Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is een mooie budget cakebox? Dacht zelf aan de Sick Six van Rubro of de kracherblitz van Zena, maar alternatief is welkom. Budget bedoel ik zo rond de 50 a 60 euro
de royal legendary 150? vind ik zelf beter dan die 2 die je opnoemt.
de royal legendary 150? vind ik zelf beter dan die 2 die je opnoemt.
ik zou ook voor de royal box gaan inderdaad
Oké, dat is al nummer twee voor de Royal. Ik ben wel benieuwd naar jullie reden?
Elk jaar sta ik in een vuurwerkwinkel en koop ik maar wat, en meestal loopt dat uit op een teleurstelling. Voor mij hoeft vuurwerk niet gek veel capriolen uit te halen en ik haal al voldoening uit singleshots, vandaar mijn vraag wat is overall gezien de beste singleshot die nu te verkrijgen is in Nederland (en uiteraard legaal). Overigens moet het niet te duur per single shot zijn. Want je hebt van fuego big shots 2, maar die kosten per 6 wel 25 euro, en ik ben wel op zoek naar kwaliteit, maar met een beetje kwantiteit ook....
De decibull single shots (vuurwerktotaal) 4 voor een 10tje.. schijnen zeer goed te zijn
De Six Best Possible of de Black Out Eight? of gewoon alle bijde
Daarbij krijg ik dan de Amazing Sky,Gold Digger,Shanghai Detonator en de Mega Maxi gratis.
Ben nog aardig aan het twijfelen hier over.
Elk jaar sta ik in een vuurwerkwinkel en koop ik maar wat, en meestal loopt dat uit op een teleurstelling. Voor mij hoeft vuurwerk niet gek veel capriolen uit te halen en ik haal al voldoening uit singleshots, vandaar mijn vraag wat is overall gezien de beste singleshot die nu te verkrijgen is in Nederland (en uiteraard legaal). Overigens moet het niet te duur per single shot zijn. Want je hebt van fuego big shots 2, maar die kosten per 6 wel 25 euro, en ik ben wel op zoek naar kwaliteit, maar met een beetje kwantiteit ook....
Ik zoek nog een mooie Crossete cake voor +-15,- Dealers tot mijn bescbikking; Wolf, Vuurwerktotaal, Lesli, Zena, Vuurwerklandoutlet.nl, weco, vuurwerkmania, broekhoef, vulcan, welkoop.
The malibu action niet meer verkrijgbaar helaas.
De beste prijs/kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk de Knock Down van Royal. Zijn per zes in een doosje verpakt.
Andere toppers zijn de Whistle Thunder Queen van Katan en de Binkie van Marijn/MX.
Ik weet niet waar je woont, welke merken je tot je beschikking hebt, en wat je budget is. Dus meer advies kan ik je nu niet geven, zonder die info.