Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

kwintos? op basis van wat zou je golden power laten staan? Want ik zou hem juist aanbevelen namelijk. Heb hem vorig jaar in de straat gehad en was echt een super vette box met grote effecten en harde burst. Absoluut een publiekstrekker.
Dat is de 4 seasons ook. Een echte rammer die flink wat geweld heeft. Cruel traction zou ik laten staan omdat ik hem nog niet gezien heb op een demo oid. De film is erg goed, maar dat zou een sample kunnen zijn. Bij mij zouden dus op basis van geweld en grote effecten de 4 seasons en de golden power overblijven.
greetzz

Nou omdat er verschillende versies in omloop zijn door een productie fout in china...je zou maar net de mindere pakken voor het volle bedrag (zoals ik dus had helaas)

aha, yup dan is dat ook geen zekerheidje. Dat is wel jammer.
Dan is het ook niet handig om die te bestellen als je zeker weten wil wat je krijgt. Bij mij houd je dan de 4 season over.
greetzz

Ik zit met de keuze voor een cakebox. Mijn budget laat 2 cakeboxen niet toe, wat resulteert in een moeilijke keuze. Event 4 Seasons, Cruel traction of Golden power. Wat zouden jullie kiezen (ervan uitgaande dat deze 3 boxen voor dezelfde prijs te verkrijgen zijn)?

Voor mij zou dat eigenlijk afhankelijk zijn van de rest van je collectie... Als je al veel goud hebt is de Golden Power misschien niet de eerste keuze en ga je voor wat meer kleur met de Cruel Traction. Andersom idem dito.
4 Seasons heeft mij nog nooit dermate weten te enthousiasmeren om hem ook daadwerkelijk te kopen... op de 'Killer Instict-cake' na.

aha, yup dan is dat ook geen zekerheidje. Dat is wel jammer.
Dan is het ook niet handig om die te bestellen als je zeker weten wil wat je krijgt. Bij mij houd je dan de 4 season over.
greetzz

De 4 seasons is altijd wel constant geweest inderdaad...alleen wolff heb ik ook wel vertrouwen in wat de cruel traction betreft. :)

Bedankt voor de reacties. Ik wacht nog even een demo af denk ik wat betreft de Cruel Traction. Bij mijn lijst heb ik al een redelijke balans in kleurtjes vs. goud dus daar zal ik de keuze niet op baseren.

ik ben op zoek naar een echt einde...beschikking over royal, wolff, evo, caff/dutchdragon, schuurman, geisha, vulcan, zena, broekhoff

momenteel heb ik het volgende in het slot staan
3x fast silver whistling
warzone +we like it
junior jack + white thunder
2x goh II
Kantan 150 - 2 + katan 150 - 6 (de salutes)
2x happy thunder q

twijfel een beetje tussen de thunders van evo, final fate, black spring thunder etc

ik denk dat je zeker geen spijt krijg van de titanium thunder en de blue thunder van evo

Ik twijfel nog erg tussen een aantal boxen
Inmortel Gold
Cruel traction
XXL 140

Welke is het beste van deze 3

Inmortel Gold
Cruel traction
XXL 140

De XXL 140 is gister bij Ano geschoten en die vond ik, vergeleken met de filmpjes van Katan, slecht overkomen. Kijk zelf ook even het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=8JOxquthMX8

De Immortal Gold is al een paar jaar een toppertje en als je van goud houdt moet je die zeker nemen. Alleen zou ik persoonlijk voor iets nieuws gaan.

Over de Cruel Traction kan ik nog weinig zeggen omdat die nog niet op een demo geschoten is(misschien aankomende zaterdag bij de Rijswijkse Vuurwerkhal). Al ziet die op de filmpjes die er nu van zijn wel heel gaaf uit en heeft die zeker mijn voorkeur!

Inmortel Gold
Cruel traction
XXL 140

op fpm lees ik dat de XXL 140 tegen valt en cruel traction is volgens mij nog niet op demo,s geschoten .dus blijft er maar 1 over dat is de inmortel gold en uit eigen ervaring is ie super:bye:

Vorig jaar had ik:

1x Gold mary €5 (leuk voor het geld maar niks bijzonders)
1x Kwaaie knaller €7,50 (grappig maar ook niet heel speciaal)
1x Bull riding €7,50 (ik ben toch niet zo van de knallen, liever sier)
1x #1 €15 (top voor het geld)
2x Lily Magnolia €15 (leuk voor het geld maar niet bijzonder)
1x Pyro's Delight €17,50 (prachtig!)
1x Romeinse kaarsen €1,50
1x Light Year €20 (super pijlen, helaas viel bij één de lont eruit)
1x Extreme Salute 2.0 €22,50 (meer van verwacht, maar zeker niet verkeerd)
1x Shining Stars €17,50 (leuke cake voor het geld)
1x Violenza gratis erbij (de lage effecten vond ik zeer geslaagd)
1x Contrabbando gratis erbij (mooie draaiende effecten, maar zou hem zelf niet kopen)
Totaal: €129 (11 cakes)

Dit jaar heb ik als budget €170, ik heb getwijfeld over een cakebox maar denk toch weer voor losse cakes te gaan omdat er dan wat langer iets te zien valt. Dit jaar wil ik ook eens proberen wat aan elkaar door te lonten zodat het in serie afgeschoten wordt:

1x Extreme Salute 2.0 €17,50 (toch maar weer proberen)
1x Dominator 2.0 €27,50 (voor dit geld een top cake)
1x #1 €17,50 (top voor het geld)
1x Hoogmoed €12,50 (de knallen ben ik niet zo van maar het "lage" vuurwerk vindt ik wel erg mooi om er tussen te hebben)
1x Heron cake 14-2 €10,50 (mooie gouden effecten voor weinig, ik denk beter dan de Gold Mary)
1x Pyro's Delight €20 (top, dus gewoon nog een keer)
1x The Beast €20 (net als pyro's delight erg mooi)
1x Light Year €20 (top, dus nog een keer)
1x Airplay Thunder megapack €10 (als ik wat ga doorlonten is dit wel leuk om ertussen te hebben denk ik, hoewel het alleen maar knallen zijn)
6x Romeinse kaarsen €10,50 (in een W-shape bevestigen en tegelijk de lucht in maar proberen)
1x Cadeau 2 gratis erbij (mooi ding, maar twv €45 wordt gezegd, voor dat geld wil ik wel wat anders maar helaas heb ik dat niet voor het kiezen)
Totaal: €166 (8 cakes)

Dit is allemaal bij Vuurwerk Mega Markt. Ik ga samen met een aantal personen een bestelling plaatsen waarbij boven de €400 een leuke prijs geregeld wordt. Een "gelijkwaardig" alternatief in de buurt is Vuurwerk-NH denk ik? Bij voorkeur alles bij één winkel.

Iemand tips of ideeën?

Ik twijfel flink over het volgende.

Ben van plan om de 6-pack 150 te bestellen van Katan. De variatie en het feit dat er o.a. 2 salute cakes inzitten wekt wel mijn interesse. Ook de prijs is erg goed. Echter twijfel ik omdat Katan wel vaker dit soort dingen op de markt had die op de eerste beelden erg goed leken maar op de demo of in de straat tegenvielen, bijvoorbeeld de 4EVER. Als alternatief lijkt me de Rubro Sick Six wel geschikt.

Of ben ik beter af als ik voor ongeveer zo'n 60,00 losse cakes koopt, en bijvoorbeeld een combinatie van maak? Ik ben benieuwd naar jullie gedachten !

Vorig jaar had ik:

1x Gold mary €5 (leuk voor het geld maar niks bijzonders)
1x Kwaaie knaller €7,50 (grappig maar ook niet heel speciaal)
1x Bull riding €7,50 (ik ben toch niet zo van de knallen, liever sier)
1x #1 €15 (top voor het geld)
2x Lily Magnolia €15 (leuk voor het geld maar niet bijzonder)
1x Pyro's Delight €17,50 (prachtig!)
1x Romeinse kaarsen €1,50
1x Light Year €20 (super pijlen, helaas viel bij één de lont eruit)
1x Extreme Salute 2.0 €22,50 (meer van verwacht, maar zeker niet verkeerd)
1x Shining Stars €17,50 (leuke cake voor het geld)
1x Violenza gratis erbij (de lage effecten vond ik zeer geslaagd)
1x Contrabbando gratis erbij (mooie draaiende effecten, maar zou hem zelf niet kopen)
Totaal: €129 (11 cakes)

Dit jaar heb ik als budget €170, ik heb getwijfeld over een cakebox maar denk toch weer voor losse cakes te gaan omdat er dan wat langer iets te zien valt. Dit jaar wil ik ook eens proberen wat aan elkaar door te lonten zodat het in serie afgeschoten wordt:

1x Extreme Salute 2.0 €17,50 (toch maar weer proberen)
1x Dominator 2.0 €27,50 (voor dit geld een top cake)
1x #1 €17,50 (top voor het geld)
1x Hoogmoed €12,50 (de knallen ben ik niet zo van maar het "lage" vuurwerk vindt ik wel erg mooi om er tussen te hebben)
1x Heron cake 14-2 €10,50 (mooie gouden effecten voor weinig, ik denk beter dan de Gold Mary)
1x Pyro's Delight €20 (top, dus gewoon nog een keer)
1x The Beast €20 (net als pyro's delight erg mooi)
1x Light Year €20 (top, dus nog een keer)
1x Airplay Thunder megapack €10 (als ik wat ga doorlonten is dit wel leuk om ertussen te hebben denk ik, hoewel het alleen maar knallen zijn)
6x Romeinse kaarsen €10,50 (in een W-shape bevestigen en tegelijk de lucht in maar proberen)
1x Cadeau 2 gratis erbij (mooi ding, maar twv €45 wordt gezegd, voor dat geld wil ik wel wat anders maar helaas heb ik dat niet voor het kiezen)
Totaal: €166 (8 cakes)

Dit is allemaal bij Vuurwerk Mega Markt. Ik ga samen met een aantal personen een bestelling plaatsen waarbij boven de €400 een leuke prijs geregeld wordt. Een "gelijkwaardig" alternatief in de buurt is Vuurwerk-NH denk ik? Bij voorkeur alles bij één winkel.

Iemand tips of ideeën?

Is dat lijstje ook de volgorde waarop je ze wilt doorlonten? Zoja dan zou ik die volgorde drastisch veranderen

Door het grote aanbod van cakeboxen dit jaar weet ik haast niet wat ik zou kiezen... Ben van plan om er 3 te kopen alleen momenteel zou ik nog niet weten welke. Uit dit lijstje wil ik kiezen: Cruel Traction, XXL 140, Italy Fanstyle, Original Finest Box, Zwarte Cross Box: Tante Rikie's Kruittuintje. Wou de 4 Seasons en Immortal Gold er ook bij zetten maar die heb ik al een keer gehad dus daar neem ik liever iets anders voor.
Geen 1 van deze boxen is op een demo geschoten dus dat maakt het weer een stukje lastiger... Al moet ik wel zeggen dat Zena vaak wel het spul afleveren wat ze op de China filmpjes laten zien. Katan weet ik nog zo net niet. Op de filmpjes zijn het prachtige boxen maar wel vrij kort. De Cruel Traction is daarentegen niet echt duur voor 6 dikke cakes. En Wolff komt vaak goed uit de verf.
Dus mijn vraag: Voor welke 3 boxen zouden jullie gaan en waarom?
Ik zou voor de cruel traction, zwarte cross box en de XXL 140 gaan, lekker veel verschillende effecten en lekkere tempos.

Ze hebben een aantal leuke dingen, maar vuurwerk-nh is onnodig duur voor veel dingen. gezien de regio zou ik kijken in middenmeer. bij beide zaken (vuurwerkmiddenmeer en j.niks) is genoeg te krijgen tegen gunstige prijzen

Back
Bovenaan