Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Wat is een mooie budget cakebox? Dacht zelf aan de Sick Six van Rubro of de kracherblitz van Zena, maar alternatief is welkom. Budget bedoel ik zo rond de 50 a 60 euro

Elk jaar sta ik in een vuurwerkwinkel en koop ik maar wat, en meestal loopt dat uit op een teleurstelling. Voor mij hoeft vuurwerk niet gek veel capriolen uit te halen en ik haal al voldoening uit singleshots, vandaar mijn vraag wat is overall gezien de beste singleshot die nu te verkrijgen is in Nederland (en uiteraard legaal). Overigens moet het niet te duur per single shot zijn. Want je hebt van fuego big shots 2, maar die kosten per 6 wel 25 euro, en ik ben wel op zoek naar kwaliteit, maar met een beetje kwantiteit ook....

Wat is een mooie budget cakebox? Dacht zelf aan de Sick Six van Rubro of de kracherblitz van Zena, maar alternatief is welkom. Budget bedoel ik zo rond de 50 a 60 euro

de royal legendary 150? vind ik zelf beter dan die 2 die je opnoemt.

Kijk daar heb ik wat aan. Nu nog een los pakketje met een paar cakes en we zijn weer voorzien.

Thanks!

Elk jaar sta ik in een vuurwerkwinkel en koop ik maar wat, en meestal loopt dat uit op een teleurstelling. Voor mij hoeft vuurwerk niet gek veel capriolen uit te halen en ik haal al voldoening uit singleshots, vandaar mijn vraag wat is overall gezien de beste singleshot die nu te verkrijgen is in Nederland (en uiteraard legaal). Overigens moet het niet te duur per single shot zijn. Want je hebt van fuego big shots 2, maar die kosten per 6 wel 25 euro, en ik ben wel op zoek naar kwaliteit, maar met een beetje kwantiteit ook....

De decibull single shots (vuurwerktotaal) 4 voor een 10tje.. schijnen zeer goed te zijn

De Six Best Possible of de Black Out Eight? of gewoon alle bijde:wink:

Daarbij krijg ik dan de Amazing Sky,Gold Digger,Shanghai Detonator en de Mega Maxi gratis.

Ben nog aardig aan het twijfelen hier over.

De Six Best Possible of de Black Out Eight? of gewoon alle bijde:wink:

Daarbij krijg ik dan de Amazing Sky,Gold Digger,Shanghai Detonator en de Mega Maxi gratis.

Ben nog aardig aan het twijfelen hier over.

Zozo, je krijgt wel genoeg gratis zeg :D. Ik zou voor de Black Out Eight gaan. Vind deze wat lekkerder qua tempo en effecten. Wel moeilijke keuze!

De beste prijs/kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk de Knock Down van Royal. Zijn per zes in een doosje verpakt.
Andere toppers zijn de Whistle Thunder Queen van Katan en de Binkie van Marijn/MX.

Ik weet niet waar je woont, welke merken je tot je beschikking hebt, en wat je budget is. Dus meer advies kan ik je nu niet geven, zonder die info.

Ik zoek nog een mooie Crossete cake voor +-15,- Dealers tot mijn bescbikking; Wolf, Vuurwerktotaal, Lesli, Zena, Vuurwerklandoutlet.nl, weco, vuurwerkmania, broekhoef, vulcan, welkoop.

The malibu action niet meer verkrijgbaar helaas.

Ik zoek nog een mooie Crossete cake voor +-15,- Dealers tot mijn bescbikking; Wolf, Vuurwerktotaal, Lesli, Zena, Vuurwerklandoutlet.nl, weco, vuurwerkmania, broekhoef, vulcan, welkoop.

The malibu action niet meer verkrijgbaar helaas.

Misschien wel hoor, de restanten van hun voorraad van Underground zijn nu op te kopen voor winkeliers. Zo hebben wij ook de Return of the Phoenix in ons assortiment toegevoegd.

Verder kan ik je denk ook even niet helpen, het is aardig schaars aan het worden met crossete cakes in Nederland. Daarom heb ik The Malibu Action.

De beste prijs/kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk de Knock Down van Royal. Zijn per zes in een doosje verpakt.
Andere toppers zijn de Whistle Thunder Queen van Katan en de Binkie van Marijn/MX.

Ik weet niet waar je woont, welke merken je tot je beschikking hebt, en wat je budget is. Dus meer advies kan ik je nu niet geven, zonder die info.

Ja, sorry, ik was inderdaad niet volledig in m'n informatie: ik woon in den haag en wil maximaal 25 euro uitgeven maar dan wel behoorlijk wat af te steken... Niet 2500 baby pijltjes, maar interessante singleshots (beste kwaliteit/prijsverhouding) en leuke mini fonteintjes en ander siervuurwerk... De thunderking 2.0 ziet er bijvoorbeeld wel interessant uit. Overigens zou ik daarnaast dan dus goedkoper sierdingetjes kopen om de kwantiteit op te schroeven.

P.S. Ik weet dat die babypijltjes sws al afgeschaft zijn, maar even ter illustratie.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan