Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Goedemiddag!

Ben opzoek naar een leuke tail/staart liefst alleen de staart zonder uitwerking van boeket.. Kam iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt!/

Goedemiddag!

Ben opzoek naar een leuke tail/staart liefst alleen de staart zonder uitwerking van boeket.. Kam iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt!/

Kijk even bij evolution vuurwerk en dan de sunbeam lijn, daar zit meschien wat tussen

Ik heb nog 25 euro budget over en wil daar één of meerdere cakes voor halen. Iemand tips?
Keuze uit Broekhoff, Cafferata, Lesli, China Red, Lesli, Wolff (Underground), Royal, Zena, Rubro, Katan en Evolution

Ik heb nog 25 euro budget over en wil daar één of meerdere cakes voor halen. Iemand tips?
Keuze uit Broekhoff, Cafferata, Lesli, China Red, Lesli, Wolff (Underground), Royal, Zena, Rubro, Katan en Evolution

Daisy Beam van Rubro is een toppertje, voor 20 bij de meeste freakacties.

Immortal Gold, lekkere rambak van hier tot gunder! Boeketten waren ook mega afgelopen jaarwisseling.

Daarom ben ik juist aan het twijfelen, het is zo'n ontiegelijk vette bak. Heb hem 2/3 jaar geleden ook gehad. Maar moet zeggen dat die andere cake's er ook heerlijk uitzien..

Oke. Andere die er goed uitzien zijn en even zo in me opkomen zijn de Ghost protocol, Stars over paris, Super blinking willows is echt maximaal gevuld voor 17,50.

Bedankt voor de tips, Stars over Paris is hier helaas niet meer te koop.

Dit is nu een keuze lijst :D:
  • Ghost Protocol
  • Super Blinking Willows
  • Cruelty
  • Pyro's Delight
  • Meerdere goedkopere cakes

Lastig kiezen :D

Laatst bewerkt:
Tips?
Karton big 19 12x19sh of 2 karton china by night 16x19sh? Prijs nagenoeg gelijk. Ik heb al 2 karton extreme salute.

Pyro's delight van Zena?

Bedankt voor je reactie!
Ik zal je de hele lijst besparen maar ik heb genoeg anders denk aan 5 cakeboxen en heel veel losse 500 gram cakes. Ik wil graag nog een kartonnetje 19 sh erbij voor projecten.

Avond!
Ik zoek nog een cake van maximaal €30 met spinning tails.
Ik heb het liefst een cake met elk shot een spinning tail.
De dealers die beschikbaar voor mij zijn: (liefst) vuurwerkmania, rubro, royal en wolff.
Iemand ideeën??
Alvast bedankt!

Avond!
De dealers die beschikbaar voor mij zijn: (liefst) vuurwerkmania, rubro, royal en wolff.
Iemand ideeën??
Alvast bedankt!
Kingsmen van Wolff voor 14.99? Hij is wel nieuw dus nog geen bewijs of hij goed is in de straat

Daisy Beam van Rubro voor 27.50? Is wel een fluit rotation tail.

Sparkling Snow van Orange is heel mooi maar die is lastig te krijgen.

Kingsmen van Wolff voor 14.99? Hij is wel nieuw dus nog geen bewijs of hij goed is in de straat
Hmm, deze ziet er inderdaad goed uit! Is het uitproberen wel waard, thx!

Edit: daisy beam was altijd al een topper, ga even kijken of ik ze niet toch allebij kan krijgen:D. Nogmaals thx!

Avond!
Iemand ideeën??
Alvast bedankt!

Fierce Assasain van Rubro, 11 euro voor een mooie spinning tail cake

Back
Bovenaan