Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Ik heb nog 25 euro budget over en wil daar één of meerdere cakes voor halen. Iemand tips?
Keuze uit Broekhoff, Cafferata, Lesli, China Red, Lesli, Wolff (Underground), Royal, Zena, Rubro, Katan en Evolution

Daisy Beam van Rubro is een toppertje, voor 20 bij de meeste freakacties.

Bedankt voor de tip, die is hier 27,50. Dus dan kom ik net wat te hoog uit.

Oke. Andere die er goed uitzien zijn en even zo in me opkomen zijn de Ghost protocol, Stars over paris, Super blinking willows is echt maximaal gevuld voor 17,50.

Bedankt voor de tips, Stars over Paris is hier helaas niet meer te koop.

Dit is nu een keuze lijst :D:
  • Ghost Protocol
  • Super Blinking Willows
  • Cruelty
  • Pyro's Delight
  • Meerdere goedkopere cakes

Lastig kiezen :D

Pyro's delight van Zena?

Bedankt voor alle tips, ik ga er even naar kijken :)

Avond!
Ik heb nog een vraagje over mijn bestelling.
Sorry voor mijn vele vragen, ben druk bezig met mijn bestellingen en ben nogal een twijfelaar:bonk:
Ik heb nog €40 te besteden bij vuurwerkmania met als locatie De Knallende Ketel.
Iemand tips?? Het liefst geen pijlen meer, voor de rest is alles goed.
Alvast bedankt en fijne avond!

Grtzz

Avond!
Ik heb nog een vraagje over mijn bestelling.
Sorry voor mijn vele vragen, ben druk bezig met mijn bestellingen en ben nogal een twijfelaar:bonk:
Ik heb nog €40 te besteden bij vuurwerkmania met als locatie De Knallende Ketel.
Iemand tips?? Het liefst geen pijlen meer, voor de rest is alles goed.
Alvast bedankt en fijne avond!

Grtzz

Zou even wachten tot morgen avond dan krijg je nog eens 25 % extra korting.
En enige product wat in mij opkomt wat je moet kopen is een we like it cake

Zou even wachten tot morgen avond dan krijg je nog eens 25 % extra korting.
En enige product wat in mij opkomt wat je moet kopen is een we like it cake

Zag de korting inderdaad voorbijkomen. Bedankt voor de tip, die ziet er inderdaad goed uit voor die prijs!! Doe die er dan in ieder geval bij!!

Zag de korting inderdaad voorbijkomen. Bedankt voor de tip, die ziet er inderdaad goed uit voor die prijs!! Doe die er dan in ieder geval bij!!

Deze 3 oude Zen cakes zijn ook erg gaaf! (Nu dus vuurwerkmania)
- Scar
- Red Club
- Venom Box

Daarnaast de We Like It, mooie bak voor de actieprijs, anders niet.
En kijk even naar de Werewolf, echt een prachtbak. Heb hem zelf ook in de collectie dit jaar.

Deze 3 oude Zen cakes zijn ook erg gaaf! (Nu dus vuurwerkmania)
- Scar
- Red Club
- Venom Box

Daarnaast de We Like It, mooie bak voor de actieprijs, anders niet.
En kijk even naar de Werewolf, echt een prachtbak. Heb hem zelf ook in de collectie dit jaar.

Super bedankt!! Zijn allemaal inderdaad mooie bakken. Ga denk ik maar voor de venom box en de we like it. Toch vind ik die werewolf ook super!! Ach ja, die pak ik dan met de verkoopdagen waarschijnlijk wel mee:wink:. Nogmaals bedankt!

Cakeboxen

Cakeboxen

Hallo ik werd door Wigster23 doorverwezen voor hulp met het maken van mijn keuze vuurwerkcakes/boxen. Ik heb een budget van rond de 100-150 euro en in de buurt heb ik een winkel met het assortiment van Vuurwerktotaal en zena NL. Ik houdt van grote effecten voornamelijk palmen het hoeft niet perse snel te gaan en schoten maakt ook niet zoveel uit.

Sorry, voor mijn kromme bericht ik ben nieuw op het gebied van het grotere vuurwerk.

Hallo ik werd door Wigster23 doorverwezen voor hulp met het maken van mijn keuze vuurwerkcakes/boxen. Ik heb een budget van rond de 100-150 euro en in de buurt heb ik een winkel met het assortiment van Vuurwerktotaal en zena NL. Ik houdt van grote effecten voornamelijk palmen het hoeft niet perse snel te gaan en schoten maakt ook niet zoveel uit.

Sorry, voor mijn kromme bericht ik ben nieuw op het gebied van het grotere vuurwerk.

Als ik jou was zou ik bij vuurwerktotaal de mash-up box, freestyle threestyle box en de triple freestyle madness dan kom je wel iets duurder uit ( 20euro ), maar wel mooie boxen ( bijna ) binnen budget

Kijk eens naar de zana mayem, en de zena triumpf. vooral die laatste is vind ik 1 van de beste die eer te koop zijn.

Heb even bij zena vuurwerk gekeken

Zena golden box 54,95 euro 2 cakes
Zena triumph box 59,95 euro 2 cakes
Original heroic strike 9,99 euro 1 cake
Original midnight mania 24,95 euro 1 cake
Aansteeklont 1x 0,25 euro (erbij doen voor beter gratis vuurwerk)
Herlat toxic 29,95 1 cake deze krijg je gratis
Het totaal bedrag is 150,09 euro
Zal dalijk of vanavond nog even bij vuurwerktotaal kijken voor je

En bij vuurwerktotaal zou je dit kunnen doen
Freakshow 1 cake 9,99
Triple freestyle madness 3 cakes 79,95
Double gold box 2 cakes 55,00
Crackling sky 1 fontein 3,95
Magie missile 1 fluitblokje 1,95
Anarchy 1 cake 29,95 deze krijg je gratis
Totaal is 150,80

Laatst bewerkt:
Ik wilde ook even hulp vragen om de goede producten van VuurwerkMania even op een rijtje te krijgen voor de TGIF aanbieding. Maar ik heb zelf even alles door gespit en jammer genoeg blijken bijna alle producten tegen te vallen.. Op een paar zeer hoog geprijsde doorlont boxen na dan. Vele boeketten blijken ook te weinig burst te bevatten.. dan zijn de boeketten wel gevuld maar zeer slecht verspreid. Jammer hoor want die 25% korting is zeker lekker!

Hoeveel boxen wil je hebben?

Je kan er ook voor kiezen om er 1 te nemen bijvoorbeeld de hff hardstyle box.

Ook kan je er voor kiezen om 3 a 4 kleinere te nemen.

Doublé gold boy
mashup box
Zena triumph

In dat geval heb je 3 prima boxen voor 150 euro

Hallo iedereen!

Ik heb een dillema;
'Boerenbond heeft Thunder Kongs, waarbij je er 64 krijgt voor 20,00. Maar Diel Boere Vuurwerk heeft Thunderkings, waarbij je 80 stuks krijgt voor 20.00. Maar mijn vraag nu is: Welke is beter?

Dankjewel!
- Mike

Heeft iemand nog leuke ideeën van een budget van 500 euro bij ed raket apeldoorn. Ik kies deze dealer omdat je ook nog gratis vuurwerk er bij krijgt. Het liefst alleen boxen.

Hallo een vraag ik zit te twijfelen tussen 2 dingen namelijk de Original Palm Assortiment met de Zena Crackling Chry 2.0 of de Zena Truimph met de Zena Golden Box. Wat raden jullie me aan op basis van ervaring.

Hallo een vraag ik zit te twijfelen tussen 2 dingen namelijk de Original Palm Assortiment met de Zena Crackling Chry 2.0 of de Zena Truimph met de Zena Golden Box. Wat raden jullie me aan op basis van ervaring.

Ik zou persoonlijk voor de Triumph en golden box gaan (neem ze dit jaar ook), ik vind het palm assortment in mijn ogen een beetje eentonig. Cracling Chry 2.0 is wel een lekker bakkie van wat ik ervan gehoord heb!

Ik zou persoonlijk voor de Triumph en golden box gaan (neem ze dit jaar ook), ik vind het palm assortment in mijn ogen een beetje eentonig. Cracling Chry 2.0 is wel een lekker bakkie van wat ik ervan gehoord heb!

Moeders een keer lief aan kijken en dan de Golden Box, Truimph en Crackling Chry maar kopen. Ik denk dat de Golden Box en Grackling Chry wel goed aan elkaar zijn door te lonten qua effect.

Zag iets over vuurwerktotaal voorbij komen, de Extreme Salute 2.0 zijn echt top cakes.
mooi grote boeketten, harde burst en mooie mines.
Nu 125,- voor een karton (6 cakes)

Back
Bovenaan