Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt simansays, vind op je eerste filmpje de Der Hammer echt dik bovenuit steken, zit ook al 2 jaar in de collectie en zal ook dit jaar niet ontbreken.

Helemaal eens! Hier ook al 2x Der Hammer gehad en die presteerde elk jaar top. Nog niet besteld maar gaat er zeker nog bij komen. Goed te gebruiken ook als finalecake in een multicolour/blink showtje...

Ik sta voor lastig dilemma,

Normaal heb ik de tournament ieder jaar, ben er al jaren fan van.

Dit jaar twijfel ik tussen Tournament + Transbomber / Pyro + Papel / Evo force one.
Wat denken jullie? Ik vind ze allemaal mooi namelijk haha...

Dit jaar twijfel ik tussen Tournament + Transbomber / Pyro + Papel / Evo force one.

Ik zelf ben gek van crackling effecten dus als het aan mij ligt neem ik bij de tournament nog een transbomber erbij. Ik weet niet veel van de andere 2 compounds om daar een goede keuze uit te maken, maar als ik even snel naar de specificaties kijk doet het mij denken dat die pyro + papel een merkbare premium prijs heeft, gezien de pyro + papel op dit moment ≈ 150€ meer is dan de evo force one terwijl de evo juist een hoger kruitgewicht heeft. Je moet de effecten van pyro + papel wel echt willen als je daarvoor kiest, anders zou ik de keuze verkleinen tussen tournament + transbomber / evo force one.

Ik zelf ben gek van crackling effecten dus als het aan mij ligt neem ik bij de tournament nog een transbomber erbij. Ik weet niet veel van de andere 2 compounds om daar een goede keuze uit te maken, maar als ik even snel naar de specificaties kijk doet het mij denken dat die pyro + papel een merkbare premium prijs heeft, gezien de pyro + papel op dit moment ≈ 150€ meer is dan de evo force one terwijl de evo juist een hoger kruitgewicht heeft. Je moet de effecten van pyro + papel wel echt willen als je daarvoor kiest, anders zou ik de keuze verkleinen tussen tournament + transbomber / evo force one.

(De evo force one heeft nu een freakprijs maar zelfs de folderprijs is nog 50€ goedkoper)

Persoon lijk zou ik voor de Pyro en Papel gaan. Vind deze wat beter over komen dan de Evo force one, maar dat is uiteraard kwestie van smaak. Tournament heb je al paar keer gehad zeg je, dan zou ik nu eens voor een andere optie kiezen. Jammer dat dan de transbomber komt te vervallen, want die kun je niet vaak genoeg hebben gehad.

1. Pyro & Papel (live gezien en is echt top, zekerheidje)
2. Evo Force one (nooit productie gezien, maar het is en blijft Evo dus vast wel goed)
3. Tournament

(ik kijk bij bovenstaande niet naar de prijzen, dan zou ik zowel 1 en 2 omdraaien)

Persoon lijk zou ik voor de Pyro en Papel gaan. Vind deze wat beter over komen dan de Evo force one, maar dat is uiteraard kwestie van smaak. Tournament heb je al paar keer gehad zeg je, dan zou ik nu eens voor een andere optie kiezen. Jammer dat dan de transbomber komt te vervallen, want die kun je niet vaak genoeg hebben gehad.

Transbomber komt er altijd wel ;)

Thnx allemaal! Hier kan ik wat mee

Zoals hierboven al wordt gezegd, ik zou voor de Pyro+papel of Evo Force One gaan. Ik vind zelf de Evo meer een 12 uur bak. Pyro+papel is echt iets voor in een 'rustige lucht'.

Da's best een dilemma ja, want je weegt het af tegen een echte top combinatie. Toch, als je hem ieder jaar hebt, stap dan eens over op de Pyro en Papel, gegarandeerd spektakel en echt weer even anders. Absoluut geschikt voor de nacht hoor, blaast lekker door.

Ik zal dan zeker eens op zoek gaan naar de Pyroshow van Broekhoff. Die heeft veel Crossette cakes in veel verschillende kleuren.

Hellppp.

Ik wil één van de volgende combi's bestellen:

1. Elegant night, ecstasy of gold l00sh, cloud connected.
2. Elegant night, ecstasy of gold 100sh, ecstasy of gold 105sh.
3. Elegant night, ecstasy of gold 100/105, knisternder funke himmel.

Wie geeft mij goede raad?

Hellppp.

Ik wil één van de volgende combi's bestellen:

1. Elegant night, ecstasy of gold l00sh, cloud connected.
2. Elegant night, ecstasy of gold 100sh, ecstasy of gold 105sh.
3. Elegant night, ecstasy of gold 100/105, knisternder funke himmel.

Wie geeft mij goede raad?

2!! Elegant night is mooi. En ecstacy of gold 1 en 2 zijn echt topboxen

Is er nog een Nederlandse box die in de buurt komt van de Triple X? Fan shape of waaier met 100+ shots

Ik zag recentelijk een straatfilm van dutch protocol en die heeft mij toch wel overtuigd. Zeker een mooie bak, andere effecten dan de triple X maar wel hetzelfde kaliber box

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan