[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net mijn bestelling afgehaald.
Was mijn eerste keer bij deze winkel maar dus zeker niet de laatse keer. wat een genot gewoon gelijk aan de beurt.
Niks geen stress van lang wachten.
Ondanks dat ik helemaal vanuit zeeland moest komen en uur onderweg was ben ik toch dezelfde tijd thuis wanneer ik bij een winkel op 15 min rijden was geweest.
Ik wens het vriendelijke personeel de beste wensen.
:thumbsup:

Ook net met bestelling opgehaald..was de laatste maar meer dan prima geholpen zelfs tot mee lopen naar me auto..bedankt en waarschijnlijk tot volgend jaar..

Net terug van vcb heren hadden het weer perfect op orde . Lekker vlot geholpen ook al was ik er een 1 uur te vroeg alles aanwezig behalve mega willows maar dat natuurlijk omdat ik te vroeg was . Woon dichtbij dus belde ze als deze binnen was nog voor ik thuis was kon ik omdraaien haha om deze op te halen .
Volgend jaar weer . Gezien ook de actie,s die ze het hele jaar hadden en de prijzen en service zijn top

bijna vergeten heren ook nog bedankt voor cadeautje coco blue batch 2016 daar word ik vrolijk van

Laatst bewerkt:
Ook mijn bestelling opgehaald. Prima service! Sommige artikelen waren (nog) niet geleverd, maar daar kreeg ik een waardige vervanger voor terug! Kortom prima geregeld!
Enige puntje van kritiek is dat ik niet in de prijzen ben gevallen met de loterij...:wink:

Kortom bedankt mannen en tot volgend jaar!

Het was even zoeken vanochtend bij VCB, de bordjes stuurde je naar de showroom/winkel maar die zat nog op slot. Ik kwam echter wel meteen mensen tegen met een big smile en dozen vol vuurwerk,de bestellingen kon je dus blijkbaar aan de rechterkant van het pand ophalen.
Helaas waren een aantal dingen van vuurwerktotaal niet binnen maar dat is in overleg met Pascal meer dan netjes opgelost.
Je merkt gewoon aan alles dat ze hier echt hun best doen voor klanten. Een klant achter mij wist helemaal niet dat er een loterij was maar had wel prijs, dat doet meteen een hoop voor de sfeer. Dat in combinatie met de snelle communicatie zowel hier als via de mail zorgt er voor dat ik dik tevreden ben.

Dus tot volgend jaar.

Het was even zoeken vanochtend bij VCB, de bordjes stuurde je naar de showroom/winkel maar die zat nog op slot. Ik kwam echter wel meteen mensen tegen met een big smile en dozen vol vuurwerk,de bestellingen kon je dus blijkbaar aan de rechterkant van het pand ophalen.
Helaas waren een aantal dingen van vuurwerktotaal niet binnen maar dat is in overleg met Pascal meer dan netjes opgelost.
Je merkt gewoon aan alles dat ze hier echt hun best doen voor klanten. Een klant achter mij wist helemaal niet dat er een loterij was maar had wel prijs, dat doet meteen een hoop voor de sfeer. Dat in combinatie met de snelle communicatie zowel hier als via de mail zorgt er voor dat ik dik tevreden ben.

Dus tot volgend jaar.

Wij stonden vanmorgen om precies om 8 uur voor de deur.
We moesten inderdaad ook eerst even zoeken.
Toen we in de winkel stonden (links), kwam er een meneer aan die ons de juiste weg naar de locatie van de bestellingen wees.
Dit was voor het pand aan de rechterkant door het houten poortje.
Ook heel netjes geholpen door Pascal, die alles even met me doornam, of alles klopte.
Gelukkig waren mijn bestelde producten gewoon aanwezig.
Ook de beloofde gratis cake (Gangster van Pangu) zat erbij.

Bij het inladen nog iemand de weg gewezen, die het ook niet kon vinden. :thumbsup:

Maar echt een hele fijne zaak!
Volgend jaar bestel ik hier ook weer...

Wij stonden vanmorgen om precies om 8 uur voor de deur.
We moesten inderdaad ook eerst even zoeken.
Toen we in de winkel stonden (links), kwam er een meneer aan die ons de juiste weg naar de locatie van de bestellingen wees.
Dit was voor het pand aan de rechterkant door het houten poortje.
Ook heel netjes geholpen door Pascal, die alles even met me doornam, of alles klopte.
Gelukkig waren mijn bestelde producten gewoon aanwezig.
Ook de beloofde gratis cake (Gangster van Pangu) zat erbij.

Bij het inladen nog iemand de weg gewezen, die het ook niet kon vinden. :thumbsup:

Maar echt een hele fijne zaak!
Volgend jaar bestel ik hier ook weer...

Klinkt goed allemaal. Wij gaan vanavond naar Hilvarenbeek. Ben benieuwd.

Toen ik mijn bestelling op kwam halen werd verteld dat de Mega 6 pas vanmiddag zouden binnenkomen, mag ik nogmaals terug dus... Tot op heden ook nog geen telefoontje gehad..

Toen ik mijn bestelling op kwam halen werd verteld dat de Mega 6 pas vanmiddag zouden binnenkomen, mag ik nogmaals terug dus... Tot op heden ook nog geen telefoontje gehad..

Ik had helaas hetzelfde. Was er vanochtend om 8 uur. Ik snap het niet helemaal meer, iedereen heeft dat ding nu ongeveer binnen. Helaas ga ik er niet meer voor terug rijden speciaal...

Klinkt goed allemaal. Wij gaan vanavond naar Hilvarenbeek. Ben benieuwd.

Ik denk dat we een van de laatsten waren vanavond. Was allemaal top geregeld. Een paar producten waren niet op voorraad, maar hier hebben we , in overleg, prima vervangers voor gekregen. Er gingen een aantal mooie bestellingen over de toonbank.

Mega 6 weer op voorraad? Zou gebeld worden wanneer ze binnen zouden zijn (zou gisteravond al moeten zijn..)

Mega 6 weer op voorraad? Zou gebeld worden wanneer ze binnen zouden zijn (zou gisteravond al moeten zijn..)

Door dit hier op te merken en te verwachten dat Pascal zal reageren gaat niet lukken. Die heeft het veel te druk.
Zelf de even vellen, dan weet je waar je aan toe bent.

Gisterenavond mijn bestelling opgehaald. 2x Transbomber besteld, bleek er maar 1 op voorraad te zijn. Vandaag teruggegaan, helaas was de Transbomber nog niet geleverd. Heb er een ander (duurder) product voor mogen uitzoeken....TOP! Ook was er 1 cake niet geleverd zag ik achteraf. Dit gemeld en kreeg direct deze cake zonder enig probleem. Ik kan maar 1 dingen zeggen: TOP service van Vuurwerkcentrum Brabant! Volgend jaar zien jullie mij zeker terug! Nogmaals bedankt!

Vandaag gebeld met Pascal om mijn Mega 6 Assorted die ik maandag op zou halen om te ruilen voor los spul voor de kinderen. Dit was geen probleem en dus langs geweest om eea aan stookzpul te halen. Top geregeld!

Donderdag nacht mijn 1e bestelling opgehaald, helaas was nog niet alles binnen maar met Pascal af kunnen spreken zodra de rest binnen was dat we even contact zouden hebben, helaas is mijn Limited edition 1 niet geleverd, gelukkig goed opgelost, top service weer Pascal, succes nog maandag met de verkoop en spreek je snel.

De 28e vroeg in de ochtend langs geweest. Was eerst even zoeken en belande in de showroom. Vervolgens werd ik de weg gewezen naar het afhaalpunt. Spullen werden vlot gepakt en werd nog even geholpen met het naar de auto brengen. Top geregeld dus! Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de kooien nog om de boxen zitten. Voor mij is dit geen probleem, omdat ik zelf ook in een vuurwerkwinkel werk. Maar kan me voorstellen dat het voor sommigen best een uitdaging kan zijn om los te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan