Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil de China by night, de supper 19 en nog wat lossen cakes bestellen. mischien wil ik ook nog the big five bestellen maar ik ben bang dat dezen klein zullen uitvallen tegen de anderen cakes. Iemand die hier meer ervaring mee heeft?

China by Night, Super 19 en de Big Five is allemaal ongeveer hetzelfde laken en pak, met die 19 schots cakes. Ik zou voor veel meer variatie gaan en hooguit één zo'n 19 shots assortiment bestellen. Niet dat het nou slechte cakes zijn an sich, maar allemaal hetzelfde soort effect, hetzelfde ritme en I-shape.

Ik vind het dit jaar bijzonder lastig om te kiezen... normaal kies ik twee dealers/verkooppunten waar ik langsrijdt maar nu lijkt de keuze te divers om dat voor elkaar te boxen of ik moet belachelijke prijzen betalen. De Outblast heb ik elk jaar maar dit jaar lijkt dat er niet van te komen, want om alleen daarvoor naar Enschede te rijden vind ik net te gek... al scheelt het 12,50 euro met Weerselo en iets anders uit die Hardixlijst kan me nog niet bekoren. Moet er dit weekend nog maar eens goed voor gaan zitten.
Ga ik ook doen. Veel success! Om de paar jaar doe ik 'n goud thema (bv. 2x Brocade Finale + Double Brocade King of wat Lesli spul) en dit x is het aanbod zeer groot. Ik schuif het gewoon op. Dit jaar leuke artikels met wat boxen.

Heren, Need some help..

Twijfel tussen het volgende!

- Zena Triumph + King Cobra
- Zena Mayhem
- Fantastic Four (Burnit)
- Karton Sirius
- 1x mysterious past of Shining stars (zena), 2 x pyro's myth (zena) 2 x King cobra (lesli)

Er is verschil in de totaalprijs van de opties maar dat komt door kortingen die ik niet op alles krijg. De losse cake's zou ik een project van maken a la een cakebox. Ik hoor graag waar jullie voor zouden gaan!

Laatst bewerkt:
Ik heb ook hulp nodig.
Budget Ca. 150/200 euro, liefst rond de 150/160.
Te bestellen bij Zena Middenmeer, vuurwerk Middenmeer, J. Niks Middenmeer, Pronk, vuurwerkcentrale en No-Limit fireworks.

Dit zijn de lijstjes tot nu toe gemaakt!

Zena Middenmeer
Zena Mayhem 85,-
Pyro's delight 19,99
Shining stars 19,99
High lighter 25
Klapmatje voor de 150 euro 0,95
Unlkalhai Gratis t.w.v. 44,95

Totaal 150,93

Of

Zena Middenmeer
Big five 49,95
Zena Mayhem 85
Shining stars 19,99
Pyro's delight Gratis t.w.v. 19,99

Totaal 155

Vuurwerk middenmeer:
Big Five 49,95
Stars over paris 14,95
Lightyear pijlen 19.95
Pyros delight 19.50
-----------------
Totaal 104,35

Nolimit fireworks"
Delicious thunder (2e gratis) 25,-
Ghost rider (2e gratis) 12,50
Secret sniper (2e gratis) 9,95
Heavy legend 36 sh 29,95
Secret Salute Gratis t.w. 25
------------------------
Totaal 77,40

Totaal 181,75

Ok dus ik heb op dit moment:

Fuego Fireworks
Wodka Blue - 21,56 (20% korting)
Stars over paris - 22,36 (20% korting)
Killer Instinct - 20,- (20% korting)
Rude Awakenings - 22,- (20% korting)
Happiness - 1,40 (20% korting)

Makkelie Vuurwerk
Kanonslag x4 - 4,-
Wondertol x3 - 3,-
Jumping Thunder x2 - 1,-
Bomba - 1,-
Babyfluit pijl klein x2 - 2,50
Crackling balls x6 - 3e
Dragon Whistle - 4e
Romeinse kaars x3 - 2,07

Bestel Vuurwerk
Bulkpack Asian Thunder - 27,95

Totaal: € 160,03
Ik mag dus nog 15 euro meer
Ik kan alleen niet echt kiezen
Ik zat zelf te denken aan 1x Tolle Lola en de Psycho Mania van Zena

Hierbij de webshops:
https://aalsmeer-fuego.ws.vuurwerkpos.nl/
http://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwerk-winkel/nieuw/?dealerid=188
https://makkeliebadhoevedorp.vuurwerkexpert.nl/

Wie-o-wie kan/wil mij advies geven:

Ik heb een budget van ± €150.

Ik ben voornamelijk van het siervuurwerk, voornamelijk potten (steek alleen om 0.00uur af). Paar mooie pijlen vind ik ook altijd wel leuk, hoewel ik bang ben dat het effect weer verwaaid net zoals vorig jaar :(.

Ik wilde eerst eigenlijk alle vuurwerk in Duitsland halen.

Nu schoot me vanmiddag te binnen dat ik vorig jaar de ES 2.0 nog wilde aanschaffen, achteraf heb ik dat niet gedaan.

Nu kan ik deze cakes bestellen voor €99, volledige serie van 6.
Dit betekend dat ik dan nog ongeveer 50euro te spenderen heb. Nu kan ik er voor kiezen om dit ook in NL te kopen, of om dit bedrag uit te geven in Duitsland.

Wie kan me advies geven om de overige 50euro aan goede/leuke product(en) uit te geven (Duitsland of NL)?

Hiernaast kwam ik ook zojuist de Big 19 tegen, echter kan ik deze nergens meer vinden in de webwinkels, omlabeling? En zijn deze beter/slechter dan de ES2.0? Misschien wil ik ook wel overwegen om zowel de ES2.0 en de Big 19 aan te schaffen. Is de big5 misschien ook 'n goed(koper) alternatief voor de ES2.0?

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij advies geven?

Ik heb een budget van 70-100 euro.
Ik ga dit jaar naar Duitsland (aldi ergens over grens bij Coevorden) en koop mijn vuurwerk altijd bij kuiper koekange, ik woon ten slotte daar minder dan 1 kilometer vandaan.
Zelf dacht ik in ieder geval om 2x heavy legend 16 te kopen en dan tegelijk aansteken.
En als 2e leek mij het leuk om 6 reno's door te lonten.
Ik ben geïnteresseerd in mooie sierpotten.

Iemand nog tips? Misschien om toch helemaal iets heel anders te kopen?

Alvast bedankt!

Hallo,

ik heb sinds kort een eigen huisje,
en ben niet in staat om zoveel uit te geven aan vuurwerk,
aangezien ik veel bijkomende kosten heb..
ik vind het heel erg jammer,
maar probeer op deze manier toch een weg te vinden om een leuk oud en nieuw te vieren!
ik kocht eerder elk jaar veel in per karton, en hield me niet bezig met de budget cake's/vuurwerk

ik heb een budget van rond de 50/60 euro.
ik wil zoveel mogelijk afsteken natuurlijk,
en er mag ook veel variatie in zitten (van babypijl tm cake)
ik kan me vuurwerk halen van Proline & Lesli.

kunnen jullie me advies geven en veder helpen ?

Excuses alvast als dit het verkeerde gedeelte is voor dit topic, verplaats het maar indien nodig

Thnx!
Ajaxciedjuhh

Ieder jaar is het voor mij weer een klus om een goede legale pot te vinden, geschikt voor 12 uur. Tot nu toe heb ik meestal een miskoop gedaan (Vertical limit was de grootste miskoop b.v.)

Ik hou van potten die lekker snel en krachtig de lucht in vuren. Ik hoef geen potten die zo lang duren, krijg je op den duur stijve nek van. Het aanbod van deze potten in Nederland is zo beperkt helaas. Wie kent er nog een paar leuke potten?

Deze potten heb ik in het verleden als zeer succesvol beschouwen: Super 500 & Colliteral Damage.

Ieder jaar is het voor mij weer een klus om een goede legale pot te vinden, geschikt voor 12 uur. Tot nu toe heb ik meestal een miskoop gedaan (Vertical limit was de grootste miskoop b.v.)

Ik hou van potten die lekker snel en krachtig de lucht in vuren. Ik hoef geen potten die zo lang duren, krijg je op den duur stijve nek van. Het aanbod van deze potten in Nederland is zo beperkt helaas. Wie kent er nog een paar leuke potten?

Deze potten heb ik in het verleden als zeer succesvol beschouwen: Super 500 & Colliteral Damage.

Budget gebonden?

Ik neem aan dat je de Super 500 van Wolff bedoeld en gezien dat prijskaartje zou ik je kunnen aanraden eens naar de doorlontboxen te kijken die tegenwoordig op de markt zijn. Elke importeur heeft er wel een (een paar). 4 Seasons van Rubro bijvoorbeeld is een van de meest krachtige, duurt niet zo heel lang en kan je voor een redelijke prijs kopen.

Ik ben opzoek naar siervuurwerk.
De keuze is tussen Lesli en Schuurmans.
Ik zoek iets in de trend zoals; Next Mystery Mines of Desert Storm, beide Silver label.
De prijs per cake hoeft niet zo zeer in de trend te zijn.
Hebben jullie nog leuke alternatieven, van Schuurmans is ook geen probleem.

Alvast bedankt

Ik ben opzoek naar siervuurwerk.
De keuze is tussen Lesli en Schuurmans.
Ik zoek iets in de trend zoals; Next Mystery Mines of Desert Storm, beide Silver label.
De prijs per cake hoeft niet zo zeer in de trend te zijn.
Hebben jullie nog leuke alternatieven, van Schuurmans is ook geen probleem.

Alvast bedankt

Pontificaal, Vet goed potje, De straatbaas en Scorpion King zijn wel aanraders van Lesli. Wel iets duurder dan de Mystery Mines, maar het moet te doen zijn

Een cake voor 00:00 tussen 20.00 en 25.00, wat raden jullie me aan? Dacht zelf bijvoorbeeld aan de monster mania of super 500 beide van burn it. Alle tips zijn welkom!

Kan iemand mij advies geven?

Ik heb een budget van 70-100 euro.
Ik ga dit jaar naar Duitsland (aldi ergens over grens bij Coevorden) en koop mijn vuurwerk altijd bij kuiper koekange, ik woon ten slotte daar minder dan 1 kilometer vandaan.
Zelf dacht ik in ieder geval om 2x heavy legend 16 te kopen en dan tegelijk aansteken.
En als 2e leek mij het leuk om 6 reno's door te lonten.
Ik ben geïnteresseerd in mooie sierpotten.

Iemand nog tips? Misschien om toch helemaal iets heel anders te kopen?

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan