Tunderking
VWC lid
even een vraag ik heb een karton extreme salute 2.0 en karton buurt assortiment misschien wil ik de hydra b en mithrill c er nog bij. maar is de knal en effect grote net zo goed of nog beter dan de extreme salute 2.0 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wie kan mij helpen? Ik ga dit jaar voor het eerst in duitsland vuurwerk halen. heb de beschikking over diverse winkels. lidle aldi trinkgut rewe,kaufland,
Nou hoef ik eigelijk geen precies lijstje, maar ik ben op zoek naar potten waarvan dat jullie zeggen, die mag je echt niet missen, ik heb zelf ook wel wat rondgekeken maar hoe meer ik zie hoe lastiger het word. het hoeven geen budget potten te zijn.
Alvast bedankt.
Ik kan de event addicted to gold voor 100 nemen. Hebben jullie nog andere opties voor 100 euro qua cakeboxen?
Ondanks dat er een driedubbel slot op mijn portemonnee zit heb ik toch nog een klein gaatje gevonden. Ik ben op zoek naar (het liefst in waaier vorm) een cake met ghost effect in het rood. De ideale cake wat dat betreft is Cafferata's Colour Plum Coco, maar met 65 euro wat duur.
Iemand enig idee? Tanz der Vampire valt af, omdat ik hem in waaiervorm wil.
Vraagje, heb nog wat geld te besteden, wat zouden jullie doen?
- Zena Mayhem
OF
- Secret Salute
- Killer Instinct
- Chengdu (Pangu)
- Kylin (Pangu)
- Lion (Pangu)
OF
- Yellow River (Pangu)
- Nanjing (Pangu)
- Crackling purple (Evo)
- Lion (Pangu)
OF
- Colour Change
- Eclipse 2.0
- Massive
- Mythos
Mijn voorkeur zou uitgaan naar optie 3 of 4. Maar dit is natuurlijk voor iedereen verschillend![]()
Ja ik twijfel een beetje zoals je ziet haha. Vind Pangu namelijk goed spul hebben, maar de cakes van VWT zijn ook dik haha
Vraagje, heb nog wat geld te besteden, wat zouden jullie doen?
- Zena Mayhem
OF
- Secret Salute
- Killer Instinct
- Chengdu (Pangu)
- Kylin (Pangu)
- Lion (Pangu)
OF
- Yellow River (Pangu)
- Nanjing (Pangu)
- Crackling purple (Evo)
- Lion (Pangu)
OF
- Colour Change
- Eclipse 2.0
- Massive
- Mythos
Ondanks het feit dat ik dit jaar al veel over mijn eigenlijke budget ben gegaan denk ik er toch over om nog een mooie cakebox aan mijn show toe te voegen. Ik twijfel tussen:
-50 bars 50's, vuurwerkmania
Hoor ik weinig over maar dit zijn effecten die me enorm aanspreken en past net binnen mijn budget.
-Cruel traction
Eigenlijk vind ik het te gek worden om deze er ook nog bij te bestellen. De effecten zien er mooi uit maar spreken me wat minder aan dan die van de 50 bars 50's. Wel veel afwisselingen en de verhalen zijn overal enorm positief.
Zal ik gaan voor de iets goedkopere en mooie 50 bars 50's? Of is de cruel traction echt zo enorm goed dat ik echt voor die box moet gaan?
Ik zit ook ergens mee ... crual traction of 4x crualty
Ja klopt, alleen heb ik de cruel traction ook al en vind ik de big momma wat minder.
Dus denk dat het de event addicted to gold gaat worden.