Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja helemaal niet bij stil gestaan maar de Cairo kwam inderdaad goed uit de verf! Die gaat ook maar in het winkelmandje :)

hallo, ik wil graag nog een paar vette waaiers aan de collectie toevoegen, alleen is er zoon groot assortiment dat ik eigenlijk niet kan kiezen. hebben jullie misschien nog waaier cakes die je MOET hebben!

alvast bedankt.

hallo, ik wil graag nog een paar vette waaiers aan de collectie toevoegen, alleen is er zoon groot assortiment dat ik eigenlijk niet kan kiezen. hebben jullie misschien nog waaier cakes die je MOET hebben!

alvast bedankt.

Een aantal toppertjes:
- Crackling Chry (2.0) / Time of Glory
- The Ultimate
- E-Pulz
- Blussing Crossettes
- Double Deck Red
- Red Widow
- Alle Funke waaiers :)

En nog veel meer eigenlijk. Beetje kwestie van smaak, maar er is keuze zat tegenwoordig.

alvast bedankt.

Wings of darkness
Wick@sick fan

alvast bedankt.

Tailgate Fan, redelijk aan de prijs maar zo vet. Andere toppers Blue Night Fire en Branco

alvast bedankt.

Misschien is dan de Fire Festival een optie? Zeer dikke compound die ook goed te betalen is. Spektakel gegarandeerd in de straat.

alvast bedankt.

De Spain of German Fan style? Of misschien de sun beam lijn van Evo? Mooie tail waaiers

alvast bedankt.
Bij waaiers denk ik gelijk aan de fanstyles van Katan, de fan van bonfire, waaiers van mania o.a. pump up the sky, air bomber China red voor de saluutjes of red alert van Wolff
Magnum: flying Dutchman,
Katan superior commander
Fire projection
Forbidden
Luypaers white panther, Barbary lion
Red wire titanium palms
Rubro flightdeck

Laatst bewerkt:

alvast bedankt.

Nog niemand heeft hem genoemd maar ik persoonlijk vind de Zensation van broekhof toch echt een heerlijke waaier voor een prima prijs. Denk dat deze vast wel ergens voor onder de 100 te vinden is.

Ik zoek nog wat losse cakes, budget circa 150 euro. Liefste bij vwoutlet (misschien wat uit de evo actie? Welke raden jullie aan van evo? En verder

Zijn 18 euro nu.

Beste mede freaks.
Ik ben er een tijdje uit geweest en me er niet zo meer mee bezig gehouden.
Welke box zouden jullie me aan raden met de aller grootste/dikste effecten?
En welke 300/500 gram cakes zijn enorm dik met de effecten/knallen?

Wil 1 box en wellicht 4 losse cakes.
Rond de 2/300€

Losse evolution cakes?
Gaat om het assortiment van outlet groningen/freakwinkel.

Beste mede freaks.
Ik ben er een tijdje uit geweest en me er niet zo meer mee bezig gehouden.
Welke box zouden jullie me aan raden met de aller grootste/dikste effecten?
En welke 300/500 gram cakes zijn enorm dik met de effecten/knallen?

Wil 1 box en wellicht 4 losse cakes.
Rond de 2/300€

Losse evolution cakes?
Gaat om het assortiment van outlet groningen/freakwinkel.

Ik zie dat ze bij de outlet ook nog de fairytail hebben staan. Die zou ik wel mee pakken. Voor de 2/300 euro zou ik gaan voor de fairytail, 4 seasons rubro en ultimate city trip. Lekker veel afwisseling.

Ik zie dat ze bij de outlet ook nog de fairytail hebben staan. Die zou ik wel mee pakken. Voor de 2/300 euro zou ik gaan voor de fairytail, 4 seasons rubro en ultimate city trip. Lekker veel afwisseling.

Ik zou in plaats van de Ultimate City Trip nog wat mooie Profire cakes uitzoeken. Zij nu volgens mij in de actie daar.

Ik zou dan gaan voor:

Final Gold: 50 euro
Code Red: 95 euro
Transbomber: 75 euro
Streetmuscle: 20 euro
Sunbeam 2: 18 euro
Killer Instinct: 22,50
Pounding Napalm: 17,50

Dan zit je op 298 euro en heb je drie dikke compounds waarvan 2 maal beste box zijn verkozen hier op VWC en ook de cakes hebben zich bewezen. Je hebt dan ook wat ‘speciale’ effecten als falling leaves, tails en fluit in de cake’s.

Ik zou dan gaan voor:

Final Gold: 50 euro
Code Red: 95 euro
Transbomber: 75 euro
Streetmuscle: 20 euro
Sunbeam 2: 18 euro
Killer Instinct: 22,50
Pounding Napalm: 17,50

Dan zit je op 298 euro en heb je drie dikke compounds waarvan 2 maal beste box zijn verkozen hier op VWC en ook de cakes hebben zich bewezen. Je hebt dan ook wat ‘speciale’ effecten als falling leaves, tails en fluit in de cake’s.

Denk je niet dat de Code Red en de Transbomber te veel op elkaar lijken? Ik zou in jouw geval ook op zoek naar een 100sh 30mm compound. Rambam 3.0 bijvoorbeeld, of limited edition 1 van evolution.

Ik vind zelf Final Colorz leuker, zal voor hetzelfde bedrag beschikbaar zijn.

En eventueel leg je de +- 75 euro voor 4 losse cakes samen, en haal je een mooi assortiment. Mega 6 stars van Vuurwerkmania zijn 6 top cakes voor +- 60 euro, een setje Big 19 heb je ook voor dat bedrag wel!

En vergeet niet de budget cakes. Voor 30 euro heb je een losse Monster Ride van vwmania (beste cake geweest), een King of Blue van Katan, North & South Dakota van Wolff, en nog veel meer cakejes van +- 5 tot 10 euro t stuk. Leuk voor de opvulling door de avond heen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan