Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke is nou beter.
- Salute cake 1 -> 25 shots -> 32,50
- Salute cake Loud and Clear -> 36 shots -> 29,95

Ik denk dat iedereen dan toch voor de Salute Cake 1 gaat. Heb deze cake zelf vorig jaar niet gehad, maar degene die hem wel hadden waren allemaal lyrisch over de klappen die uit dit blokje kwamen. Het is nu alleen nog even wachten op de winkelierdemos om te zien of deze cake dit jaar ook nog zo is.

Ik ben weer wat verder wat betreft m'n lijstje. Er is alleen 1 probleem, ik heb er 2 en weet niet welke ik moet kiezen:

Lijstje 1:

- Event Grande Finale 60,-
- Masterline Rock the Show 40,-
- Event Stage Maker 40,-
- Heavy Legend 16s 6,75,-

Totaal: 146,75,-

Lijstje 2

- Event Four Seasons 119,-
- Heavy Legend 25s 12,95,-

Totaal 138,70,-

Zoals jullie zien zijn ze nogal wat korter dan de meeste lijstjes hier, maar m'n budget is maar 150,-
Ik hou van spectakel, lekker rammen en grote effecten. Welk lijstje lijkt jullie het beste?

Alvast bedankt!

Helden van vuurwerkcrew ik dacht dat ik het dit jaar wel alleen af kon maar helaas toch niet :P

Welke knalcake kan ik het beste nemen?
Matrix voor 9.95, asian budget cake voor 13.50, mc thunder voor 9.99, black thunder voor 9.99 of de traditori voor 7.50

Ik neig naar de traditori omdat die het goedkoopste is en hij lijkt even hard te knallen als de rest.

Verder van welke importeur is dit??: http://www.vuurwerkmegamarkt.nl/Knalvuurwerk/spanisch-cracker-0004

Helden van vuurwerkcrew ik dacht dat ik het dit jaar wel alleen af kon maar helaas toch niet :P

Welke knalcake kan ik het beste nemen?
Matrix voor 9.95, asian budget cake voor 13.50, mc thunder voor 9.99, black thunder voor 9.99 of de traditori voor 7.50

Ik neig naar de traditori omdat die het goedkoopste is en hij lijkt even hard te knallen als de rest.

Verder van welke importeur is dit??: http://www.vuurwerkmegamarkt.nl/Knalvuurwerk/spanisch-cracker-0004

Die ''vlinderbom'' is van GBV-Weco.

~Leendert97

Ik ben weer wat verder wat betreft m'n lijstje. Er is alleen 1 probleem, ik heb er 2 en weet niet welke ik moet kiezen:

Lijstje 1:

- Event Grande Finale 60,-
- Masterline Rock the Show 40,-
- Event Stage Maker 40,-

Totaal: 146,75,-

Lijstje 2

- Event Four Seasons 119,-
- Heavy Legend 25s 12,95,-

Totaal 138,70,-

Zoals jullie zien zijn ze nogal wat korter dan de meeste lijstjes hier, maar m'n budget is maar 150,-
Ik hou van spectakel, lekker rammen en grote effecten. Welk lijstje lijkt jullie het beste?

Alvast bedankt!

Probeer de Garden of Eden te vinden bij jouw in de buurt. Deze kan je voor 155,- krijgen met beetje zoekwerk. 3 minuten lang spektakel met verschillende effecten. Eventueel kan je ook 2 cakes aan elkaar maken zodat je 3 clusters krijgt. Het is maar een idee ;)

Wat vinden jullie hiervan:

Bulkpack Asian Thunder € 35.00 € 35.00 verwijderen
China by Night Box € 75.00 € 75.00 verwijderen
Galaxy Collision € 36.00 € 36.00 verwijderen
2x Heavy legend Killer instinct € 25.00 € 50.00 verwijderen
2x Impirial blink € 19.95 € 39.90 verwijderen
King Cobra € 24.95 € 24.95 verwijderen
Pyroshopper Pamela € 29.95 € 29.95 verwijderen
2x Wave Willow € 18.95 € 37.90 verwijderen

Zouden jullie waar 2x staat ook 2x kiezen, of kan ik dat beter wat anders kiezen?

Kent iemand een cake met alleen maar blauw? Het liefst alleen maar blauwe peony's, maar dat hoeft niet persé!

Turning Tornado voor €32 of Outblast voor €45?

Ik zou toch voor Outblast gaan... deels omdat die me nog nooit teleurgesteld heeft. Turning heb ik zelfn og nooit gehad maar als ik de filmpjes zie lijkt het een eenvoudige versie van de Outblast... maar ik kan niet in je portomonnee kijken... 3 Tornado's naast elkaar geven wellicht een beter effect als twee outblasts :P

Heb net in het effecten topic gekeken, en daar kreeg ik toch niet wat ik zocht.

Dus bij deze, iemand nog een tip voor een pot met alleen maar blauwe effecten?

-BAxll / cbn of Rowy assortiment
-Light year pijlen / turbo clash rockets of killing arrows
-Heavy 3 assortiment of messier A/B/C

Iemand die over deze keuzes zijn licht kan werpen? :)

-BAxll / cbn of Rowy assortiment
-Light year pijlen / turbo clash rockets of killing arrows
-Heavy 3 assortiment of messier A/B/C

Iemand die over deze keuzes zijn licht kan werpen? :)

Ik zou voor die light year gaan, heb ze ook 2 jaar gehad en het zijn toppijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan