bassie1978
VWC lid
Mag bij zena, vuurwerkvisie, Royal rubro en evolution.
Heb even snel gekeken bij visie...kartonnetje crazy screamer doen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mag bij zena, vuurwerkvisie, Royal rubro en evolution.
Met een beetje geluk alletwee, maar:
Colorfull World (Zena) of Zena Cakebox ?
Welke zouden jullie kiezen om los af te schieten Zena Golden Willow Box of Herlat palm Assortiment?
Wat denk je van de hardstyle box dan? Samen met de color change of de eclipse 2.0
Of heb je die ook al?
Met een beetje geluk alletwee, maar:
Colorfull World (Zena) of Zena Cakebox ?
welke van de 2 vip cake h ( katan) of fast of furious 1 ( evo )
De FoF van evo zou ik kiezen op basis van de filmpjes maar geen idee hoe ze in het echt presteren
Beste freaks!
Heb jullie hulp nodig
Dit jaar mag ik helaas werken van 17.00-02.00, echter enigszins niet getreurd want de werkgever staat erop dat ik het vuurwerk regel/afsteek voor het 00.00u moment.
Zelf ben ik niet thuis in het Nederlands vuurwerk en gezien we een enorm assortiment hebben zag ik door het bos de bomen niet meer en vraag ik jullie hulp bij het maken van een keuze.
Het budget is max 150€ en er moet een WOW effect aan vast zitten.
Had zelf het idee voor de Final Solution 60 shots (69,50) en iets anders?
De spain fan style 120 schot is werkelijk prachtig (159,95) maar al snel heel veel geld voor 1 ding.
Mocht dit niet in het juiste topic staan, sorry moderators, dan kan het worden verplaatst.
Alvast bedankt voor jullie genomen moeite
Beste freaks!
Heb jullie hulp nodig
Dit jaar mag ik helaas werken van 17.00-02.00, echter enigszins niet getreurd want de werkgever staat erop dat ik het vuurwerk regel/afsteek voor het 00.00u moment.
Zelf ben ik niet thuis in het Nederlands vuurwerk en gezien we een enorm assortiment hebben zag ik door het bos de bomen niet meer en vraag ik jullie hulp bij het maken van een keuze.
De spain fan style 120 schot is werkelijk prachtig (159,95) maar al snel heel veel geld voor 1 ding.
Mocht dit niet in het juiste topic staan, sorry moderators, dan kan het worden verplaatst.
hardstylebox?
Beste freaks!
Heb jullie hulp nodig
Als je wat duidelijker bent dan scheelt dat voor ons met de tips. Welke collecties hebben ze daar? En wat wil je zien? Wil je meer chaos, wil je knal met fluit gecombineerd, wil je juist wat kwalitatievere boeketten hebben? Met chaos kan je wat meer budget shots tegelijk laten gaan, met knal en fluit kom je er zelf denk ik prima uit en met kwalitatieve boeketten zou ik dus voor de betere doorlontboxen gaan.