Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Golden avond Heren/dames,
Ik Ben net nieuw op het forum, na veel glezen te hebben toch maar even een account aangemaakt haha:p
Nu Wilde ik jullie vragen Voor tips Voor mijn collectie dit jaar ik heb een bedrag van 5 a 600 euro ter beschikking en ik Zou het liefste doorlont blokken en grote potten bestellen en vraag hier Voor naar jullie mening. Alles word besteld bij Smand in assen en Hun collectie bestaat uit Rubro,Zena en klein beetje Lesli als ik het goed heb.
Alvast bedankt voor jullie hulp
BenG

weet niet wat ze daar alle maal verkopen. maar dit zijn toppers naar mijn mening. het is allemaal van rubro.

immortal gold ( cake box )
4 seasons ( cake box )
event zero tolerance ( cake box )
narcotic box ( cake box )
gravity
killer instinct
buurt assortiment

dit is dan voor ongeveer 620 euro

Beste leden,
Ik zat toch weer te twijfelen tussen 2 potjes :p
Namelijk tussen de Pontificaal (€21,95)
En de #1 van Bestseller (€19,95)

Welke vinden jullie het beste en zouden jullie nemen?:D

Ik zou sowieso voor de Pontificaal gaan, veel mooiere en grotere effecten naar mijn mening

Beste leden,
Ik zat toch weer te twijfelen tussen 2 potjes :p
Namelijk tussen de Pontificaal (€21,95)
En de #1 van Bestseller (€19,95)

Welke vinden jullie het beste en zouden jullie nemen?:D

Ik heb zelf vorig jaar die onderste gehad alleen dan met een jubileum label van Groenrijk 't Haantje voor €15,-.
Het was een lekker tempo maar de boeketten waren klein en ploften links en rechts en niet mooi in het rond zoals je zou willen.

Voor om 6 uur is die onderste wel leuk voor €15, wil je om 00.00 stoken dan zou ik voor die bovenste gaan, bovendien heeft die nog een leuk waaier effect.

Ik heb zelf vorig jaar die onderste gehad alleen dan met een jubileum label van Groenrijk 't Haantje voor €15,-.
Het was een lekker tempo maar de boeketten waren klein en ploften links en rechts en niet mooi in het rond zoals je zou willen.

Voor om 6 uur is die onderste wel leuk voor €15, wil je om 00.00 stoken dan zou ik voor die bovenste gaan, bovendien heeft die nog een leuk waaier effect.

Bedankt voor de informatie!:D
Ik denk dat ik dan toch voor de pontificaal ga om hopelijk een mooi showtje neer te zetten
-Pontificaal
-Space Bound
-Hallucinator
-Mash-up Box
-Palm Trophy (x2)

Inmiddels de HFF hardstyle box besteld. Heb mijn werkgever weten te overtuigen van dit prachtige vuurwerk. Direct de crackling waaier en de hallucination erbij besteld. Zo word werken met oudjaar toch nog een beetje leuk :)

Ik wil een mooi vuurpijlensetje voor een lage prijs, €10,-. Importeurs: Wolff, China Red, VuurwerkTotaal en een Intratuin met o.a. Zena.

Zat zelf te denken aan: Sky Runners (3), Freestyle Rockets (3) of Kamikaze I.
Over de laatst genoemde kan ik geen topic vinden op het forum, wel een filmpje.
Kan iemand een van de drie aanraden of weet iemand voor het zelfde budget andere leuke pijlen?

Wie kan me helpen met het volgende dilemma: karton van 6 stuks Extreme Salute 2.0 of een karton, 12 stuks, Big 19? Ben van plan ze los of per twee te schieten. Hou wel van mooie volle effecten en zie dit toch meer terug bij Extreme Salute. Wie heeft ervaringen met bovenstaande cakes?

Wie kan me helpen met het volgende dilemma: karton van 6 stuks Extreme Salute 2.0 of een karton, 12 stuks, Big 19? Ben van plan ze los of per twee te schieten. Hou wel van mooie volle effecten en zie dit toch meer terug bij Extreme Salute. Wie heeft ervaringen met bovenstaande cakes?

je hebt bij de BIG 19 wel 2 x 6 dezelfde. Schiet ze per twee, dan kan ik me niet voorstellen dat de ES 2.0 de BIG 19 eruit schiet.

Zo, ben ik weer met een vraag. Ik kan hier in de buurt de gehele Pangu collectie (www.vuurwerkkanjer.nl) voor leuke (25% korting) voorverkoopprijzen krijgen. Ik ben van plan om hier voor zon 100 euro te bestellen. Ze hebben ook de Pyromeister en de Shenglong collecties. Ik kom er nog niet uit, al zit ik hieraan te denken:

- Yellow River
- Lion
- Silver Box (6 cakes voor 30 euro klinkt erg aantrekkelijk)

Verder, wat zijn nog meer aanraders bij deze winkel?

Zo, ben ik weer met een vraag. Ik kan hier in de buurt de gehele Pangu collectie (www.vuurwerkkanjer.nl) voor leuke (25% korting) voorverkoopprijzen krijgen. Ik ben van plan om hier voor zon 100 euro te bestellen. Ze hebben ook de Pyromeister en de Shenglong collecties. Ik kom er nog niet uit, al zit ik hieraan te denken:

- Yellow River
- Lion
- Silver Box (6 cakes voor 30 euro klinkt erg aantrekkelijk)

Verder, wat zijn nog meer aanraders bij deze winkel?

Houdt er rekening mee,dat er op de silver box helaas gen 25% korting op zit :sad:.
Is voor het eerst dat deze winkel Pangu heeft.
Maar terug komen op je vraag.Wat vind je zelf mooi?Qua effecten?
Of maakt dat niet zoveel uit?Uit de pyro meister serie zitten wel een paar leuke.Sky rider:) of de rumba bijvoorbeeld.
Of uit de pangu cakes de phoenix of de kylin.

Laatst bewerkt:
Pff, goeie vraag. Vind vaak een beetje variatie wel erg leuk. Ook wil ik een soort showtje maken, dus zoek ook een rustmomentje en misschien nog een leuke knalcake. Heb al wat bij Wolff vuurwerk besteld o.a. de return of the Phoenix, dus misschien iets wat hier mooi bij past. Die Sky Rider ziet er in iedergeval leuk uit, staat op de lijst.

Hallo broeders,

Mijn budget dit jaar ligt rond de 100 euro dit jaar. Wat zouden jullie dan doen?(Zena word het sws)

OF:
Palm Assortiment 79,99-
Nog een cake van max 25 euro?

OF:
Zena Cakebox 94,99
Herioc Strike 9,99

Help!

Hallo broeders,

Mijn budget dit jaar ligt rond de 100 euro dit jaar. Wat zouden jullie dan doen?(Zena word het sws)

OF:
Palm Assortiment 79,99-

OF:
Zena Cakebox 94,99
Herioc Strike 9,99

Help!

De laatste optie heeft mijn voorkeur!

Ik wil een mooi vuurpijlensetje voor een lage prijs, €10,-. Importeurs: Wolff, China Red, VuurwerkTotaal en een Intratuin met o.a. Zena.

Zat zelf te denken aan: Sky Runners (3), Freestyle Rockets (3) of Kamikaze I.
Over de laatst genoemde kan ik geen topic vinden op het forum, wel een filmpje.
Kan iemand een van de drie aanraden of weet iemand voor het zelfde budget andere leuke pijlen?

Sky Runners van China Red lijkt mij een goede keus.

Goedemorgen freaks,
Ik zit al een tijdje te zoeken en vergelijken, nu wil ik nog een cakebox toevoegen aan mijn collectie! Welke cakebox laat ik de buren van meegenieten? Max budget voor deze cakebox is 180,-

Mijn tweede vraag is: ik wil met me show voordat ik eindig goud hebben, dus welke pot of box bieden jullie aan voor me show.. Budget is 150,-

Merk en plaats maakt niet zoveel uit vind her leuk om de hele dag te reizen voor men vuurwerk!

Alvast bedankt

Hallo broeders,

OF:
Palm Assortiment 79,99-

OF:
Zena Cakebox 94,99
Herioc Strike 9,99

Help!

als dit het enige is wat je gaat kopen, dan zou ik voor de eerste keuze gaan.
heb je wat meer producten

Goedemorgen freaks,
Ik zit al een tijdje te zoeken en vergelijken, nu wil ik nog een cakebox toevoegen aan mijn collectie! Welke cakebox laat ik de buren van meegenieten? Max budget voor deze cakebox is 180,-

Mijn tweede vraag is: ik wil met me show voordat ik eindig goud hebben, dus welke pot of box bieden jullie aan voor me show.. Budget is 150,-

Merk en plaats maakt niet zoveel uit vind her leuk om de hele dag te reizen voor men vuurwerk!

Alvast bedankt

voor de box zou ik voor de big momma, de black cobra 120/cruel traction of de hardstyle box gaan

hiermee laat je je buren wel versteld staan;).
goud kun je de immortal gold nemen of de addicted to gold.
hoop dat dit wat helpt.

Back
Bovenaan