Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De vraag der vragen nu..
Vervanger voor de GOE
Op Vuurwerktotaal.nl staat nu de Extreme salute 2.0 serie voor 100 euro.Dan heb je al 6 goede cakes.
Met die overige 50 tot 100 euro zou ik de goedkopere potten scoren van Burn it zoals de Pyroclash, Super 500, The big five (5potten) etc.
1 winkel en je bent klaar, wel zo makkelijk![]()
Het ligt eraan hoeveel potten je wilt hebben. Als je niet zo heel veel potten wilt, maar met name goede potten dan zou ik alsnog voor de ES gaan op dit moment, en daar dan nog 1 toffe box bij kopen. Als je de Big Momma erbij koopt zit je op de 200 en dan heb je wel mooie cakes...Maar heb ik dan niet veel van hetzelfde? Bedoel dan met name de big five en de ES potten?
De vraag der vragen nu..
Vervanger voor de GOE
Het ligt eraan hoeveel potten je wilt hebben. Als je niet zo heel veel potten wilt, maar met name goede potten dan zou ik alsnog voor de ES gaan op dit moment, en daar dan nog 1 toffe box bij kopen. Als je de Big Momma erbij koopt zit je op de 200 en dan heb je wel mooie cakes...
Weet je toevallig nog n toffe box buiten de Big Momma?
4 Seasons.
Die dus. En anders de Zena Cakebox. Die vond ik vorig jaar erg lekker, weet niet hoe hij dit jaar zal zijn![]()
Wie kan zo'n 40 mensen hier helpen?
"Garden of eden" of........????
De 2013 batch van de Garden of Eden is afgekeurd.
Helaas geen Rubro dealer in Zuid-Limburg.
Ok, zal eens kijken!
Big MommaWat kan k beter kiezen;
- Big momma
Of ipv de Big Momma;
- Pamela
- King Cobra
- Watch this (pyroshopper)/Splitonium