Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Heren, ik zoek een kleurrijke pot zoals de Massive / Colour Change. Echter, vind ik de Massive en de Colour change te snel en te kort! Weet iemand een goeie kleurenbak die lang duurt en uiteraard mooi is?

Wat vind je van bijvoorbeeld de violent contender van Rubro? Was ik zelf erg tevreden over (mooi paars/blauw/wit).

extreme salute zijn echt topcake's
buurt assortiment is prima..

kijk eens bij het palm assortiment van zena.. topic hier op vuurwerkcrew. zien er erg goed uit en als je de reacties moet geloven.

het buurt assortiment en de ss 2.0 neem ik en de sneaky 6 van katan lijkt mijn ook wel gaaf. of valt die tegen als je dat vergelijk met de ss en buurt assortiment?

Ik heb nog eenmalig advies nodig. Ik verzorg het vuurwerk in de 'straat' in samenwerking met een aantal buren, en zelf verdubbel ik het budget. Goed, to the point, ik heb nog circa 170 euro budget voor een cakebox(en). Aan groot vuurwerk hebben we voor de straat het volgende:

Broekhoff: Crown Collection Osiris + Vuurwerkexpert Extreme Spirit
Wolff: Cruel Traction + Fallen Star + Alcatraz + Flying Dutchman
Evolution: Wall of Gold + Crackling Purple + Violet Waterfalls + Flying Serpents
Rubro: Gravity + Heavy Legend Turbo Rocket

2 opties:

Rubro: Six Elements 169,99 + Ghost Protocol (gratis vuurwerk)
Lesli: Fire King 159,95 (+20 euro gratis vuurwerk, eventueel met 10 euro bijbetaling, waarschijnlijk schuinmarcheerder)

Ik heb inmiddels zoveel vuurwerk op Youtube bekeken, dat ik niet meer weet of de boxen lijken op iets wat ik al heb of niet. Belangrijk is dat ik het liefst zo min mogelijk dubbel heb. Ik kan ook kiezen voor bijvoorbeeld VOC Box (Big Momma) plus wat losse cakes, maar Cruel Traction heeft al veel vergelijkbare effecten.

Welke Box staat het mooist naast de rest van het vuurwerk? Lesli's Fire King of Rubro's Six Elements?

Ik neig naar Rubro's Six Elements, nadeel van Fire King is dat de eerste 2 cakes wat magertjes zijn. De effecten van Fire King zijn dan wel weer wat origineler, vooral alle wit/rood combinaties.

Je kan ook 2× de big momma nemen als afsluiter van de avond dan heb je erg veel geweld!

Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik heb liever geen dubbele artikelen. Nouja, ik hou mijn opties nog even open. Het blijft jammer dat Bredavuurwerk de Six Elements niet meer op voorraad had/heeft, anders had ik hem voor 119 euro kunnen scoren.

Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik heb liever geen dubbele artikelen. Nouja, ik hou mijn opties nog even open. Het blijft jammer dat Bredavuurwerk de Six Elements niet meer op voorraad had/heeft, anders had ik hem voor 119 euro kunnen scoren.

Waarom ga je dan niet voor totaal iets anders.. bijv waaiers ofzo?

Wat wil je precies, waar houd je van? Knal, sier? Goud/Multicolor? Boxen/losse cakes?
De keuze is namelijk reuze :p

Alleen siervuurwerk. En dan het mooiste wat ze hebben(het liefst iets waarvan de hele straat onder de indruk is als het om 12 uur de lucht in gaat). Of het nou een cakebox is of een losse cake, maakt mij niet veel uit.

Alleen siervuurwerk. En dan het mooiste wat ze hebben(het liefst iets waarvan de hele straat onder de indruk is als het om 12 uur de lucht in gaat). Of het nou een cakebox is of een losse cake, maakt mij niet veel uit.

Ik zou iig de cruel traction of de exodus nemen van de cakeboxen. En misschien als losse cakes kun je kiezen uit de daisy beam, ghost protocol, Freestyle, flying serpents, gravity, killer instinct, sky samurai of Violet waterfalls. Het is maar net wat je smaak is :p

Je bent waarschijnlijk net te laat voor de freakactie? Dat zou wel erg sonde (dom) zijn. Maargoed, kijk naar de cruel traction, happy thunder Q, Joyride, Cruelty (must), Red Heat, Killer Instinct, Wall of Silver, Sunbeam 3, Fast or Furious 1, New Moon, gravity, stars over paris.

Interessante aanbiedingen:
Phantom, cakebox 50% korting
Daybreak, cake met spinning taisl.

Back
Bovenaan