Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Zo mijn lijstje is bijna zo goed als af. Alleen ik zoek nog een leuke knalcake.
Omdat ik maar een beperkt budget heb dacht ik 4x de traditori (7.50 p.s.) te kopen.
Of kan ik beter de thunder king(12.50 ps.s), multishock(9.95 p.s.), of de asian thunder cake (12.95 ps.s) kopen.

voor de nieuwsgierige dit is het lijstje wat ik nu heb.
1x powercake assortiment €50
1x extreme salute 2.0 (2 voor 1) €27.50
1x x-plosion (2 voor 1) € 30

alvast bedankt!

Hallo

Iemand die mij kan helpen voor 100 euro aan cakes?
Ik bestel bij vuurwerkland steenbergen, vind de event cake 5 wel mooi maar prijzig

Omdat ik maar een beperkt budget heb dacht ik 4x de traditori (7.50 p.s.) te kopen.
Of kan ik beter de thunder king(12.50 ps.s), multishock(9.95 p.s.), of de asian thunder cake (12.95 ps.s) kopen.

alvast bedankt!

knock out xxl lekkere knallen 36 shots nu voor tientje en je krijgt er de banzai bij :-)
bij boerenbond/welkoop

Hallo

Iemand die mij kan helpen voor 100 euro aan cakes?
Ik bestel bij vuurwerkland steenbergen, vind de event cake 5 wel mooi maar prijzig

JW168 imagine 5 euro
Scary 2X 12 euro
Cake 21 15 euro
Big deal 32,50 euro
Heavy legend 25 13,95
Delicious Thunder 25 euro
totaal 103,30

alvast bedankt!

Ik zou zeker voor de traditori gaan. Knalt goed voor een knalcake en heeft de beste prijs.

JW168, heavy legend delicious thunder heb ik al! Die big deal is wel mooi, ik zoek ook wat grotere cakes

Dan zou ik voor gaan voor één van de:
Shock Syndrome € 20
Heavy Legend 49sh € 35
Ticino € 17,50
Fire Emblem € 22,50
The Fan € 39,95
Super blinking Willows € 25,00

Heej ik zit te twijfelen.
Ik heb al het sky runners pijlen pakket.

Ik twijfel dus of ik zal nemen.
Rocket boom pijlen of phscyo mania

Iemand die zin heeft mij te helpen laatste bestelling Zena roermond te maken.. 70 a 80 euro nog ..
Op zoek naar de wat kleinere potjes(knalpotten)t/m 20 a 25 euro. en los spul.

Wie kan mij helpen. Zou graag voor 25 euro een aantal mooie pijlen willen met een goede burst en grote effecten. Mogen eventueel ook meerdere pakketten zijn. Alle nederlandse collecties zijn mogelijk.

Edwin

Wie kan mij helpen. Zou graag voor 25 euro een aantal mooie pijlen willen met een goede burst en grote effecten. Mogen eventueel ook meerdere pakketten zijn. Alle nederlandse collecties zijn mogelijk.

Edwin

Dan moet je denken aan de Turbo Clash Rockets en de Light Year Pijlen. Zijn 30 euro per pakket, en super pijlen!

Weet iemand een paar goede sierpakketten waar nogal veel potten/ pijlen inzitten. Heb ongeveer 100 euro voor sier en ik wil daar zoveel mogelijk voor kunnen krijgen. Maakt niet uit welke site, liefst dicht bij bergen op zoom.

Edwin

Voor de grootste effecten moet je toch bij de Killing Arrows of Zinks zijn. Alleen die zijn redelijk boven je budget. Donder & Bliksem van Marijn heb ik ook goede berichten over gehoord.

Heren (en dames?),

Ik heb inmiddels mijn lijst compleet, maar zie dat ik slechts 2 pijlen pakketen heb voor 's avonds, Light year van Zena, en de Air Attack 4, van Caffereta (voor degene die deze niet kennen: KLIK.

Ik ben nog op zoek naar een leuk pijlenpakket van op zijn minst +10 Pijlen, Overgrote deel van de Nederlandse merken zijn hier te verkrijgen. Wel graag een mooi prijsje! Wie weet wat leuks?

Gr,
Yorick.

Rocket Boom - Beko
Gate Way - Broekhoff
Pyro Shells - Broekhoff

Dat zijn de pakketjes die er dit jaar bij mij inkomen, misschien ook leuk voor jou? :)

20 euro voor de Kung Fu pijlen vond ik een mooie prijs, Herlat collectie van Zena/Vuurwerkvisie.
Zelf ga ik de Mercurius 'Uranus' pijlen proberen voor 25 euro dit jaar ( 10 40gr pijlen)

@Teun: Pyro shells zijn maar 5 pijlen, voor 20 euro.
(zelf ook genomen overigens :))

Ik heb ook nog een vraagje voor mijn laatste bestelling zal ik nog een extreme salute 2.0 nemen of de ultimatie showdown?
De ultimate showdown is 5 euro goedkoper maar als ik op de filpjes kijk is het goud/zilver van de brocades en willows niet echt duidelijk.

Hi Daar,

Extreme Salute 2.0 is echt een mooie cake! Zaterdag gezien op een Demo. Zeker het geld waard. Echter weet ik dit niet van de Ultimate Showdown, deze nooit in het echt gezien.

Back
Bovenaan