Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik dezelfde producten tot mijn beschikking zou hebben, zou ik voor de volgende volgorde zijn gegaan:

- 1-1-2 Goldstrike
- 4x Venom Box
- 1x Golden Illusion
- 1x Immortal Gold
- 4x Secret Salute LTD

Begin is rustig met sierlijke effecten, waarbij je het tempo dus wat opvoert door er 2 gelijktijdig te schieten. Daarna even een kleine finaleteaser weggeven met chaos en crackling, om vervolgens weer volop toe te werken naar een ultieme finale met sierlijke grote effecten.

Ik ben bezig om mijn 0:00 show voor te bereiden. Het is de bedoeling om dit keer te gaan fakkelen. Hieronder de producten die ik ga gebruiken en in welke volgorde ik ze ga aansteken. Advies over volgorde e.d. Is welkom.

2x fast silver Whistling na elkaar
3x splitting stars gelijktijdig
3x volt distraxion gelijktijdig
2x super (strong) celebration gelijktijdig
3x wicked whistle gelijktijdig
2x red maroon gelijktijdig
2x grand pyro gelijktijdig
2x glitter mine en color Comet achter elkaar
5x gold strike achter elkaar overlappend + even immortal gold
2x track mania box tegelijk
2x katan special #4 tegelijk
24x Royall artillery snellont alleen de tail
2x white red rebel tegelijk
3x snap shifter tegelijk
1x W-triple layer
2x ultimate achter elkaar
2x sick six en 2x bushwackers tegelijk
4x venom box tegelijk
4x secrete Salute ltd tegelijk
8x happy Thunder Q tegelijk

Ik heb zo’n vermoeden dat dit een leuke afwisselende show is met een variëteit aan producten. Maar zoals in het begin geschreven, suggesties zijn meer dan welkom

Mooie lijst. Gaat een leuke show worden. Over de finale is al het een en ander vermeld. Heb je de Happy Thunder Q al besteld? Ik heb deze cake zelf ook 2 keer gehad. 1x de 2012 batch, ging goed hard en een latere batch met witte blinkers welke ook gewoon goed was. De Happy Thunder Q is tijdens de Zena Trophy Battle shows meerdere keren in meervoud geschoten en dit product presteerde echt niet best. De burst was enorm slap en zorgde dus voor een anti climax. Ik weet niet om welke batch het ging en welke batch jij eventueel krijgt, maar wil het je in ieder geval meegeven.

Daarnaast zou ik 3x Wicked Whistle naar het einde van de show verplaatsen en eigenlijk ook de Red Maroon (2x). Ik denk dat het tempo in het begin van de show anders al vrij hoog ligt en zie naar eigen zeggen een nog mooiere combinatie.
Zo zou ik kiezen om na 2x The Ultimate, 3x de Wicked Whistle te schieten. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit een prachtige combinatie is en dit is tevens dan ook het begin van de finale. Na de Wicked Whistle zou ik dan 2x Red Maroon schieten om het kleurenbeeld compleet te maken.

Ik ga dit jaar de Tropical Night en de Outblast van Elite in mijn 100€ showtje verwerken. Ik ben van plan om ze na elkaar af te steken richting het einde van de show. Welke volgorde zouden jullie aanraden, rekening houdend met burst en effectgrootte (opbouwend)? Gr Kees

Leuk! Toevallig heb ik die ook in me finale verwerkt vorig jaar. 2 x outblast en 1x tropical night en 2
x we own the night. Stuk voor stuk mooie
20mm bakken. Ik zou de tropical night na de outblast doen. De TN geeft wat meer chaos. Outblast schiet in salvos en de TN schiet alles sneller de lucht in. Mijn TN was snel leeg. Maar wat komt daarna of is dat je slot?

Mooie lijst. Gaat een leuke show worden. Over de finale is al het een en ander vermeld. Heb je de Happy Thunder Q al besteld? Ik heb deze cake zelf ook 2 keer gehad. 1x de 2012 batch, ging goed hard en een latere batch met witte blinkers welke ook gewoon goed was. De Happy Thunder Q is tijdens de Zena Trophy Battle shows meerdere keren in meervoud geschoten en dit product presteerde echt niet best. De burst was enorm slap en zorgde dus voor een anti climax. Ik weet niet om welke batch het ging en welke batch jij eventueel krijgt, maar wil het je in ieder geval meegeven.

Daarnaast zou ik 3x Wicked Whistle naar het einde van de show verplaatsen en eigenlijk ook de Red Maroon (2x). Ik denk dat het tempo in het begin van de show anders al vrij hoog ligt en zie naar eigen zeggen een nog mooiere combinatie.
Zo zou ik kiezen om na 2x The Ultimate, 3x de Wicked Whistle te schieten. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit een prachtige combinatie is en dit is tevens dan ook het begin van de finale. Na de Wicked Whistle zou ik dan 2x Red Maroon schieten om het kleurenbeeld compleet te maken.

Bedankt voor de hulp. Hier gaat ik gebruik van maken. Het is wellicht verstandig om de Happy Q uit de finale te halen. Ik zal als ik ze eenmaal heb kijken welke batch het is.

Top bedankt voor je feedback. Na de Tropical Night komt de Night Screamers van Haokan gevolgd door een all at once siercake (Waarschijnlijk gemodde WCKD6) en een all at once (gemodde) Delicious Thunder.
De complete schietlijst post ik nog op het forum. Met dit stuk van de show zit ik al op 50€ waardoor er nog 50€ over is voor het eerste deel. Start oa met 3 keer Xin vulcanos in W-shape:thumbup:

Ik wil graag een klein projectje schieten en zit met een dilemma hoe ik het afsluit.

Ik wil kiezen tussen het volgende:

6 x Sky Screamer 2.0 tegelijk( is een 'monster uit de productie' geschoten die erg goed blijkt te zijn, maar geen 100% zekerheid dus )

Of

8 x Secret Salute tegelijk ( burst van de productie is mij niet bekend, op de Rubro demo was ie erg goed. Het chaos effect is ieder geval lekker groot door de mines en crackling boeketten. )

Allebei de opties zijn even duur en het is beide een karton. Een combinatie van beide producten kan niet want dit is alleen per karton op bestelling leverbaar. Ook zijn ze beide even duur ( rond de €150,- ).

Wat zouden jullie kiezen?

Ik zou dan tog voor de Secret Salute gaan. Puur omdat het meer chaos is en de tijdsduur langer is.

Zou ook voor de secret salute gaan! Lekker chaos en wat omepje zegt, meer chaos. Die crackling wolken zijn echt top

2 jaar geleden ook 8 x secret salute afgestoken. De hele buurt kwam fftjes kijken wat er afgestoken werd haha. Leuke reacties gehad, hoogtepunt vd avond toen!

Omdat het de afsluiter van een project is, zou ik voor zekerheid gaan. Dat heb je met de Secret Salute sowieso. Daar ga je ook geen modderfiguur mee slaan, 8x Secret Salute is gewoon heel erg bruut, chaos door crackling en de burst is prima. Niet geweldig, maar prima.

De Sky Screamers is een geweldig product, zeker per 6, maar dan moet 'ie wel presteren zoals op de demo. Die zekerheid is er niet. Wil je de gok nemen? Voor een finale zou ik dat persoonlijk niet doen!

Ik zit een beetje te tobben, wil voor t eerst eens iets van een projectje doen hou van chaos dus hat dit bedacht.

Positie 1 klein rustig begin(weet nog niet welke cake(s)

Positie 2 16x weco poision/artus

Positie 3 crackling chry 2.0

Positie4 x aantal keer een crackling cake kan de secret salute zijn maar valk (de winkel waar ik shop) heeft een nieuwe ceackling cake in assortiment maar er is nog niks over bekend.

Positie 5 johnny dangerous

Posititie 6- 8x strong salute eigen omlabeling van valk

Positie 7- 6x special salute all at once (all at once versie van de strong salute)

Hebben jullie misschien goede raad of eventueel tips?

Bedankt voor de tips! Iets om over na te denken. Even kijken wat het uiteindelijk gaat worden, in mijn geval kan het ook opeens weer heel anders lopen :)

Ik zit een beetje te tobben, wil voor t eerst eens iets van een projectje doen hou van chaos dus hat dit bedacht.

Positie 1 klein rustig begin(weet nog niet welke cake(s)

Positie 2 16x weco poision/artus

Positie 3 crackling chry 2.0

Positie4 x aantal keer een crackling cake kan de secret salute zijn maar valk (de winkel waar ik shop) heeft een nieuwe ceackling cake in assortiment maar er is nog niks over bekend.

Positie 5 johnny dangerous

Posititie 6- 8x strong salute eigen omlabeling van valk

Positie 7- 6x special salute all at once (all at once versie van de strong salute)

Hebben jullie misschien goede raad of eventueel tips?

Positie 5 en 6 zou ik zelf om ruilen.eventueel als opening een mooie tails cake of crosette

Heren, voor mijn finale heb ik in gedachte 12x dumbum 16 shots, 4x rotp en 4x thunderstorm.
Hoe is de strong salute van rubro? Dan kan ik evt wisselen naar mijn 18.00 show... Hoeveel in een karton?

Heren, voor mijn finale heb ik in gedachte 12x dumbum 16 shots, 4x rotp en 4x thunderstorm.
Hoe is de strong salute van rubro? Dan kan ik evt wisselen naar mijn 18.00 show... Hoeveel in een karton?

Als het lukt zou ik even 2/3 weken wachten met bestellen want dan komen de demo's. Op de Rubro demo kon ik het moeilijk beoordelen met 16 tegelijk en ook niet wetende of het productie was of niet.

Freaks! Mijn finale is zo goed als af, maar wil nog een goud/blauw element toevoegen. Ik heb voor nu de volgende opties:

1 Funke Chrys Rain/Blue of
1 of 2 x snowstorm of
2 x katan special 1

Even wat context: dit komt na de 3 x fast or furious 1 en voor de transbomber (3x) met de katan special 4 (2x).

Welke zouden jullie kiezen? Of hebben jullie andere cakes/cakeboxen die hiervoor geschikt zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan