Vorig jaar had ik:
1x
Gold mary €5 (leuk voor het geld maar niks bijzonders)
1x
Kwaaie knaller €7,50 (grappig maar ook niet heel speciaal)
1x
Bull riding €7,50 (ik ben toch niet zo van de knallen, liever sier)
1x
#1 €15 (top voor het geld)
2x
Lily Magnolia €15 (leuk voor het geld maar niet bijzonder)
1x
Pyro's Delight €17,50 (prachtig!)
1x Romeinse kaarsen €1,50
1x
Light Year €20 (super pijlen, helaas viel bij één de lont eruit)
1x
Extreme Salute 2.0 €22,50 (meer van verwacht, maar zeker niet verkeerd)
1x
Shining Stars €17,50 (leuke cake voor het geld)
1x
Violenza gratis erbij (de lage effecten vond ik zeer geslaagd)
1x
Contrabbando gratis erbij (mooie draaiende effecten, maar zou hem zelf niet kopen)
Totaal: €129 (11 cakes)
Dit jaar heb ik als budget €170, ik heb getwijfeld over een cakebox maar denk toch weer voor losse cakes te gaan omdat er dan wat langer iets te zien valt. Dit jaar wil ik ook eens proberen wat aan elkaar door te lonten zodat het in serie afgeschoten wordt:
1x
Extreme Salute 2.0 €17,50 (toch maar weer proberen)
1x
Dominator 2.0 €27,50 (voor dit geld een top cake)
1x
#1 €17,50 (top voor het geld)
1x Hoogmoed €12,50 (de knallen ben ik niet zo van maar het "lage" vuurwerk vindt ik wel erg mooi om er tussen te hebben)
1x
Heron cake 14-2 €10,50 (mooie gouden effecten voor weinig, ik denk beter dan de Gold Mary)
1x
Pyro's Delight €20 (top, dus gewoon nog een keer)
1x
The Beast €20 (net als pyro's delight erg mooi)
1x
Light Year €20 (top, dus nog een keer)
1x Airplay Thunder megapack €10 (als ik wat ga doorlonten is dit wel leuk om ertussen te hebben denk ik, hoewel het alleen maar knallen zijn)
6x Romeinse kaarsen €10,50 (in een W-shape bevestigen en tegelijk de lucht in maar proberen)
1x
Cadeau 2 gratis erbij (mooi ding, maar twv €45 wordt gezegd, voor dat geld wil ik wel wat anders maar helaas heb ik dat niet voor het kiezen)
Totaal: €166 (8 cakes)
Dit is allemaal bij
Vuurwerk Mega Markt. Ik ga samen met een aantal personen een bestelling plaatsen waarbij boven de €400 een leuke prijs geregeld wordt. Een "gelijkwaardig" alternatief in de buurt is
Vuurwerk-NH denk ik? Bij voorkeur alles bij één winkel.
Iemand tips of ideeën?