Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik wil nog wat klein vuurwerk halen want het grote siervuurwerk is allemaal al besteld. Nu wil ik maximaal nog zo'n 30 euro uitgeven en wil wil zomaar een paar sloffen en een pakje grondbloemen en romeinse kaarsen. Het overige budget wilde ik uitgeven aan kleine potjes of ander spul voor in de vooravond.

Maar naar welke dealer kan ik het beste gaan voor dit kleine spul en wat leuke potjes? Ik heb de keuze uit Lesli, Schuurmans/Beko, Wolff, Cafferata en GBV-Weco ...

Voor klein spul kom ik heel vaak bij schuurmans uit!

In de thunder fireworks lijn zijn erg leuke nieuwe producten uitgekomen. Zoals die mines (12 voor €10) zo uit mijn hoofd.

Kan je alleen maar langs Jan Hobbel?
Zena oegstgeest ligt niet al te ver weg en heeft mooi spul :)
Anders kan je bij Mooijvuurwerk(.nl)

Ik neem aan dat het voorlopige lijstje al voor je 60 euro is?
Dan zou ik er niets aan veranderen, qua Broekhoff ga je het niet goedkoper/mooier krijgen.

Hoewel je voor zo'n 85 euro de 2pack Extreme hebt, die is wel mooi.
Maar dan moet je wel de thunderkings enzo opgeven, alsmede de Imperial Blink en de Wave Willow welke al erg goede cakes zijn...

dit zou ook best leuk kunnen zijn :

Crown Zorion assortiment € 24,95 pak wel mooi !!!
Pearl 96 shots € 4,50 1 potje
Sky Blitz € 4,99 1 pak 4 pijlen
Retro pijlen Assortiment / The Pack! € 7,95 1 stuk 15 pijlen geinig
Romeinse Kaars 20 € 2,50 1 stuks 10 zitten erin
Thunderking Pack 24st. € 17,90 2 stuks
Skies of Blink 7sgots GRATIs
Totaal: € 62,79

met die thunderkings kan je bijv. doorlont project maken XD

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet de bedoeling om hier filmpjes te plaatsen, waarin het verkeerd gebruiken van vuurwerk te zien is!

On Topic maar weer over het elkaar helpen met bestellingen. :)

Ik zie steeds vaker topics waar advies voor een lijstje gevraagd wordt.
Hier kun je hulp vragen bij het maken van je lijstje.

Geef duidelijk aan:

- Wat je budget is;
- Welk land, België, Nederland, Duits etc.
- Welke collectie(s) en/of winkel(s) je je vuurwerk kan kopen;
- Wat je zoekt: knal, cakes, pijlen en pakketten etc;
- Je vraag natuurlijk.

Zo kunnen we elkaar helpen in èèn overzichtelijk topic!
Barst los! :D

ja ik heb ongeveer 75 euro te besteden dit jaar in Amsterdam, Nederland

in welke winkels ik wil halen ?

- http://www.vuurwerkbestelling.nl/noord-holland/purmerend/de-snuffelaar/
- https://makkeliebadhoevedorp.vuurwerkexpert.nl/assortiment.html

de winkel is in badhoevedorp en purmerend maar daar reis ik wel het liefst mooi goedkoop siervuurwerk
en veel knalvuurwerk o.a thunderkings, rotjes,babypijl knal, vuurpijlen, enzo voort

P.S kunnen jullie het sel proberen plzzzz dan ga ik snel bestelen

Ik heb een vraagje ik kan bij de winkel waar ik mijn vuurwerk ga bestellen het Buurt assortiment kopen voor €98.00 alleen ik ben een beetje aan het twijfelen want voor dat geld kan ik ook de secret salute(25,-), wodka blue(25,-), en de Heavy legend Ready to rumble(25,-) of Heavy legend Killer instinct(25,-) plus nog wat kleinere cakes als de Hot,Hot,Hot en de heavy legend 16 en de secret salvo.

Dus mijn vraag is zouden jullie voor het buurt assortiment gaan of voor een aantal losse cakes.

Deze winkel is het waar ik ga bestellen: dumpshop feenstra

Ik wil binnenkort naar belgie, Waarschijnlijk wordt het de zena bunker in Baarle of de Alpeco. Nu wil ik graag het volgende weten.
- Ik heb ter besteding ongeveer 70/80 euro.
- Ik wil een mooi siervuurwerkpakket met fonteinen en potjes. waar ik met de family naar kan kijken, Wat is beter om het siervuurwerkpakket zelf samen te stellen of een pakket te kopen. Ik weet namelijk niet welke fontijnen en potten daar mooi zijn.

een klein vraagje van mijn kant.
ik wil voor zo 200 euro bestellen bij een winkel. nu is het zo dat je je bij 70 of meer een gratis cake krijgt.
is het dan slimmer om de bestelling in 2en te splitsen? en accepteren winkeliers dat?

groeten

Goededag Pyro's,

Ik wil dit jaar een leuke cake box aanschaffen. Sommige lijken mij een prima prijs-kwaliteit verhouding te hebben. Zo heb ik er persoonlijk drie op het oog, namelijk:

1. Buurtassortiment van Rubro a 99,95

2. Zena Cakebox 4x 500gram a 99,95

3. China Six red a 79,00

Welke van deze kunnen jullie mij het beste aanraden?

Gr.

ik wil voor zo 200 euro bestellen bij een winkel. nu is het zo dat je je bij 70 of meer een gratis cake krijgt.
is het dan slimmer om de bestelling in 2en te splitsen? en accepteren winkeliers dat?

groeten

Ik bestel meestal samen met pa en als de bestelling splitsen meer gratis vuurwerk oplevert doen we dat uiteraard:). Is hier nooit moeilijk over gedaan, ook niet als ik ze allebei in m'n eentje ophaalde.

groeten

Ik heb nog nooit gemerkt dat winkels hier moeilijk over deden, zeker als je indenkt dat je waarschijnlijk naar een andere dealer gegaan zou zijn als dit wel het geval was. Zelf heb ik bijvoorbeeld bij 1 dealer op dit moment 3 bestellingen lopen.

Bedankt voor de reacties! Als ik mijn lijstje zo zou houden heb ik nog 60 euro over:p, Zena oestgeest zou wel een optie zijn! Enige aanraders?

Edit:
Die 2-pack extreme is ook wel heftig, zal even kijken of ik pa zover kan krijgen om wat bij te lappen!:D

Ik kan je vuurwerkvoorhout.nl te Voorhout aanraden, krijg je nog 20% gratis vuurwerk ook :). Goed voorbeeld van hun overige acties zijn het action pack van broekhoff voor 6.95 (IPV 12.50). De collecties die ze voeren zijn China red, Wolff & natuurlijk Broekhoff.

P.S. Ook een Noordwijker?

Hallo

Ik wil een pakketje erbij nemen maar kan tussen 3 dingen kiezen:
-Original Pro Box XL
-x no5 box
-Grand prix 15 unlimted

Welke raden jullie mij aan?

groeten

Zullen ze niet moeilijk over doen, vooral niet omdat de waarde van de cake die je gratis kijkt, natuurlijk veel lager is dan het bedrag wat je aan vuurwerk besteedt.
Met de grote inkoop dat ze maken bij dit gratis artikel, kost het ze werkelijk niets.

Hallo forumleden,

Ik ben nu al begonnen met zoeken wat voor vuurwerk ik wil kopen voor oud en nieuw maar ik kom er niet helemaal uit. ( vooral op het gebied van de potten, mortieren weet ik al welke ik wil)

Ik heb de keuze uit de volgende importeurs:
GBV (funnytrends)
Rubro (dumshopfeenstra)
Lesli (boerenbond)
Caffereta (Collse Waterlelie)

Mijn budget is maximaal 200 euro ik ga er niet boven uit.

Ik heb al 1 klein lijstje gemaakt:
Bullpack asianthunders (deze wil ik zeker)
Multi colour rockets (kan worden veranderd)

Potten: (ik weet nog niet wat ik precies wil dus als jullie een leuke pot weten laat het mij horen)
Select 1.0 of de Eventbox 4 seasons

Voor de rest nog 3 sloffen rotjes van 200 stuks.

Ik hoop dat jullie mischien nog een leuke lijst er van kunnen maken,

Groetjes Ufkillsh0t

Goedendag,

Ben dit jaar weer druk bezig met mijn bestelling uit te zoeken bij goedkopervuurwerk (Lopik). Heb het vorig jaar zonder hulp gedaan, en mijn bestelling is toen aardig goed bevallen. Maar ben toch wel zeer benieuwd naar wat jullie zouden bestellen met mijn budget. Heb de meeste jaren tot nu toe een pijlenpakket gehad (al een aantal keer de Killing Arrow) en een assortiment cakes (super 4-16, China by Night) + een aantal losse cakes.

Winkel: Goedkopervuurwerk
Budget: 200-250 euro na aftrek van korting (mag meer zijn)
Wensen: Pijlen + cakes voor tijdens de jaarwisseling, dus geen spul voor overdag.

Hoop dat jullie het een uitdaging vinden om hier mee aan de slag te gaan.

Mvg,
Vincent.

Goedendag,

Ben dit jaar weer druk bezig met mijn bestelling uit te zoeken bij goedkopervuurwerk (Lopik). Heb het vorig jaar zonder hulp gedaan, en mijn bestelling is toen aardig goed bevallen. Maar ben toch wel zeer benieuwd naar wat jullie zouden bestellen met mijn budget. Heb de meeste jaren tot nu toe een pijlenpakket gehad (al een aantal keer de Killing Arrow) en een assortiment cakes (super 4-16, China by Night) + een aantal losse cakes.

Winkel: Goedkopervuurwerk
Budget: 200-250 euro na aftrek van korting (mag meer zijn)
Wensen: Pijlen + cakes voor tijdens de jaarwisseling, dus geen spul voor overdag.

Hoop dat jullie het een uitdaging vinden om hier mee aan de slag te gaan.

Mvg,
Vincent.

Wolff:
1x the moment
1x heavy 3 [ass]
2x wanted
1x fuego

Zena:
1x light year pijlen

Acties:
1x schreeuwige schreeuwlelijk

Royal: