Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Dit is mijn lijstje van vuurwerk dat ik wil hebben:

Knalvuurwerk

Kanonslag Lion \ 0.99 \ (200 stuks) \ [ ]

Kanonslag RWB \ 2,49 \ (200 stuks) \ [ ]

Knock Out \ 3,79 \ (006 stuks) \ [ ]

Flashing Demon \ 1,99 \ (012 stuks) \ [ ]

Grondbloemen \ 1,29 \ (050 stuks) \ [ ]

Romeinse Kaarsen \ 1,49 \ (012 stuks) \ [ ]

Babypijl knal \ 3,79 \ (006 stuks) \ [ ]

Siervuurwerk

Amigo \ 9,99 \ ( pakket )

Geluksbalon \ 4,95 \ (001 stuks)

Power pearls 96 \ 3,99 \ (001 stuks)

Wenspijl \ 7,49 \ (001 stuks)

Moonwalkers \ 34,95 \ (005 stuks)

vet Goed Potje \ 29,95 \ (001 stuks)

Himalaya \ 2,29 \ (001 stuks)

Sterretjes

Iemand nog leuke aanvullingen? Ook de vraag om bij het knalvuurwerk het aantal in te voeren ik weet niet precies hoeveel ik ervan moet! Dit vuurwerk koop ik bij de boerenbond. www.goedvuurwerk.nl

Ik neem dit lijstje mee naar de winkel en wil ik dus ook weten of hij een beetje overzichtelijk is!

Groetje's

Sjoerd.

Woodpecker cracker\ 2.29 \ (100 stuks) \ [0 ]

Kanonslag Lion \ 0.99 \ (200 stuks) \ [ 10]

Kanonslag RWB \ 2,49 \ (200 stuks) \ [ 0]

Knock Out \ 3,79 \ (006 stuks) \ [ 6]

Flashing Demon \ 1,99 \ (012 stuks) \ [2 ]

Grondbloemen \ 1,29 \ (050 stuks) \ [5 ]

Romeinse Kaarsen \ 1,49 \ (012 stuks) \ [5 ]

Babypijl knal \ 3,79 \ (006 stuks) \ [0]

Heb het even voor je ingevuld!

Ik heb nu bij vuurwerk Orthen Buurtassortiment op mijn lijstje staan en die wil ik er ook zeker op houden. Maar mijn budget is nu heel wat gekrompen dus ik kan maar tot de 100,- euro gaan. Heeft iemand een toevoeging? Het moet siervuurwerk zijn. Alvast bedankt. De site is: http://freaks.vuurwerk-orthen.nl

Alvast bedankt, Teun.

Teun, ik zou voor de Heavy 4, Daybreak, Ceasar, Battle of Hawaii van Dynasty gaan. Of de Royal Bonsai van Royal.
Daarnaast zijn de budgetpotjes van Royal ook erg interessant.

Grt :bye:

Dit is mijn lijstje van vuurwerk dat ik wil hebben:
(...)
Geluksbalon \ 4,95 \ (001 stuks)
Wenspijl \ 7,49 \ (001 stuks)
(...)
Ik heb deze twee afraders voor je.
De geluksballon kan je veel goedkoper halen bij de Action, zo'n Wibra-achtige winkel
De Wenspijl is dit jaar overdreven duur geworden, en zijn geld echt niet meer waard.

Bij de Wenspijl gaat het voor een groot gedeelte ook meer om de gedachte achter de pijl. Een prima keuze in mijn ogen dus!

Goeiedag allemaal,

nou wil ik gewoon een paar potten halen bij pyrovoordeel denk ik maar een ander maakt niet zoveel uit.

Nou wil ik van jullie graag weten wat jullie keuze zou zijn voor een pot. Dus wat vind jij de beste/mooiste/spectaculairste. Het maakt niet uit wat de pot kost. En dan hoop ik dat er een paar goeie potten uitkomen en dan kies er daar een paar van uit.

Alvast bedankt.....

Goeiedag allemaal,
nou wil ik gewoon een paar potten halen bij pyrovoordeel denk ik maar een ander maakt niet zoveel uit.
Nou wil ik van jullie graag weten wat jullie keuze zou zijn voor een pot. Dus wat vind jij de beste/mooiste/spectaculairste. Het maakt niet uit wat de pot kost. En dan hoop ik dat er een paar goeie potten uitkomen en dan kies er daar een paar van uit.
Alvast bedankt.....

Ik denk dat men jou best wil helpen, maar f het mooie potten e.d. zijn beslis jij natuurlijk zelf...Wat vind je zelf mooi dan? Harde bursts? Langhangende effecten? Willows, Brocades, etc etc....
En ook niet verkeerd, wat is je budget?

Als je dit eens uitlegd....misschien dat we er wat mee kunnen?

AL jaren koop ik de extreme salute van B&W, dit jaar hoor ik alleen slechte verhalen over dit product. Moet ik dit jaar de extreme salute nog wel nemen, of een ander product in deze prijscategorie?

Ik denk dat men jou best wil helpen, maar f het mooie potten e.d. zijn beslis jij natuurlijk zelf...Wat vind je zelf mooi dan? Harde bursts? Langhangende effecten? Willows, Brocades, etc etc....
En ook niet verkeerd, wat is je budget?

Als je dit eens uitlegd....misschien dat we er wat mee kunnen?

hmm kzie dat er wat aangepast is aan mij post maargoed, kwam erop neer dat ik dit jaar geen Jorge blokken kan krijgen en toch wat spektakel wil.

Ik vind heel veel dingen mooi, et moet vooral spectaculair zijn, maar oa camuro's en harde bursts vind ik erg vet. (vandaar dat ik graag jorge wou)

En in de post staat nog wel dat et nie uitmaakt wat ie moet kosten.

hmm kzie dat er wat aangepast is aan mij post maargoed, kwam erop neer dat ik dit jaar geen Jorge blokken kan krijgen en toch wat spektakel wil.

Ik vind heel veel dingen mooi, et moet vooral spectaculair zijn, maar oa camuro's en harde bursts vind ik erg vet. (vandaar dat ik graag jorge wou)

Wij gaan dit jaar ook flink wat bij Pyrovoordeel kopen.

Oa staan deze op ons lijstje, vind ik zelf wel spectaculair:
- http://pyrovoordeel.nl/exclusive-fireworks-bonfireworks/138-great-wall-of-china-bonfireworks.html
- http://pyrovoordeel.nl/exclusive-fireworks-bonfireworks/137-sunrise-bonfireworks.html
- http://pyrovoordeel.nl/zena-collection/298-zena-nederland-brocade-crown-golden-willow.html

Ik neem aan dat je het dan over ned.consumenten vuurwerk hebt?

In dat geval staan hier cakes met aanraders met goudeffecten: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=12517

En hier cakes met de hardste burst:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=8862

Ik zou zeggen, spit die topics ff door :D

kan iemand voor mij voor het jaar 2009-2010
een lijstje maken voor rond de 200euro!?
ieder geval ik probeer me best te doen alleen tja je zit als zo snel op de 200euro
en in mijn geval zoek ik alleen sier vuurwerk+pijlen als het kan liefst proline
want weet gewoon echt niet wat ik moet nemen voor 2009-2010
op mn eigen lijsje is het een puin hoop misschien kan iemand me helpen
als het kan graag door geven via een prive bericht.
en het gaat der om dat ik best veel potten heb 500gram hoeft niet perse want schiet het toch de lucht in
en die 200euro ik heb er voor gespaart
dus heb je een goed lijsje stuur mij dan een prive bericht

groetjes proline freak

Daybreak van Dynasty of Fire Emblem van Royal, afgaande op de prijs/kwaliteit verhouding?

En 4 Space, nemen of laten staan?

Heb zelf gekozen voor de Fire Emblem.
Dat was deels vanwege de prijs/kwaliteit en deels omdat ik zo'n effect (mooie witte kolkende staart) nog niet in mijn collectie had en het een leuke afwisseling in mijn showtje zou brengen.
Bij mij lag dus de nadruk op het stijgende effect m.b.t. mijn keuze.

Heb zelf gekozen voor de Fire Emblem.
Dat was deels vanwege de prijs/kwaliteit en deels omdat ik zo'n effect (mooie witte kolkende staart) nog niet in mijn collectie had en het een leuke afwisseling in mijn showtje zou brengen.
Bij mij lag dus de nadruk op het stijgende effect m.b.t. mijn keuze.

Bedankt Gyg. Nog meer mensen die hun mening hierover willen geven?

En dan: Super 4-16 of Hawaii + Concerto Rosso + Daybreak/Fire Emblem?

hallo, ieder jaar zit ik weer te bedenken wat voor vuurwerk ik moet halen alleen dat duurt wel soms dagen voordat ik eindelijk iets heb waar ik ene beetje tevreden over ben.

mijn vraag is, kunnen jullie misschien voor mij uitkiezen wat leuk is.
elke keer als ik iets koop is het weer een flut pijl dat ik heb gekocht in een pakket voor 40 euro en dan komt er een babypijl uit ?:S.

weten jullie wat ik het beste kan kopen voor mijn geld? ik wil sier vuurwerk en gewoon knal voor in de middag.

budget = 120 euro
woonplaats = zwijndrecht
site waar ik mijn vuurwerk ga kopen = http://zwijndrecht.vuurwerkexpert.nl/

alvast bedankt ;)

voor diegene die het niet zien. ik krijg nog een gratis pot omdat ik boven de 100 euro besteed :)

Back
Bovenaan