Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Mensen, maak je eigen vuurwerk lijst is. Ik zie best veel mensen met een groot/enorm budget die het werk overlaten aan anderen..Lekker makkelijk! Lijkt mij dat als je een groot/enorm budget hebt, en je weet dit forum te vinden, dat je zelf wel wat leuks kan verzinnen?

Het blijft toch puur om je eigen wensen en smaak gaan?

Mensen, maak je eigen vuurwerk lijst is. Ik zie best veel mensen met een groot/enorm budget die het werk overlaten aan anderen..Lekker makkelijk! Lijkt mij dat als je een groot/enorm budget hebt, en je weet dit forum te vinden, dat je zelf wel wat leuks kan verzinnen?

Het blijft toch puur om je eigen wensen en smaak gaan?

Volens mij snap je het idee van dit topic niet? Dit topic is opgezet door freaks voor freaks om te helpen met vuurwerk kiezen. Als jij niet wilt helpen hoef je dat natuurlijk niet te doen, maar er zijn er genoeg die dat wel leuk vinden en dat hier dus ook graag doen. Velen waarderen de mening van anderen, en kunnen daar hier om vragen. Dat is het idee van een vuurwerkforum lijkt mij.

Volens mij snap je het idee van dit topic niet? Dit topic is opgezet door freaks voor freaks om te helpen met vuurwerk kiezen. Als jij niet wilt helpen hoef je dat natuurlijk niet te doen, maar er zijn er genoeg die dat wel leuk vinden en dat hier dus ook graag doen. Velen waarderen de mening van anderen, en kunnen daar hier om vragen. Dat is het idee van een vuurwerkforum lijkt mij.

Ik snap het idee van dit topic heel goed. Maar sommige maken zich, m.i., wel heel gemakkelijk van af om voor een enorm bedrag een bestelling te laten maken.

Er is toch niks leukers aan dan om zelf een deel van je vuurwerk te bepalen? Als je een budget hebt van € 500 en je hebt nog € 150-200 euro over die je goed wil besteden, dan snap ik dat je hier om hulp vraag. Wat ik bedoel is dat sommige ook wel zelf wat initiatief kunnen tonen :)

Ben ik het met je eens svenovic, maar als er zoveel goede producten zijn waardoor je echt moet gaan kiezen kan een voorstel van een mede forum-lid vaak goed bijdragen aan de uiteindelijke keuze.
Complete lijsten laten maken, daar ben ik zelf ook geen voorstander van.

Wie kan mij helpen een leuke selectie siervuurwerk uit te zoeken van de importeurs Zena en Lesli voor ongeveer 300 euro?:)

Wat voor soort vuurwerk wil je? Alleen cakes, of bijv. een combinatie van cakes en klein spul? En waar woon je, dan kijk ik naar een winkel bij jou in de buurt.

Beste medecrewleden;
ik heb jullie hulp nodig voor het begin en einde van mijn "show". Tot nu toe weet ik zeker dat ik de 4 Seasons, de Immortal Gold en een karton SecretSalutes ga halen en ook in die volgorde ga afsteken. Ik wilde eerst beginnen met de SS's om iedereen op scherp te zetten, maar ik ben bang dat de rest dan zo tegenvalt, dus vandaar deze volgorde.

Nu zoek ik alleen nog een goed begin voor mijn show, dus vuurwerk om voor de 4 Seasons af te steken. Dan kan dan niet al te heftig zijn om de overgang naar de 4Seasons wel een goede te laten zijn. Nu ben ik dus op zoek naar een goed begin van mijn "show". Wat raden jullie mij hiervoor aan? (zelf denk ik misschien aan de eventcake 4 (2 stuks), stagemaker (2 stuks) of event display 50MM (2 stuks) Cakes die wel direct de aandacht vragen, maar imo niet zo heftig zijn dat de rest daarbij in het niet valt, maar dit is puur afgaan op filmpjes) -edit- :idea:een aantal fuego's zou denk ik ook wel mooi zijn, bijv een stuk of 10 in in serie pf parralel (of in 2 of 3 delen) Arrgghhh, er is zoveel!! :bonk:
-edit- mijn budget is een euro of 70 (na korting that is, en alles wat ik hierboven heb genoemd kan ik met 40% krting krijgen) dus zonder korting ongeveer 120-140 euro.

Dan nog een vraag; zal ik als finale de SS's ook opdelen? Bijv eerst 2 en dan 6 of eerst 3 en dan 5 (zodat er nog een 'opbouw' inzit van wat minder heftig naar heftiger) , of 2 keer 4 (zodat je gewoon een lange behoorlijk hefttige finale hebt--> gaat dat niet saai worden?) of toch alles in een keer voor de extreme heftigheid? Ook twijfel ik om naar wat fluitcakes (SkyScreamers) toe te voegen, maar dan moet ik mijn budget wel flink oprekken, dus daar twijfel ik nog over.

Laatst bewerkt:
Wat voor soort vuurwerk wil je? Alleen cakes, of bijv. een combinatie van cakes en klein spul? En waar woon je, dan kijk ik naar een winkel bij jou in de buurt.

Nou, het gaat om de winkel theovanhuetvuurwerk.nl, alleen is die nog niet los! Maar hij verkoopt vrijwel alles van Zena. Ik wil alleen cakes, geen klein grut meer, die tijd hebben we gehad :)

Nou, het gaat om de winkel theovanhuetvuurwerk.nl, alleen is die nog niet los! Maar hij verkoopt vrijwel alles van Zena. Ik wil alleen cakes, geen klein grut meer, die tijd hebben we gehad :)

Hmm lastig om een lijstje te maken, aangezien de prijzen nogal kunnen verschillen. Huisman vuurwerk (Huissen) is bijv. ook bij jou in de buurt en die hebben een Freak actie, waarbij je 25% korting op je bestelling krijgt en heel veel Zena producten nog eens extra in de aanbieding zijn.

Klopt, maar ik zelf ben afhankelijk van vervoer van mijn pa, en theo van huet is 2 minuten lopen, en die kan ik ook niet voorbij lopen..

ik vroeg me af of iemand dit kan af maken tot rond de 300 a 310max

Crown collection.

1x blinking stars 33shots 42.95
1x gate way rockets 20st.39.95
1x pyrobox. 79.95
1x super 4 cakes. 69.95

1x blinking stars 33shots 42.95
1x gate way rockets 20st.39.95
1x pyrobox. 79.95
1x super 4 cakes. 69.95
1x wonderfull heaven. 29.95
1x carat 19.95
1x imprial blink 19.95

wie kan me helpen deze af te maken tot nu toe ziet het er zo dan compleet uit

ps alleen sier hoeft niet perse 500gram te zijn.

je mag me ook wel even een pbtje sturen

Mischien nog de Wave willow en de crown king?

heey guys ik heb een vraagje want ik oet nog ff wat vlinders hebben (voor erbij)
maar wat raden jullie mij aan :

optie 1 :
3x medium vlinder (chooet) 12,50

optie 2 :
3x chooet mini vlinder 15,-

optie 3 :
3x mini supero 15,-

deze artikelen kunnen worden gekocht bij lootsvuurwerk

Van onderstaande lijst moet nog wat af, hoe veel precies weet ik nog niet.

Welk item zou jij juist wel of niet nemen? Thanks!

Dream Fireworks -Colorful Thunder Tail
Exclusice Fireworks -Sunrise
Exclusice Fireworks -Great Balls of Fire
Exclusice Fireworks -Outrageous
Oriental Collection -Miracle
Oriental Collection -Dragon Balls
Oriental Collection -City Lights
Oriental Collection -Wodka Blue
Oriental Collection -Treasure Island
Oriental Collection -Weeping Willows
Oriental Collection -Gorgeous
Dragon Line -Braniac Dragon
Aftershock Collection -Thunderstruck
Steengoed -Rush
Steengoed -Swat
Steengoed -Atomic
Steengoed -T-Rex
Steengoed -Anger
Steengoed -Strike
Gate Of Heaven -Gate Of Heaven 1
Gate Of Heaven -Gate Of Heaven 2
The Fu Collectie -Timeless
The Fu Collectie -Modern Age
The Fu Collectie -Screaming Salute
The Red Factory Collectie -Kinetica
The Red Factory Collectie -Mistery Scent

Van onderstaande lijst moet nog wat af, hoe veel precies weet ik nog niet.

Welk item zou jij juist wel of niet nemen? Thanks!

Dream Fireworks -Colorful Thunder Tail Misschien
Exclusice Fireworks -Sunrise wegstrepen
Exclusice Fireworks -Great Balls of Fire wegstrepen
Exclusice Fireworks -Outrageous houden
Oriental Collection -Miracle houden
Oriental Collection -Dragon Balls houden
Oriental Collection -City Lights wegstrepen
Oriental Collection -Wodka Blue wegstrepen
Oriental Collection -Treasure Island houden
Oriental Collection -Weeping Willows wegstrepen
Oriental Collection -Gorgeous houden
Dragon Line -Braniac Dragon houden

Over de andere producten kan ik niets zeggen, omdat ik die niet goed (genoeg) ken.

Zit te twijfelen tussen 2 cakes van Rubro. Zijn allebei even duur, allebei nieuw en mooie effecten maar ik kom er niet uit. Wat denken jullie: Falcon (Masterline) of Pulse Driver (Gold selection)?

Budget 150
Alle Hardix collecties
alleen Cake,s

Met alle respect voor je vraag/bevel;-)
Misschien kun je zelf al wat suggesties doen. Zo komt het over dat je echt zelf niet eens gekeken hebt. Wat wil je? Wat voor soort effecten? hoeveel potten? 500 grams? of meerdere kleinere potten?
waaiers? gewoon? salvo? etc.etc.etc.
Iets meer info, dan kunnen anderen gerichter iets voor je bedenken.

greetzz

Zit te twijfelen tussen 2 cakes van Rubro. Zijn allebei even duur, allebei nieuw en mooie effecten maar ik kom er niet uit. Wat denken jullie: Falcon (Masterline) of Pulse Driver (Gold selection)?

Pulse driver heeft volgens mij iets meer tempo en iets meer geweld, ook door de crackling die er bij zit in de effecten.
Falcon is gevarieerder naar mijn idee. Zelf vind ik variatie wel mooi als je een pot los schiet. In een showtje is eenzelfde effect per pot handiger.
Dus mijn idee: Los = falcon
showtje= pulse driver.
Tja, wat vind je zelf het mooist?
greetzzz

Ha mensen,

Helaas zijn de sites van de vuurwerk winkels bij mij in de buurt nog niet online, maar ik wilde al heel graag wat producten gaan selecteren zodat ik dat straks kan gaan bestellen. Ik wilde graag om 0.00 een mooi showtje voor mijn vader gaan neer zetten die is overleden. Er komen nogal wat mensen op bezoek hier, dus een aantal leuke knalcakes en een aantal cakes met mooie effecten moeten er wel tussen zitten.

Nu heb ik hier in mijn omgeving de keus uit Royal Fireworks, en Wolff vuurwerk. Nu weet ik van Wolff dat ze bijvoorbeeld de Silver Salute hebben. Deze heb ik ook een aantal van af mogen steken, en ik weet dat mijn Pa dit ook een pracht bakkie vond. Dus graag cakes die soort gelijke effecten hebben zijn zeer welkom! Ik wilde van beide merken wel een aantal leuke cakes hebben.

Verder ga ik denk ik vanavond maar eens er voor zitten om alvast wat cakes te selecteren. Het hoeven echt niet allemaal knalcakes te zijn, maar lekkere harde knallen en mooie boeketten vind ik ook wel erg nice.

Wie heeft er zin om mij een beetje opweg te helpen? Uiteraard ben ik zelf geen vuurwerk-noob, in tegendeel, maar ik ben gewoon wel eens benieuwd wat jullie in mijn situatie zouden afsteken. Wellicht zitten hier prachtige ideetjes bij waar ik zelf nog niet eens aan heb gedacht. Uiteraard ga ik het op 0.00 ook filmen :)

Wie wil mag zich bij me in de PM melden, of uiteraard een reply op dit topic :) Alvast bedankt!

Back
Bovenaan