Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

voor de box zou ik voor de big momma, de black cobra 120/cruel traction of de hardstyle box gaan

hiermee laat je je buren wel versteld staan;).
goud kun je de immortal gold nemen of de addicted to gold.
hoop dat dit wat helpt.

Dankje voor de snelle reactie, ik ben aan het kijken. Hiermee zal ik er wel mee uitkomen!!

Ik zou voor de crackling chry 2.0 en de Zena triumph gaan voor 100 euro.

Zena triumph heb ik vorig jaar gehad, inderdaad een wereld ding. Die crackling chry ziet er ook behoooorlijk goed uit! Maar dan heb ik maar 3 cakes :S en bij de Zena Cakebox heb ik 4 cakes met 5 euro verschil..

't is zo moeilijk :(

Zena triumph heb ik vorig jaar gehad, inderdaad een wereld ding. Die crackling chry ziet er ook behoooorlijk goed uit! Maar dan heb ik maar 3 cakes :S en bij de Zena Cakebox heb ik 4 cakes met 5 euro verschil..

't is zo moeilijk :(

Is het geen optie om naar Zena Belgie te gaan en een verdubbelaar in te zetten op een box? Scheelt je 100 euro, benzinegeld dus ook zo eruit gehaald. (mits afstand acceptabel is natuurlijk)

Is het geen optie om naar Zena Belgie te gaan en een verdubbelaar in te zetten op een box? Scheelt je 100 euro, benzinegeld dus ook zo eruit gehaald. (mits afstand acceptabel is natuurlijk)

Ja klinkt ook goed :)), maarrr het lijkt me wel illigaal, ook al is het legaal vuurwerk?

Als Jullie mochten kiezen zal je dan gaan voor 500 euro te besteden in duitsland oa tochpyrpo, aldi, lidl...

Of dit lijstje:

Knal batterijen

2x nitraat cake
1x thunderking heaven
1x thunderking heaven
1x canis
1x code red
1x mljoner
1x raw mljoner
5x sick 6
2x riot 6
1x mega morser

Fluit batterijen

1x dacing day
2x missle boy 100
1x hypnostid
1x fluted 500

Waaier batterijen

1x dark knight

Batterijen

2x burning snake
1x los diablos
1x burning salvo
2x alpha
1x burning angel
1x dominator, activator, gladioter
2x beta
1x burning lion
1x burning dragon
12x messier
3x trile silik show

Fontienen

2x zilver fontein
2x bardunga
2x ignioton
1x caldera

Rook en fakkels

1x Zena blue
1x Zena yellow
1x Zena orange 2.0
1x zena 4 grote fakkels rood

Kaarsen

1x candle 4
6x romeinse kaarsen
2x disco flash white

Pakketten

2x meterpakket

Pijlen

2x sick 6
1x brullende swiegermutter
2x group of stars
1x zo8

Hoor graag jullie meningen..

Ik ben nog op zoek naar een cake die zich onderscheid door de heldere kleuren in de effecten. Ik vroeg me af naar welke importeur/collectie ik het beste zou kunnen kijken want kan me voorstellen dat hier erg veel verschil in zit. Prijs tot 50euro.

Ik ben nog op zoek naar een cake die zich onderscheid door de heldere kleuren in de effecten. Ik vroeg me af naar welke importeur/collectie ik het beste zou kunnen kijken want kan me voorstellen dat hier erg veel verschil in zit. Prijs tot 50euro.

Massive van Burn-it is een mooie kleuren cake voor 25 euro.

Help!

2x Zena Triumph
2x Crackling Chry

of

Big Momma
2x Crackling Chry

of

Stars over Paris
Big Bang Wenus (JWO8)
Big Bang Solaris (JWO3)
Styx (JW4060)
Daisy Beam
2x Crackling Chry

??

Laatst bewerkt:
Ik ben voor mijn 12 uur project nog opzoek naar een goede finale (1 of meerdere cakes). Ik wil graag veel geweld in de lucht, het mag binnen een paar seconden over zijn, maar moet een enorm 'wow' geven. Mijn budget hiervoor is nog zo'n 80 euro. Ik heb een Zena en een Vuurwerktotaal winkel in de buurt.

Alvast bedankt.

Help!

2x Zena Triumph
2x Crackling Chry

of

Big Momma
2x Crackling Chry

of

Stars over Paris
Big Bang Wenus (JWO8)
Big Bang Solaris (JWO3)
Styx (JW4060)
Daisy Beam
2x Crackling Chry

??

ik zou dan voor dit kiezen alleen zou ik 1 cc minder nemen en dan de triumph er bij.

Stars over Paris
Big Bang Wenus (JWO8)
Big Bang Solaris (JWO3)
Styx (JW4060)
Daisy Beam
2x Crackling Chry

Back
Bovenaan