Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga ik ook doen. Veel success! Om de paar jaar doe ik 'n goud thema (bv. 2x Brocade Finale + Double Brocade King of wat Lesli spul) en dit x is het aanbod zeer groot. Ik schuif het gewoon op. Dit jaar leuke artikels met wat boxen.Ik vind het dit jaar bijzonder lastig om te kiezen... normaal kies ik twee dealers/verkooppunten waar ik langsrijdt maar nu lijkt de keuze te divers om dat voor elkaar te boxen of ik moet belachelijke prijzen betalen. De Outblast heb ik elk jaar maar dit jaar lijkt dat er niet van te komen, want om alleen daarvoor naar Enschede te rijden vind ik net te gek... al scheelt het 12,50 euro met Weerselo en iets anders uit die Hardixlijst kan me nog niet bekoren. Moet er dit weekend nog maar eens goed voor gaan zitten.
Ieder jaar is het voor mij weer een klus om een goede legale pot te vinden, geschikt voor 12 uur. Tot nu toe heb ik meestal een miskoop gedaan (Vertical limit was de grootste miskoop b.v.)
Ik hou van potten die lekker snel en krachtig de lucht in vuren. Ik hoef geen potten die zo lang duren, krijg je op den duur stijve nek van. Het aanbod van deze potten in Nederland is zo beperkt helaas. Wie kent er nog een paar leuke potten?
Deze potten heb ik in het verleden als zeer succesvol beschouwen: Super 500 & Colliteral Damage.
Ieder jaar is het voor mij weer een klus om een goede legale pot te vinden, geschikt voor 12 uur. Tot nu toe heb ik meestal een miskoop gedaan (Vertical limit was de grootste miskoop b.v.)
Ik hou van potten die lekker snel en krachtig de lucht in vuren. Ik hoef geen potten die zo lang duren, krijg je op den duur stijve nek van. Het aanbod van deze potten in Nederland is zo beperkt helaas. Wie kent er nog een paar leuke potten?
Deze potten heb ik in het verleden als zeer succesvol beschouwen: Super 500 & Colliteral Damage.
Ik ben opzoek naar siervuurwerk.
De keuze is tussen Lesli en Schuurmans.
Ik zoek iets in de trend zoals; Next Mystery Mines of Desert Storm, beide Silver label.
De prijs per cake hoeft niet zo zeer in de trend te zijn.
Hebben jullie nog leuke alternatieven, van Schuurmans is ook geen probleem.
Alvast bedankt