Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
K zit aan de Royal Celebration te denken hoewel die veel sneller gaat en je in dat opzicht minder 'waar' voor je geld krijgt.

@optix, dat is nou de pest dr aan ik heb al bij verschillende dealers besteld. Nu moet ik eerst het geld van de een zien terug te krijgen waardoor ik weer net buiten gratis cakes val. Om vervolgens een extra bestelling ergens anders te plaatsen. Als ik dat bij de ander had kunnen optellen (Valk) had ik daar veel meer gratis gekregen. Nouja misschien valt er nog wat te regelen.

Je moet dan sowieso een bak halen met mooie kleuren en een lekker tempo. Royal Celebration is in mijn opzicht veel te slordig, en boxen van Rubro zijn weer vrij duur. Ik zou denk ik gaan voor een box van Zena, Zena Revolution is denk ik wel oke!

Op Vuurwerktotaal.nl staat nu de Extreme salute 2.0 serie voor 100 euro.Dan heb je al 6 goede cakes.

Met die overige 50 tot 100 euro zou ik de goedkopere potten scoren van Burn it zoals de Pyroclash, Super 500, The big five (5potten) etc.

1 winkel en je bent klaar, wel zo makkelijk ;)

Maar heb ik dan niet veel van hetzelfde? Bedoel dan met name de big five en de ES potten?

Maar heb ik dan niet veel van hetzelfde? Bedoel dan met name de big five en de ES potten?
Het ligt eraan hoeveel potten je wilt hebben. Als je niet zo heel veel potten wilt, maar met name goede potten dan zou ik alsnog voor de ES gaan op dit moment, en daar dan nog 1 toffe box bij kopen. Als je de Big Momma erbij koopt zit je op de 200 en dan heb je wel mooie cakes...

dit is nu mijn collectie wat besteld is

solid stone
event stage maker
golden power
zena triumph
zena mayhem
shock syndrome
event cake no2
event cake no1
fearless freak
swirling daisy
vuurwerk met een kroon

en dit is wat er aankomende vrijdag bijkomt

royal celebration
brocade crown box zena
golden willow box zena
paradise of beauty royal
nachtpracht rubro
sun & planets royal
collision royal
pyro delight herlat
triple freestyle madness
double fury

o ja ik koop alles bij 1 winkel
en dat is omdat ik niet van verandering hou en rowy almere bevalt me gewoon heel goed dus daarom blijf ik daar..

ik pas mijn collectie ook aan op wat rowy heeft zoals jullie zien geen rubro alleen event cake 1 en 2 omdat ze lekker goedkoop waren
voor de rest niks van rubro en dat is puur omdat alle boxen die ik heb gezien me zwaar tegenviellen en welke ik mooi vond gewoon veels te duur waren in mijn ogen

De vraag der vragen nu..

Vervanger voor de GOE

je zou kunnen kijken naar andere doorlont bakken of losse cakes en die doorlonten.

je kan kijken naar de Event 4 season's, die is wel wat sneller af gelopen maar heeft in mijn ogen een stuk meer spektakel. is volgens mij ook wat goed koper dus dan kun je eventueel nog iets anders leuks er bij uitzoeken. verder vind ik de meeste doorlont bakken niet zo geweldig naar de GOE en de E4S.

Het ligt eraan hoeveel potten je wilt hebben. Als je niet zo heel veel potten wilt, maar met name goede potten dan zou ik alsnog voor de ES gaan op dit moment, en daar dan nog 1 toffe box bij kopen. Als je de Big Momma erbij koopt zit je op de 200 en dan heb je wel mooie cakes...

Weet je toevallig nog n toffe box buiten de Big Momma?

Die dus. En anders de Zena Cakebox. Die vond ik vorig jaar erg lekker, weet niet hoe hij dit jaar zal zijn ;)

Wat kan k beter kiezen;
- Big momma
Of ipv de Big Momma;
- Pamela
- King Cobra
- Watch this (pyroshopper)/Splitonium

Ik wil nog even snel langs Wolff rijden en ik wil daar €75,- tot €100,- besteden.
Ik zou al nemen:
• Strike Force
• Shock mania
Dan zit je al op €34,-
De rest weet ik nog niet. Wie zou me even willen helpen? Alvast bedankt.

Wat kan k beter kiezen;
- Big momma
Of ipv de Big Momma;
- Pamela
- King Cobra
- Watch this (pyroshopper)/Splitonium
Big Momma

Ik vind de Splitonium en watch this namelijk niet leuk. De pamela en de king cobra zijn wel weer erg vet. Je moet gewoon doen welke je zelf het mooist vind!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan