Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo inmiddels ben ik eruit! ik ga als vervanger van de GOE voor de Zena revolution. ga ze wel los schieten denk ik aangezien ik geen ervaring heb met doorlonten:)

Ik lees hier niemand over de cakes uit de VIP collectie? 6 I-shapes kosten in totaal 150 euro, qua waarde dus ver gelijk aan de GoE. Qua tijdsduur zal de Vip-box wat sneller voorbij zijn, maar waarschijnlijk ook wat meer spektakel opleveren.

Verder lijkt mij de cakes uit de Pangu collectie (en dan vooral de .... river cakes) ook een waardige vervanger. Het is dan natuurlijk niet één grote box, dus je moet zelf wat creatief zijn. :)

Ik lees hier niemand over de cakes uit de VIP collectie? 6 I-shapes kosten in totaal 150 euro, qua waarde dus ver gelijk aan de GoE. Qua tijdsduur zal de Vip-box wat sneller voorbij zijn, maar waarschijnlijk ook wat meer spektakel opleveren.

Verder lijkt mij de cakes uit de Pangu collectie (en dan vooral de .... river cakes) ook een waardige vervanger. Het is dan natuurlijk niet één grote box, dus je moet zelf wat creatief zijn. :)

Het probleem is dat lange na niet alle winkels die de GOE aanbieden ook de vipcollectie aanbiedt.

Garden of Eden valt af, maar nu!? 4seasons en big momma heb ik al besteld, kan iemand mij helpen met leuke tips!?:)

Heb me lijstje aardig af maar ik heb een vraag.
Hebben jullie nou ook het gevoel dat je elk jaar meer uitgeeft maar minder vuurwerk hebt.

Big momma of de celebration box?

wat denken jullie.:p

Big Momma, goedkoper en vind die celebration beetje wisselend presteren qua duur. Heb die celebration box ook overwogen als vervanger voor de GOE maar was niet volledig overtuigd. Helaas is de Big momma bij Huisman al uitverkocht, anders had ik het wel geweten.

Wellicht kunnen andere mij helpen. Ik zoek dus een vervanger voor de GOE en voor de China by Night (deels). Keuze uit het assortiment van huismanvuurwerk, dus: Royal, Rubro, Zena, Lesli (Big momma uitverkocht). Iemand tips?

Lijkt ook verdacht veel op de GOE trouwens, zij het wat sneller :wink:.

Daar ben ik het niet mee eens. De boeketten van de GOE zijn bijna dubbel zo groot waarvan de uitwerking erg goed te zien is. Bij de Celebration box knalt alles zo snel door elkaar dat je de effecten niet goed ziet. Het is zeker een rambak met geweld maar zeker niet zo mooi als de GOE of andere boxen.

Ik zit nog even te dubben, de keuze wil ik hier tussen maken. Ik heb reeds voor +/- 275 euro aan kleinere potjes/knal etc.

Optie 1:
Xtreme - Double Xplosion 2x 285 gr.
Vuurwerktotaal - Intense 1x 500 gr.
Vuurwerktotaal - Magic Moments 1x 500 gr.
Asian Dream 1x
Vuurwerktotaaal - Shoot out 1x
Broekhoff - Paramount 1x 450 gr.
Crown Collection - Jewel in the Crown 1x 450 gr.
Crown Collection - Imperial Blink 1x
Crown Collection - Palm King
Crackling Candle
Crown Collection -3 Stage Whistling

Of optie 2:
Hardix - Blossum Afther Thundering 1x
Hardix - Spring Wind 1x

Er zijn zoveel mooie boxen, maar heb me helaas zo verheugd op de GOE dat ik op het moment erg zoek naar een alternatief dat er gewoon niet is. Op een of andere manier stellen de andere boxen op een of andere manier 'teleur'. Besloten om dit jaar dus maar zelf wat leuks bij elkaar te flansen en 1 relatief goedkope box te nemen. De keus is simpel:

Zena Mayhem of de Zena Mixed Box?

Er zijn zoveel mooie boxen, maar heb me helaas zo verheugd op de GOE dat ik op het moment erg zoek naar een alternatief dat er gewoon niet is. Op een of andere manier stellen de andere boxen op een of andere manier 'teleur'. Besloten om dit jaar dus maar zelf wat leuks bij elkaar te flansen en 1 relatief goedkope box te nemen. De keus is simpel:

Zena Mayhem of de Zena Mixed Box?

Vind de zena mayhem denk ik mooier.

Maar zit dus met het zelfde probleem vind de celebration box van royal nou ook niet echt een waardige vervanger voor de GOE.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan