Bjarne0406
VWC lid
Fierce Assasain van Rubro, 11 euro voor een mooie spinning tail cake
Ooh ja, dat is waar! Is ook mooi ding. Het wordt nog kiezen ook

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Fierce Assasain van Rubro, 11 euro voor een mooie spinning tail cake
Ik heb nog 25 euro budget over en wil daar één of meerdere cakes voor halen. Iemand tips?
Keuze uit Broekhoff, Cafferata, Lesli, China Red, Lesli, Wolff (Underground), Royal, Zena, Rubro, Katan en Evolution
Daisy Beam van Rubro is een toppertje, voor 20 bij de meeste freakacties.
Bedankt voor de tip, die is hier 27,50. Dus dan kom ik net wat te hoog uit.
Oke. Andere die er goed uitzien zijn en even zo in me opkomen zijn de Ghost protocol, Stars over paris, Super blinking willows is echt maximaal gevuld voor 17,50.
Bedankt voor de tips, Stars over Paris is hier helaas niet meer te koop.
Dit is nu een keuze lijst:
- Ghost Protocol
- Super Blinking Willows
- Cruelty
- Pyro's Delight
- Meerdere goedkopere cakes
Lastig kiezen![]()
Pyro's delight van Zena?
Avond!
Ik heb nog een vraagje over mijn bestelling.
Sorry voor mijn vele vragen, ben druk bezig met mijn bestellingen en ben nogal een twijfelaar
Ik heb nog €40 te besteden bij vuurwerkmania met als locatie De Knallende Ketel.
Iemand tips?? Het liefst geen pijlen meer, voor de rest is alles goed.
Alvast bedankt en fijne avond!
Grtzz
Zou even wachten tot morgen avond dan krijg je nog eens 25 % extra korting.
En enige product wat in mij opkomt wat je moet kopen is een we like it cake
Zag de korting inderdaad voorbijkomen. Bedankt voor de tip, die ziet er inderdaad goed uit voor die prijs!! Doe die er dan in ieder geval bij!!
Deze 3 oude Zen cakes zijn ook erg gaaf! (Nu dus vuurwerkmania)
- Scar
- Red Club
- Venom Box
Daarnaast de We Like It, mooie bak voor de actieprijs, anders niet.
En kijk even naar de Werewolf, echt een prachtbak. Heb hem zelf ook in de collectie dit jaar.
Hallo ik werd door Wigster23 doorverwezen voor hulp met het maken van mijn keuze vuurwerkcakes/boxen. Ik heb een budget van rond de 100-150 euro en in de buurt heb ik een winkel met het assortiment van Vuurwerktotaal en zena NL. Ik houdt van grote effecten voornamelijk palmen het hoeft niet perse snel te gaan en schoten maakt ook niet zoveel uit.
Sorry, voor mijn kromme bericht ik ben nieuw op het gebied van het grotere vuurwerk.
Hallo ik werd door Wigster23 doorverwezen voor hulp met het maken van mijn keuze vuurwerkcakes/boxen. Ik heb een budget van rond de 100-150 euro en in de buurt heb ik een winkel met het assortiment van Vuurwerktotaal en zena NL. Ik houdt van grote effecten voornamelijk palmen het hoeft niet perse snel te gaan en schoten maakt ook niet zoveel uit.
Sorry, voor mijn kromme bericht ik ben nieuw op het gebied van het grotere vuurwerk.
Hallo een vraag ik zit te twijfelen tussen 2 dingen namelijk de Original Palm Assortiment met de Zena Crackling Chry 2.0 of de Zena Truimph met de Zena Golden Box. Wat raden jullie me aan op basis van ervaring.
Ik zou persoonlijk voor de Triumph en golden box gaan (neem ze dit jaar ook), ik vind het palm assortment in mijn ogen een beetje eentonig. Cracling Chry 2.0 is wel een lekker bakkie van wat ik ervan gehoord heb!