Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

2x amazon marijn of 2x kleuren toppertje marijn??

combineren mag natuurlijk ook iemand tips

Zijn allebei goed!

Liefst allebei 1x. Dan heb je een langdurige fontein. En een hele korte fontein met een spectaculaire mine.

Mocht je eigenlijk niet van fonteinen houden zou ik 2x de Amazon nemen voor de Mine.

Zijn allebei goed!

Liefst allebei 1x. Dan heb je een langdurige fontein. En een hele korte fontein met een spectaculaire mine.

Mocht je eigenlijk niet van fonteinen houden zou ik 2x de Amazon nemen voor de Mine.

Hmmm, nu het toch over de Amazon gaat, zijn er nog meer soortgelijke cakes?? Het liefst van een andere dealer dan Marijn! Alvast bedankt!

Hmmm, nu het toch over de Amazon gaat, zijn er nog meer soortgelijke cakes?? Het liefst van een andere dealer dan Marijn! Alvast bedankt!

Eruptor van Broekhoff? Geen mine maar at once boeketten na de fontein.

En Wolff heeft de Fire Vulcano gehad. Misschien nog ergens te koop.

ik mis nog iets bij mn bestelling de goedkoopste 100.000rol van Nederland omgeving Rotterdam.
Orthen heeft er een maar dat is niet echt om de hoek
Waar is deze nog verkrijgbaar

Hulp bij uitzoeken pakket.

ik zoek een leuk pakketje om als verjaardag kado te geven.

Ik wil er ongeveer 75 voor uitgeven.
combi: pakket + pijlen pakket mag.

Winkels haokan/vwl steenbergen

Alvast bedankt.

Hulp bij uitzoeken pakket.

ik zoek een leuk pakketje om als verjaardag kado te geven.
Ik wil er ongeveer 75 voor uitgeven.
combi: pakket + pijlen pakket mag.

Winkels haokan/vwl steenbergen

Alvast bedankt.
Bij vuurwerktotaal is nu een aanbieding op een pakket deze kost 75euro rn je krijgt er een pijlenpakket bij je kan deze ook afhalen bij steenbergen.
Als je bij steenbergen besteld kan je ook op de freak site kijken als dit mogelijk is voor jou.
De original 1 is wel een goed pakketje en kost met freak korting 56 euro, je kan dan nog pijlen of kleine cakes uitzoeken.

Bedankt voor jullie genomen moeite!!!

Daar had ik ook naar gekeken op vwlfreaks. Laatste vraag : hoe zijn de masterline pakketten?

Bedankt voor jullie genomen moeite!!!

Daar had ik ook naar gekeken op vwlfreaks. Laatste vraag : hoe zijn de masterline pakketten?
Ik heb nog even op de freaksite gekeken:

Jugling bouncer
Heroic strike
Buckley (hier kan je ook pyro clash 500gram voor nemen bijna net zo duur os maar wat je mooi vind)
Big rose
House of lightning
Wanted
Orgin of fire
Great barbarian
Tripping skyflyer
Rocket sience (pijlenpakket)

Dit is samen 107,50en min de 30% korting word het 75 , moet je alleen zelf een kado verpakking regelen maar zijn wel leuke budget cakes.
De masterline pakketen ken ik helaas niet.

Twijfel erg tussen de Hardstyle Box of inmortel gold box
Welke is beter??

Zelf zou ik voor de Hardstyle Box gaan. Meer variatie in kleur en effecten. Of je moet meer van goud houden dan natuurlijk de Immortal Gold. Prijstechnisch is de Hardstyle beter (26,67 per cake) tegen de Immortal Gold (35 per cake).

Oke, lokale dealer (Busscher vuurwerk) heeft de site online gedaan, en ik wil eigenlijk wel een leuke box halen. Ik twijfel tussen deze 3 opties, allemaal 160 tot 170 euro:

1. Hardstyle box
2. Zena Revolution
3. Zena cakebox + HFF cakebox (aanbieding)

Wat zouden jullie doen?

Back
Bovenaan