Beste medecrewleden;
ik heb jullie hulp nodig voor het begin en einde van mijn "show". Tot nu toe weet ik zeker dat ik de 4 Seasons, de Immortal Gold en een karton SecretSalutes ga halen en ook in die volgorde ga afsteken. Ik wilde eerst beginnen met de SS's om iedereen op scherp te zetten, maar ik ben bang dat de rest dan zo tegenvalt, dus vandaar deze volgorde.
Nu zoek ik alleen nog een goed begin voor mijn show, dus vuurwerk om voor de 4 Seasons af te steken. Dan kan dan niet al te heftig zijn om de overgang naar de 4Seasons wel een goede te laten zijn. Nu ben ik dus op zoek naar een goed begin van mijn "show". Wat raden jullie mij hiervoor aan? (zelf denk ik misschien aan de eventcake 4 (2 stuks), stagemaker (2 stuks) of event display 50MM (2 stuks) Cakes die wel direct de aandacht vragen, maar imo niet zo heftig zijn dat de rest daarbij in het niet valt, maar dit is puur afgaan op filmpjes) -edit-

een aantal fuego's zou denk ik ook wel mooi zijn, bijv een stuk of 10 in in serie pf parralel (of in 2 of 3 delen) Arrgghhh, er is zoveel!!

-edit- mijn budget is een euro of 70 (na korting that is, en alles wat ik hierboven heb genoemd kan ik met 40% krting krijgen) dus zonder korting ongeveer 120-140 euro.
Dan nog een vraag; zal ik als finale de SS's ook opdelen? Bijv eerst 2 en dan 6 of eerst 3 en dan 5 (zodat er nog een 'opbouw' inzit van wat minder heftig naar heftiger) , of 2 keer 4 (zodat je gewoon een lange behoorlijk hefttige finale hebt--> gaat dat niet saai worden?) of toch alles in een keer voor de extreme heftigheid? Ook twijfel ik om naar wat fluitcakes (SkyScreamers) toe te voegen, maar dan moet ik mijn budget wel flink oprekken, dus daar twijfel ik nog over.