Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

ES 2.0 zijn 6 verschillende versies, hou daar rekening mee.
Cake D is imho het mooist daarvan, die kan je ook kopen als 'Midnight Mania' in de Original lijn van ZENA.

ES 2.0 zijn 6 verschillende versies, hou daar rekening mee.
Cake D is imho het mooist daarvan, die kan je ook kopen als 'Midnight Mania' in de Original lijn van ZENA.
Dank je voor het meedenken,

Maar ik neem al 2 extreme salutes 2.0 en ik vind alle versies mooi, maar waar ik bestel hebben ze geen Midnight Mania.
Dus ja mijn keuze is nu tussen de ultimate showdown of nog een extreme salute 2.0

Op het moment twijfel ik tussen twee pijlenpakketen. De keuze is: Killing Arrow (Wolff) of Light Year (Zena)? Prijsverschil tussen deze pakketen speelt geen (grote) rol. Alvast bedankt!

Vincent,

Als ik jouw was zal ik dan toch echt voor de killing arrow gaan ,want ondanks het prijsverschil zijn het echt de betere van de twee.

wat moet ik kiezen?

wat moet ik kiezen?

Beste vuurwerkliefhebbers,
ik heb even een kort vraagje:
ik mag dit jaar voor maximaal 60 euro een mooie pot of misschien wel 2 potten voor dat geld. Nu vroeg ik me af: wat zou een goede keuze zijn?
Ikzelf zat te denken aan de avalanche of de superstar
groetjes,
vuurwerkfreak98

Hi Vincent,

Zelf twee jaar op rij Light Year gehad van Zena. Wat een top pijlen. Ook dit jaar weer in mijn collectie. Killing arrow zelf nooit gehad. Twijfel wel om ze dit jaar te halen. Ik lees dat dit ook goeie pijlen zijn.

Weet iemand een paar goede sierpakketten waar nogal veel potten/ pijlen inzitten. Heb ongeveer 100 euro voor sier en ik wil daar zoveel mogelijk voor kunnen krijgen. Maakt niet uit welke site, liefst dicht bij bergen op zoom.

Wil je alleen cakes of ook fontijnen en vuurpijlen? Als je alleen cakes wilt, ou je eens bij de dynasty collectie van Wolff kunnen kijken. Een super 6-19 assortiment bijvoorbeeld. En dan nog een heavy 3,4, of 5 erbij? Dan heb je tog zeker 10 goede cakes voor 100 euro.

Beste vuurwerkliefhebbers,
ik heb even een kort vraagje:
ik mag dit jaar voor maximaal 60 euro een mooie pot of misschien wel 2 potten voor dat geld. Nu vroeg ik me af: wat zou een goede keuze zijn?
Ikzelf zat te denken aan de avalanche of de superstar
groetjes,
vuurwerkfreak98

Ligt eraan wat voor collecties je in de buurt hebt. Want voor 60 kan je echt de betere potten van Nederland halen.

ik wil met oud en nieuw, als ik al mijn cakes geschoten heb graag een mooie finale maken, daar mag best wel wat geweld in voorkomen.

ik was zelf het denken om 5x Reno of Aligator te gebruiken.
Ik wil niet al te veel geld uitgeven aan de finale omdat ik niet zo'n hoog budget heb, denk aan 20/25 euro.
Ik kan in Nederland, bij Wolff & Lesli mijn vuurwerk halen & ik ga naar Duitsland toe.
hopelijk heeft iemand een leuk idee voor een knallende finale!

Met een relatief klein budget is het inderdaad een goede optie om naar Duitsland uit te wijken. Let er echter wel op dat je aan reiskosten ook meer geld kwijt bent. Ook is het verboden om Duits vuurwerk de grens over te brengen naar Nederland. Veel mensen denken dat het legaal is maar dat is helemaal niet het geval. Mocht je dat niet tegenhouden dan zou ik zeggen; ga naar de oosterburen. Genoeg keuze met batterijen voor een lage prijs. Per 2, 3, 4 geeft veel meer geweld!

Voor €25,- euro een finale creëren zal lastig worden, ik denk dat je eigen voorstel dan wel het beste zal zijn.

Ik geloof dat de Welkoop dealers (Lesli), nu een actie hebbn met de Banzai en Knockout XXL voor €9,99, dit 2 maal aanschaffen en die 4 producten tegelijk zullen ook wel een leuke afsluiter zijn.

Weet niet hoe dit is tegenover de rest van de cakes die je schiet, want dat moet het wel overtreffen wil je een echt leuk einde hebben. :)

nou, bedankt voor de ideeen.

ik heb nog geen idee welke cakes ik ga schieten omdat er nog niet veel duitse prijzen bekend zijn, aldi, liddl, real etc.
verder zijn de reiskosten niet het probleem aangezien de eerste duitse aldi zich al na 5 minuten voordoet.
ik ga kijken voor een leuk blok waar ik meerdere tegelijk van kan schieten! :)
verder zit er zoals teun zegt de banzai met knockout xxl 2x in mijn collectie, 1x voor overdag en 1x voor 's avonds.
Ik dacht eerst ook om het nog 2x te bestellen dan en dat als finale te gebruiken, maar aangezien het een op=op aktie is, ben ik bang dat ik misschien een slechte vervanger krijg.

Welk(e) vuurpijlenpakket(ten) van Schuurmans en/of Weco bevelen jullie mij aan ??

Beide merken zijn niet sterk in het fabriceren van vuurpijlen, heb je geen andere merken tot je beschikking? Nitraat 12

Jawel, maar daar heb ik al een keuze uit kunnen maken.

Ik weet niet of ik voor Imperial Blink (1x), Power of Gold (1x), Nakin Fire (1x), Wonderful Sky (1x) moet gaan of voor het Six Red assortiment.

Op het moment twijfel ik tussen twee pijlenpakketen. De keuze is: Killing Arrow (Wolff) of Light Year (Zena)? Prijsverschil tussen deze pakketen speelt geen (grote) rol. Alvast bedankt!
Ik heb beide mogen zien, en ik moet zeggen dat ik de Killing Arrow beter vind. Maar dat is uiteraard persoonlijk.

Ik weet niet of ik voor Imperial Blink (1x), Power of Gold (1x), Nakin Fire (1x), Wonderful Sky (1x) moet gaan of voor het Six Red assortiment.

De losse cakes die je noemt schijnen erg goed te zijn (daarom heb ik er zelf ook 1 van besteld; PoG), maar met Six Red heb je 6 cakes ipv 4.

Voordelen van Six Red;
Meer cakes
5x sier, 1 x knal

Nadelen;
6 cakes, min 1 knalcake (nr 4), min 1 matige siercake (nr 2), maakt nogsteeds maar 4 "goede" cakes.

Die overweging makend zou ik toch neigen naar de losse cakes, mits je genoegen neemt met "maar" 4 cakes.

Vriend van me wil voor ongeveer 50 euro wat fonteintjes en potjes hebben.

Wat vinden jullie van het volgende lijstje?

Gate of Heaven 1 4,25
Heavy Legend 16 5,25
Wild Wild West 5,10
Heavy 3 14,37
Dutch Thunder 5,00
Multy Shock 25 shots 6,95
Totaal aantal cakes: 8

Titanium Vulcano * 5,50
Crackling/Silver * 4,95
Havana Fontein 3,75

* per twee Totaal: 55,12

Ik kan bestellen bij: HDH, Valk, Harry's vuurwerkhal (Hardix), IJsselmotoren (Cafferata+GBV-Weco), Felix (Heavy Legend en Dynasty) en meer in omgeving Zwolle. Iemand nog een mooie wijziging?

De losse cakes die je noemt schijnen erg goed te zijn (daarom heb ik er zelf ook 1 van besteld; PoG), maar met Six Red heb je 6 cakes ipv 4.

Voordelen van Six Red;
Meer cakes
5x sier, 1 x knal

Nadelen;
6 cakes, min 1 knalcake (nr 4), min 1 matige siercake (nr 2), maakt nogsteeds maar 4 "goede" cakes.

Die overweging makend zou ik toch neigen naar de losse cakes, mits je genoegen neemt met "maar" 4 cakes.

Bedankt voor je reactie.
Ik ga dan toch liever de 4 losse cakes kopen. :)

Laatst bewerkt:
Vriend van me wil voor ongeveer 50 euro wat fonteintjes en potjes hebben.

Wat vinden jullie van het volgende lijstje?

Gate of Heaven 1 4,25
Heavy Legend 16 5,25
Wild Wild West 5,10
Heavy 3 14,37
Dutch Thunder 5,00
Multy Shock 25 shots 6,95
Totaal aantal cakes: 8

Titanium Vulcano * 5,50
Crackling/Silver * 4,95
Havana Fontein 3,75

* per twee Totaal: 55,12

Ik kan bestellen bij: HDH, Valk, Harry's vuurwerkhal (Hardix), IJsselmotoren (Cafferata+GBV-Weco), Felix (Heavy Legend en Dynasty) en meer in omgeving Zwolle. Iemand nog een mooie wijziging?

Ik denk dat je voor dit budget een mooi lijstje hebt! Niks meer aan veranderen :).

Budget: 80-100 euro
Land: Nederland
Collectie/winkel: Heel Nederland(waar het het beste en goedkoopst is).
Ik zoek: Cakes

Ben vooral op zoek naar de ''budget cakes''. Beetje rond de 10-20 euro.

Back
Bovenaan