Ik zou voor de New Moon gaan.
lijkt me een geweldige bak, heb m zelf iig besteld.
Oja dat had ik er bij moeten vermelden, die heb ik al

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou voor de New Moon gaan.
lijkt me een geweldige bak, heb m zelf iig besteld.
Mega Maxi vs. Cross?
Dilemma: Maxi niet constant qua kwaliteit/stijghoogte/afvuren van de rijen maar mooi met de gekleurde parels. Cross strak en geniale versnelling alleen vind ik de kleuren en effecten niet bijster bijzonder. Dus waar ligt de schoonheid: de kleuren of het tempo/strakheid?
Ik twijfel tussen de volgende event boxen:
- Red aura w style
- Triple treasure
- 4 seasons
- Immortal gold
Welke box zouden jullie doen?
Zoals ik bijna tegen iedereen hier zeg: Ga voor de extreme salute 2.0 aanbieding. 100 euro voor 6 verschillende goede cakes. Denk dat dat een mooie aanbieding is bij vuurwerktotaal.Ik zie echt door de bomen 't bos niet meer en kan ook geen keuze maken. Wie wil 'n leuk lijstje voor me samenstellen met cakes/potten? Ik steek t allemaal om 0.00 af, budget rond de €150-€200.
Ik kan bestellen bij Zena, vuurwerkplanet en vuurwerktotaal.
Alvast bedankt!
Zoals ik bijna tegen iedereen hier zeg: Ga voor de extreme salute 2.0 aanbieding. 100 euro voor 6 verschillende goede cakes. Denk dat dat een mooie aanbieding is bij vuurwerktotaal.
Verder zou ik tussen de pyro's delight, Super 500, gold rush, magic moments, midnight special, midnight mania en zena cakebox kiezen.
Wil je een doorlontbox, dan zou ik gaan voor de zena cakebox,
Wil je meerdere potten erbij, dan doe je volgens mij met al die potten die ik heb genoemd geen miskoop. Puur ff kijken hoeveel potten je zelf wilt![]()
ik heb jullie hulp nodig,
ik heb de raptor box gekocht maar door tegenvallende filmpjes heb ik contact opgenomen met de winkel of ik kon ruilen voor andere producten, dit was geen probleem.
Nu moet ik dus een nieuw product hebben, of meerdere producten.
ik heb bestel bij deze winkel http://www.vuurwerklandoutlet.nl/
mijn ideeen over nieuwe producten:
1. 4 seasons (nadeel is dat ik wat meer moet bij betalen)119,-
2. buurt assortiment 95,-
3. excellent box van caffarata 89,-
4. event triple pleasure 99,-
dit waren de doorlont boxen, hier gaat niet speciaal mijn voorkeur naar uit, ik kan ook zelf doorlonten. ( buurt assortiment sws)
de losse cakes die ik voor ongeveer 80 euro zou kunnen kopen zijn: ( combinatie van cakes kan natuurlijk ook):
1. delicious thunder 25,-
2. ghost rider 12,50-
3. hysteria 10,-
4. alle heavy legend potten 16 tm 49 shots 7,- tot 25,-
5. secret salute25,-
6. ready to rumble 25,-
7. amazing screamers 12,-
8. expressive ( stars over paris) 19,95
9. ultimate havana 10,-
moeilijke keuzes, kan van die losse cakes een leuk showtje maken, wat zouden jullie doen, en hoe bijvoorbeeld een showtje van maken
ik heb jullie hulp nodig,
ik heb de raptor box gekocht maar door tegenvallende filmpjes heb ik contact opgenomen met de winkel of ik kon ruilen voor andere producten, dit was geen probleem.
Nu moet ik dus een nieuw product hebben, of meerdere producten.
ik heb bestel bij deze winkel http://www.vuurwerklandoutlet.nl/
mijn ideeen over nieuwe producten:
1. 4 seasons (nadeel is dat ik wat meer moet bij betalen)119,-
2. buurt assortiment 95,-
3. excellent box van caffarata 89,-
4. event triple pleasure 99,-
dit waren de doorlont boxen, hier gaat niet speciaal mijn voorkeur naar uit, ik kan ook zelf doorlonten. ( buurt assortiment sws)
de losse cakes die ik voor ongeveer 80 euro zou kunnen kopen zijn: ( combinatie van cakes kan natuurlijk ook):
1. delicious thunder 25,-
2. ghost rider 12,50-
3. hysteria 10,-
4. alle heavy legend potten 16 tm 49 shots 7,- tot 25,-
5. secret salute25,-
6. ready to rumble 25,-
7. amazing screamers 12,-
8. expressive ( stars over paris) 19,95
9. ultimate havana 10,-
moeilijke keuzes, kan van die losse cakes een leuk showtje maken, wat zouden jullie doen, en hoe bijvoorbeeld een showtje van maken
Gold rush, ik hou niet van het waaiereffect ertussendoor(bij de wake up call) en ik vind de gold rush er goed uitzien met grote effecten.
Oke een vraag van mijn kant:
Gaan voor 3x sunrise, 2x big fantasy en 1 x temptation (bonfireworks)
OF: 2x wodka blue en 1 x Treasure island (bon)
OF: 2x wonderfull sky, 2x power of gold (China Red)
Iemand tips?
Oke een vraag van mijn kant:
Gaan voor 3x sunrise, 2x big fantasy en 1 x temptation (bonfireworks)
OF: 2x wodka blue en 1 x Treasure island (bon)
OF: 2x wonderfull sky, 2x power of gold (China Red)
Iemand tips?