Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
nergens een zena dealer in de buurt vincent ? die zit toch overal. dan zou ik voor light year gaan 10 pijlen voor 19,95.

Het is mij bekend dat die pijlen inderdaad erg goed zijn, maar ik moet het toch bij dit lijstje houden helaas. Dus nog een keer de mogelijkheden (Wolff):
- Beautiful Night
- Heavy Metal
- King’s Rockets 1
- King’s Rockets 2
- Power Nova
- Purple Rain (Wel wat te duur)
- Rocketbox 1
- Rocketbox 2
- Rocketbox 3
- The Green Zone
- Tornado (Wel wat te duur)

Het is mij bekend dat die pijlen inderdaad erg goed zijn, maar ik moet het toch bij dit lijstje houden helaas. Dus nog een keer de mogelijkheden (Wolff):
- Beautiful Night
- Heavy Metal
- King’s Rockets 1
- King’s Rockets 2
- Power Nova
- Purple Rain (Wel wat te duur)
- Rocketbox 1
- Rocketbox 2
- Rocketbox 3
- The Green Zone
- Tornado (Wel wat te duur)

King rockets 2 zou ik dan voor gaan :wink:

( van de Thunder Shock bedoel ik niet die van Mad Dog, zie 1e foto)
1. Thunder Shock009.jpg
2. Flashing Thunder1432_Beko_single_shot_Flashing_thunder_2010_groot.gif

de Flashing Thunder ken ik opzich wel, maar hoe is de Thunder shock ten opzichte van de Flashing Thunder? Denk dan aan sier en natuurlijk knal.

Bedankt!

Als je even had nagedacht en wat info had gezocht, dan was je erachter gekomen dat de Thunder shock nieuw is en dat daar nog niks over bekend is. Niemand zal het dus weten.

De flashing thunder zijn prima singleshots met een goede knal een een goed zilver boeket. Hier worden ze verkocht voor 9,95 per 40. Kan je ze haast niet voor laten staan.

Rubro 4 seasons
of
VIP collection cakes, bijvoorbeeld A, Y etc. 4 stuks in totaal
of
Hitmen
Space Shooters
worden waarschijnlijk achter elkaar gedaan.
en nog wat ander meuk voor 50 euro, of misschien dat niet eens.

Rubro 4 seasons
of
VIP collection cakes, bijvoorbeeld A, Y etc. 4 stuks in totaal
of
Hitmen
Space Shooters
worden waarschijnlijk achter elkaar gedaan.
en nog wat ander meuk voor 50 euro, of misschien dat niet eens.

VIP Collectie cakes. Wel degene uitzoeken die JOU het meeste bevallen. Als het dan toch om vervanging van een doos gaat...

Of natuurlijk Hitmen, erbij met 3 vip cakes, zou ook nog kunnen.
Maarja, die vip cakes gaan wel allemaal zo snel :(
Heb jij ze al in het echt een keer gezien?

Ik heb enkele VIP cakes gezien en zelfs gefilmd. Bekijk verschillende topics eens.
Ja, er zit een hoog tempo in. Maar als iets wil dat op een blok lijkt dan zijn dit goede producten als het systeem werkt. Grove boeketten, tempo is soms wat wisselvallig.

Wat wil je vervangen als ik vragen mag?

Ik heb enkele VIP cakes gezien en zelfs gefilmd. Bekijk verschillende topics eens.
Ja, er zit een hoog tempo in. Maar als iets wil dat op een blok lijkt dan zijn dit goede producten als het systeem werkt. Grove boeketten, tempo is soms wat wisselvallig.

Wat wil je vervangen als ik vragen mag?

Ben verplicht de CBN en Pamela te vervangen omdat die niet meer leverbaar zijn.

Zit er dus aan te denken om dan 1 box te nemen van 4 cakes.

Voorderest heb ik dit:
Killer Instinct 2x
Imperial Blink 2x
King Cobra
Alcatraz
Hurricane

Daarom leken mij Hitmen en space shooters aardig, duurt ook 1 minuut en is dan 50 euro goedkoper.

Ben verplicht de CBN en Pamela te vervangen omdat die niet meer leverbaar zijn.

Zit er dus aan te denken om dan 1 box te nemen van 4 cakes.

Voorderest heb ik dit:
Killer Instinct 2x
Imperial Blink 2x
King Cobra
Alcatraz
Hurricane

Daarom leken mij Hitmen en space shooters aardig, duurt ook 1 minuut en is dan 50 euro goedkoper.

+- 100 euro vervangen. Dan zou ik persoonlijk VIP cakes skippen. Zeven cakes inleveren om 4 terug met dat tempo staat niet in verhouding.

Welke winkel heb je assortiment? Wil best even kijken wat voor jou gunstig zou zijn.

Thanks voor de link van de Dominator. Het komt heel erg in de buurt, maar is nog niet precies wat ik zoek. (Mogelijk haal ik hem wel :) ) Het mag best een pot van 100 euro zijn en het liefst ook 100 shots (in een vrij korte tijd, ong. 30 seconden)

Hoe meer shots, hoe beter, maar het moeten wel knalboeketten zijn of crackling effecten. Vind dit ieder jaar toch ook weer zo moeilijk.

Thanks voor de link van de Dominator. Het komt in de goede richting, maar is nog niet precies wat ik zoek. Het mag best een pot van 100 euro zijn en het liefst ook 100 shots (in een vrij korte tijd, ong. 30 seconden)

Hoe meer shots, hoe beter, maar het moeten wel knalboeketten zijn of crackling effecten. Vind dit ieder jaar toch ook weer zo moeilijk.

legaalen potten van 100 euro zou je toch gou zelf moeten verbinden en dat duurt langer dan 30 sec
je heb wel een knal caken met 243 shot de Secret Temptation

Mega Maxi vs. Cross?

Dilemma: Maxi niet constant qua kwaliteit/stijghoogte/afvuren van de rijen maar mooi met de gekleurde parels. Cross strak en geniale versnelling alleen vind ik de kleuren en effecten niet bijster bijzonder. Dus waar ligt de schoonheid: de kleuren of het tempo/strakheid?

Heb vandaag een grootschalige zoektocht gedaan en deze potten vind ik tot nu toe interessant:

Mirage Cafferata Cafferata
Spring Wind lesli new spirit
Flaming december Lesli SensationS
Triple X Lesli overig
Professional Mercurius superior
Gondo VDN Ornamental (ff nachecken ;) )
Dominator Barely Legal vuurwerkvisie
Extreme power Vuurwerkreus

Blijft moeilijk. :P

Mega Maxi vs. Cross?

Dilemma: Maxi niet constant qua kwaliteit/stijghoogte/afvuren van de rijen maar mooi met de gekleurde parels. Cross strak en geniale versnelling alleen vind ik de kleuren en effecten niet bijster bijzonder. Dus waar ligt de schoonheid: de kleuren of het tempo/strakheid?

Ik denk bij het tempo, dus ik zou voor de cross gaan. De effecten worden toch met zo'n tempo eruit gegooid dat het niet zo interessant is dat die effecten niet supergoed uit de verf komen.

Maar dat is mijn mening natuurlijk he!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan