Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar ben ik het niet mee eens. De boeketten van de GOE zijn bijna dubbel zo groot waarvan de uitwerking erg goed te zien is. Bij de Celebration box knalt alles zo snel door elkaar dat je de effecten niet goed ziet. Het is zeker een rambak met geweld maar zeker niet zo mooi als de GOE of andere boxen.
Puur op effecten bedoel ik. Verder uiteraard nauwelijks overeenkomsten.
Bekijk de effecten van beide bakken maar eens. Zit flink wat overlap in. Alleen de gouden effecten van de garden (inderdaad de grootste) ontbreken er in de celebration box.

Vind de zena mayhem denk ik mooier.

Maar zit dus met het zelfde probleem vind de celebration box van royal nou ook niet echt een waardige vervanger voor de GOE.

De enige box die wellicht in de buurt komt is de Zena Revolution maar dat is puur door het tempo en de tijdsduur. Qua effecten overtuigd die mij niet volledig en dan vind ik 170 euro echt veel geld. Een gelijkwaardige vervanger voor de GOE vinden dit jaar gaat niet lukken, vandaar dat ik een aantal dikke cakes bij elkaar heb gezocht en er dus een relatief goedkope box bij neem.

VIP collectie was ik inderdaad bijna vergeten. Die zijn qua prijs in ieder geval wel te doen en je kan kiezen hoe je box in mekaar gaat steken.

De VIP collectie viel erg in de smaak bij het publiek op de vw Orthen demo. Ik heb de dummies ook bekeken en het zijn dikke cakes.

Laatst bewerkt:
Zit nu met het zelfde probleem hier... GOE afgekeurd, dus nu moet ik een andere box uitzoeken... maar welke? Haokan bood me de Zena Revolution aan, is dat het waard? Op de filmpjes ziet deze box er goed uit, vrij lang en veel diversiteit, alleen blijft het toch een filmpje.

Ik heb nog 35 euro uit te geven, ik kan nog wat bij de kuiper kopen, of in duitsland, want daar ga ik sowieso al heen. Welke pot(ten) heeft/hebben beste kwaliteit/prijs verhouding voor dit geld?
Sier is het belangrijkst

Ik ben nog opzoek naar een mooie mat. Het is altijd traditie om bij ons er een af te stekem om 0:00. Vorig jaar had ik deze:
https://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl/artikel/Superior_chinese_rol_+_hart_XXL/VEC6.html
Waar ik erg tevreden over was, maar zijn er nog betere alternatieven als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding?

Is de mat die jij linkt een 100k klapper? Als dat het geval is denk ik dat je voor een (actie) prijs van €29,95 euro een mooie mat heb. Kwa prijs zit het dus goed. Of de kwaliteit goed is van deze mat weet ik niet. Jij geeft aan dat je er erg tevreden over bent. Zelf vind ik de Nederlandse 100.000 klappers niks en al helemaal niet om 12:00 uur! Maar smaken verschillen! :wink:

Ik zou die mat voor €29,95 gewoon lekker kopen. Denk niet dat je er één tegen komt voor een betere prijs. Wellicht ook wel. Dan zou je even moeten speuren!

Succes!

*** Bombaklats :bye:

Al enkele jaren heb ik als pijlenpakket de Killing Arrow gehad, helaas kan ik die dit jaar niet krijgen. Welk pakket van Wolff is dan het beste?
De mogelijkheden:
- Beautiful Night
- Heavy Metal
- King’s Rockets 1
- King’s Rockets 2
- Power Nova
- Purple Rain (Wel wat te duur)
- Rocketbox 1
- Rocketbox 2
- Rocketbox 3
- The Green Zone
- Tornado (Wel wat te duur)

nergens een zena dealer in de buurt vincent ? die zit toch overal. dan zou ik voor light year gaan 10 pijlen voor 19,95.

Ik heb nou de volgende producten:
2x Royal Thunder Smoke
1x Incredible Venus
1x Heavy Legend 25S
1x New Moon

Maar wil graag nog een mooie bak erbij hebben maar ik vind het lastig een keuze te maken.
Zat te denken aan 1 van de volgende producten:

1x Swirling Daisy
1x Passion Flower
1x Event cake NO.2
1x Universal Venus
1x Galaxy Collision
1x Freezing Steel
1x Exploding Box
1x Thunder Flower

Of zou ik gewoon het volgende doen:
1x Timeless
2x Delicous Thunder (1 Gratis)

Welke raden jullie me aan om te kopen?

Bedoel je Universal Power? Exploding Box is mooi en zo de Timeless is ook 'n leuke optie. Thunder Flower en Event cake NO.2 heb ik nog niet live gezien.

Ik heb nou de volgende producten:
2x Royal Thunder Smoke
1x Incredible Venus
1x Heavy Legend 25S
1x New Moon

Maar wil graag nog een mooie bak erbij hebben maar ik vind het lastig een keuze te maken.
Zat te denken aan 1 van de volgende producten:

1x Swirling Daisy
1x Passion Flower
1x Event cake NO.2
1x Universal Venus
1x Galaxy Collision
1x Freezing Steel
1x Exploding Box
1x Thunder Flower

Of zou ik gewoon het volgende doen:
1x Timeless
2x Delicous Thunder (1 Gratis)

Welke raden jullie me aan om te kopen?

Ik zou voor de Passion Flower gaan. Deze bak live gezien in Milheeze dit jaar, en vorig jaar ook in m'n collectie gehad. Effecten zijn goed uitgewerkt en de burst is uitstekend. Bovendien duurt ie redelijke lang, met toch een goed tempo tussen de schoten!

Zit te denken om 1 van de volgende lijstjes erbij te doen maar weet niet welke.
Welke zouden jullie doen?

1:

1x Passion Flower
1x Modern Age

2:

1x Timeless
1x Modern Age
1x Gate of Heaven 3

3:

1x Swirling Daisy
1x Timeless

Ik ben op zoek naar een mooie cake van 15-25 euro, wat vinden jullie de beste cake in die prijsklasse met groot boeket en harde burst? Stars over Paris ga ik bestellen :D. Alvast bedankt voor jullie hulp, er zijn zoveel cakes dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Ik ben op zoek naar een mooie cake van 15-25 euro, wat vinden jullie de beste cake in die prijsklasse met groot boeket en harde burst? Stars over Paris ga ik bestellen :D. Alvast bedankt voor jullie hulp, er zijn zoveel cakes dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Killer Instinct 25 euro van Rubro heeft een enorme burst en boeket maar is wel meteen 25 euro.
Midnight Delight van Bon 15 euro met grote multi-color boeketten.
Cruelty van Wolff maar die schiet nogal laag dus redelijke afstand is vereist, 20 euro.
Blauwtje van Marijn als je daar nog aan kunt komen.
Treasure Island van Bon, 25 euro.
Panter van Wolff maar die kost al gauw 30 euro.
Imperial Blink, even vergeten hoe duur die is.
Extreme Salute zit je ook altijd goed, 25 euro meestal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan