met elk product ervaring uit je show, dus ik kan soms niet helemaal goed inschatten of het een goede opbouw is.

Wat ik mij eigenlijk ook afvraag: volgens mij is de Happy Thunder Q tegenlijk niet meer wat het geweest is en zal de Secret Salute Finale Edition misschien meer impact hebben? Misschien dat anderen dit kunnen bevestigen?

Royall artillerie wordt in I-shape geschoten. Ik heb even zitten rekenen. Door het snellont zal het ongeveer 24 sec. duren. Tijdsduur lijkt mij acceptabel. Daarnaast vind het publiek over het algemeen tails leuk om te zien.

Heb trouwens nog een kleine aanpassing gedaan. Door het aanschaffen van de immortal gold. Ga ik deze gelijktijdig schieten met de gold strike

Bedankt voor je reactie :)

Laatst bewerkt:
Beste mensen van dit gezellige forum,

Ik heb voor jullie 2 vragen:

1) Ik heb een aantal cakeboxen dit jaar:
Snowstorm 2.0(EVO), EVO Bomber, Katan #4 Howling Comet to Cactus en de Immortal Gold (Rubro).
De EVO en Katan boxen zijn prachtig maar vrij monotoon vandaar dat ik nadenk over een 'oplossing' om het voor het publiek spannend te houden en voor 2020 een iets heftigere show neer te zetten dan normaal. Het zijn alledrie boxen van 4 cakes zo goed als single effect met in de laatste cake een kleine finale. Dit heb ik zelf in gedachten:

#4: 4
Bomber: 1 > 4 > 2+3(I of V-shape?)
Snowstorm 1 > 4 > 2+3(I of V-shape?)
#4: 1+2+3(I of W?)

Hebben jullie nog ideeën over hoe ik dit aan zou kunnen pakken? Ik wil een middenweg tussen tijdsduur en intensiteit.

2) Verder nog een tweede vraag.. Is het nodig om pijlen in een pijlenrek af te schermen voor het geval er een niet omhoog komt? (40gr pijlen)

Je kan met silver folie werken voor de pijlen !

Doordat ik de Golden Illusion heb aangeschaft ben ik van plan om de schietvolgorde aan te passen. Wat is de beste volgorde?

Optie 1
4x Venom box opeenvolgend
4x Secret Salute LTD tegelijk
4x Gold Strike opeenvolgend + Event Immortal Gold + Golden Illusion gelijktijdig

Optie 2
4x Gold Strike opeenvolgend + Event Immortal Gold + Golden Illusion gelijktijdig
4x Venom box opeenvolgend
4x Secret Salute LTD tegelijk

Tsja wat is de beste volgorde?
Beide opties zijn totaal verschillend, van opbouwend naar afbouwend en andersom.

Net wat jezelf mooi vind.

Ikzelf zou het zo doen:

2x Goldstrike opeenvolgend, 2x tegelijk

Golden Illusion

2x Venom box opeenvolgend, 2x tegelijk

Immortal gold, alle lonten tegelijk aan

4x Secret Salute Finale Ltd tegelijk.
(Als t niet de finale versie is, alle lonten tegelijk aan).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan