Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Event Gates of Detonation 276S Box of Escape from hell?
Event Gates of Detonation 276S Box of Escape from hell?
hallo, ik wil graag nog een paar vette waaiers aan de collectie toevoegen, alleen is er zoon groot assortiment dat ik eigenlijk niet kan kiezen. hebben jullie misschien nog waaier cakes die je MOET hebben!
alvast bedankt.
hallo, ik wil graag nog een paar vette waaiers aan de collectie toevoegen, alleen is er zoon groot assortiment dat ik eigenlijk niet kan kiezen. hebben jullie misschien nog waaier cakes die je MOET hebben!
alvast bedankt.
alvast bedankt.
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Bij waaiers denk ik gelijk aan de fanstyles van Katan, de fan van bonfire, waaiers van mania o.a. pump up the sky, air bomber China red voor de saluutjes of red alert van Wolffhallo, ik wil graag nog een paar vette waaiers aan de collectie toevoegen, alleen is er zoon groot assortiment dat ik eigenlijk niet kan kiezen. hebben jullie misschien nog waaier cakes die je MOET hebben!
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Ik zoek nog wat losse cakes, budget circa 150 euro. Liefste bij vwoutlet (misschien wat uit de evo actie? Welke raden jullie aan van evo? En verder
Zijn 18 euro nu.
Beste mede freaks.
Ik ben er een tijdje uit geweest en me er niet zo meer mee bezig gehouden.
Welke box zouden jullie me aan raden met de aller grootste/dikste effecten?
En welke 300/500 gram cakes zijn enorm dik met de effecten/knallen?
Wil 1 box en wellicht 4 losse cakes.
Rond de 2/300€
Losse evolution cakes?
Gaat om het assortiment van outlet groningen/freakwinkel.
Ik zie dat ze bij de outlet ook nog de fairytail hebben staan. Die zou ik wel mee pakken. Voor de 2/300 euro zou ik gaan voor de fairytail, 4 seasons rubro en ultimate city trip. Lekker veel afwisseling.
Ik zou dan gaan voor:
Final Gold: 50 euro
Code Red: 95 euro
Transbomber: 75 euro
Streetmuscle: 20 euro
Sunbeam 2: 18 euro
Killer Instinct: 22,50
Pounding Napalm: 17,50
Dan zit je op 298 euro en heb je drie dikke compounds waarvan 2 maal beste box zijn verkozen hier op VWC en ook de cakes hebben zich bewezen. Je hebt dan ook wat ‘speciale’ effecten als falling leaves, tails en fluit in de cake’s.