Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedemiddag!
Ben opzoek naar een leuke tail/staart liefst alleen de staart zonder uitwerking van boeket.. Kam iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt!/
Goedemiddag!
Ben opzoek naar een leuke tail/staart liefst alleen de staart zonder uitwerking van boeket.. Kam iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt!/
Ik heb nog 25 euro budget over en wil daar één of meerdere cakes voor halen. Iemand tips?
Keuze uit Broekhoff, Cafferata, Lesli, China Red, Lesli, Wolff (Underground), Royal, Zena, Rubro, Katan en Evolution
Daisy Beam van Rubro is een toppertje, voor 20 bij de meeste freakacties.
Bedankt voor de tip, die is hier 27,50. Dus dan kom ik net wat te hoog uit.
Vraagje:
Immortal gold of Zena Triumph + Color Change + Eclipse 2.0?
Immortal Gold, lekkere rambak van hier tot gunder! Boeketten waren ook mega afgelopen jaarwisseling.
Oke. Andere die er goed uitzien zijn en even zo in me opkomen zijn de Ghost protocol, Stars over paris, Super blinking willows is echt maximaal gevuld voor 17,50.
Ik heb nog 25 euro budget over en wil daar één of meerdere cakes voor halen. Iemand tips?
Keuze uit Broekhoff, Cafferata, Lesli, China Red, Lesli, Wolff (Underground), Royal, Zena, Rubro, Katan en Evolution
Tips?
Karton big 19 12x19sh of 2 karton china by night 16x19sh? Prijs nagenoeg gelijk. Ik heb al 2 karton extreme salute.
Kingsmen van Wolff voor 14.99? Hij is wel nieuw dus nog geen bewijs of hij goed is in de straatAvond!
Ik zoek nog een cake van maximaal €30 met spinning tails.
Ik heb het liefst een cake met elk shot een spinning tail.
De dealers die beschikbaar voor mij zijn: (liefst) vuurwerkmania, rubro, royal en wolff.
Iemand ideeën??
Alvast bedankt!
Hmm, deze ziet er inderdaad goed uit! Is het uitproberen wel waard, thx!Kingsmen van Wolff voor 14.99? Hij is wel nieuw dus nog geen bewijs of hij goed is in de straat
Avond!
Ik zoek nog een cake van maximaal €30 met spinning tails.
Ik heb het liefst een cake met elk shot een spinning tail.
De dealers die beschikbaar voor mij zijn: (liefst) vuurwerkmania, rubro, royal en wolff.
Iemand ideeën??
Alvast bedankt!