Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Ondanks dat er een driedubbel slot op mijn portemonnee zit heb ik toch nog een klein gaatje gevonden. Ik ben op zoek naar (het liefst in waaier vorm) een cake met ghost effect in het rood. De ideale cake wat dat betreft is Cafferata's Colour Plum Coco, maar met 65 euro wat duur.

Iemand enig idee? Tanz der Vampire valt af, omdat ik hem in waaiervorm wil.

Iemand nog een ideetje? Ook Event Red Aura van Rubro valt af.

Iemand nog een ideetje? Ook Event Red Aura van Rubro valt af.

Maak een waaier van de tanz der vampire. Gewoon 3x halen want dat is by far je beste optie imo

Edit: episode xII van Jorge is een compleet rode waaier maar dat is totaal geen ghost effect.

Ja, super keuze toch? Wisselt mooi af met wat je al hebt dan.

Zeker. Alleen krijg er een gratis adventures cake bij met die fonteinen, alleen mag ik zelf kiezen welken. Twijfel daar nog een beetje over, ik denk dat ik de skull slinger neem. Iemand ervaringen met die cakes?

Wie kan er helpen? Twijfel tussen twee:

- Cruel Traction
- Immmortal Gold

Ben opzoek naar het meeste spektakel.

Ze zeggen dat de Cruel Traction de beste cake op de NL markt is (vorig jaar).
Ik heb hem mede daarom ook besteld.

De immortal gold had ik 3 jaar terug geloof ik. Ik vond hem eerlijk gezegd tegenvallen.

Ik zou voor de Cruel traction gaan (als ik de filmpjes van vorig jaar allemaal mag geloven).

Kan iemand mij helpen? Ik zou graag nog een paar cakes/boxen willen toevoegen aan mijn collectie en heb nog een budget rond de 300 euro.

Ik kan aan Wolff, vuurwerktotaal, rubro en zena komen.

Mijn voorkeur gaat uit naar harde knallen en grote boeketten ;)

Alvast bedankt!

Kan iemand mij helpen? Ik zou graag nog een paar cakes/boxen willen toevoegen aan mijn collectie en heb nog een budget rond de 300 euro.

Ik kan aan Wolff, vuurwerktotaal, rubro en zena komen.

Mijn voorkeur gaat uit naar harde knallen en grote boeketten ;)

Alvast bedankt!

Cruel traction..hardstyle box.. knalpot..

Iemand een voorkeur?

- Cruel traction
- Immortal Gold
- 6 elements
- 4 seasons

Ben opzoek naar een ram bak. Cruel is nu in de aanbieding voor 119,00.
Wat denken jullie, wat is de beste keus?

Oké mensen, ik heb jullie hulp nodig.

Ik ben op zoek naar een mooi assortiment siercakes en misschien een paar pijlen. Mijn budget is 300 euro en ik heb de volgende dealers in mijn buurt:

Pangu
Rubro
Lesli
Vuurwerkmania
Wolff
Ook een grote winkel, busschervuurwerk.nl die meerdere collecties verkoopt, oa Crown, Zena, Vuurwerktotaal en meer.

Ik heb al wel een paar dingen besteld, vallen buiten het budget maar om te zorgen dat niet alles hetzelfde is kwa effecten.
Ik heb:
2x Return of the Phoenix
3x All at Once
1x Kick the Sky
1x Turn on the heat

Ook heb ik zelf al onderzoek gedaan, de volgende cakes lijken mij leuk, al slokt de hardstyle box wel een heel groot deel van mijn budget op:
Daisy Beam (Rubro), Massive(Burnit), Hardstyle box (HFF) ,We like it (vuurwerkmania)

Als je leuke ideeën of aanraders hebt, ik zou ze graag horen, want ik zie door de bomen het bos niet meer :bonk:

Ik twijfel tussen twee hele verschillende boxen, de Immortal Gold en de Spain Fanstyle.

Welke zouden jullie kiezen ? :wink:

Iemand een voorkeur?

- Cruel traction
- Immortal Gold
- 6 elements
- 4 seasons

Ben opzoek naar een ram bak. Cruel is nu in de aanbieding voor 119,00.
Wat denken jullie, wat is de beste keus?

De cruel is een bakbeest..

Maar ik vind d de 4 seasonz ook echt heel goed.
mijn keuze zal tussen die 2 gaan

Oké mensen, ik heb jullie hulp nodig.

Ik ben op zoek naar een mooi assortiment siercakes en misschien een paar pijlen. Mijn budget is 300 euro en ik heb de volgende dealers in mijn buurt:

Pangu
Rubro
Lesli
Vuurwerkmania
Wolff
Ook een grote winkel, busschervuurwerk.nl die meerdere collecties verkoopt, oa Crown, Zena, Vuurwerktotaal en meer.

Ik heb al wel een paar dingen besteld, vallen buiten het budget maar om te zorgen dat niet alles hetzelfde is kwa effecten.
Ik heb:
2x Return of the Phoenix
3x All at Once
1x Kick the Sky
1x Turn on the heat

Ook heb ik zelf al onderzoek gedaan, de volgende cakes lijken mij leuk, al slokt de hardstyle box wel een heel groot deel van mijn budget op:
Daisy Beam (Rubro), Massive(Burnit), Hardstyle box (HFF) ,We like it (vuurwerkmania)

Als je leuke ideeën of aanraders hebt, ik zou ze graag horen, want ik zie door de bomen het bos niet meer :bonk:

Kijk eens naar het 6x19 shots assortiment van pangu.
(Op het forum In de pyromeister lijn)

6 mooie cakes.

Massive (vwt)
Change Color tip (vwt)
Cruelty (wolff)

Ik ben nog opzoek naar een niet al te dure harde knal cake (voor finale project). Het liefst natuurlijk zo hard mogelijk.

Het mogen ook 100 schots knalpoten zijn, niet al te duur..

Back
Bovenaan