Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Zouden jullie mij kunnen helpen?
Ik ga dit jaar naar Duitsland, waar ik maximaal 2 winkels mag bezoeken van mn pa (tot nu toe Lidl & Aldi Süd). Mijn budget is 90/max 100 euro, maar daar zit ik nu wat boven...
Dit is wat ik nu heb:
Lidl
4x Laser
1x Uranus
5x Alligator
1x Black Ice
1x Evil Lights

Aldi Süd
12x Reno (karton)

Willems Sierbestrating (Wolff & Lesli, gevestigd in NL)( www.vuurwerkberkelland.nl )
5x Rotjes
1x Assorted Fountain
3x Thunder King
4x Grondbloemen

Totaal kom ik op 115,77 (prijzen van afgelopen jaar)... Wat zal ik veranderen dat ik onder de 100,- uit kom? Met de Reno & Alligator wil ik graag een leuk projectje maken :) .
(Ik woon in Borculo)

Je bent er snel bij...

https://vuurwerkverkoop.nl/willemssierbestrating =webshop
http://www.vuurwerkberkelland.nl/ =krant

15 dec om 20:00 uur Show http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?29077-Borculo-15-12-2012
GRATIS :D

Ha mensen,

Helaas zijn de sites van de vuurwerk winkels bij mij in de buurt nog niet online, maar ik wilde al heel graag wat producten gaan selecteren zodat ik dat straks kan gaan bestellen. Ik wilde graag om 0.00 een mooi showtje voor mijn vader gaan neer zetten die is overleden. Er komen nogal wat mensen op bezoek hier, dus een aantal leuke knalcakes en een aantal cakes met mooie effecten moeten er wel tussen zitten.

Nu heb ik hier in mijn omgeving de keus uit Royal Fireworks, en Wolff vuurwerk. Nu weet ik van Wolff dat ze bijvoorbeeld de Silver Salute hebben. Deze heb ik ook een aantal van af mogen steken, en ik weet dat mijn Pa dit ook een pracht bakkie vond. Dus graag cakes die soort gelijke effecten hebben zijn zeer welkom! Ik wilde van beide merken wel een aantal leuke cakes hebben.

Verder ga ik denk ik vanavond maar eens er voor zitten om alvast wat cakes te selecteren. Het hoeven echt niet allemaal knalcakes te zijn, maar lekkere harde knallen en mooie boeketten vind ik ook wel erg nice.

Wie heeft er zin om mij een beetje opweg te helpen? Uiteraard ben ik zelf geen vuurwerk-noob, in tegendeel, maar ik ben gewoon wel eens benieuwd wat jullie in mijn situatie zouden afsteken. Wellicht zitten hier prachtige ideetjes bij waar ik zelf nog niet eens aan heb gedacht. Uiteraard ga ik het op 0.00 ook filmen :)

Wie wil mag zich bij me in de PM melden, of uiteraard een reply op dit topic :) Alvast bedankt!

Wat betreft de Silver Salute: veel mensen nemen dit jaar de Tears of Beauty van Royal als vervanger (ik zelf ook). Misschien is dit ook interessant voor jou :)

Dat is zeker een fijn bakje Lucas! Die komt ook zeker op mijn lijstje. Waarschijnlijk meerderen :)

Ik heb een klein probleempje en ben benieuwd naar de meningen van andere Freaks.

Ik ben van plan, voor de fun een knal mat te kopen die gewoon een beetje opgerold blijft maar de straat al vroeg een btj rood wordt:

Nou heb een selectie gemaakt en kom ik uit op de volgende 3, waarvan ik dus maar 1 wil!

De Hindoerol van Wolff.

Prijs: 20.95€

577_Wolff_overig_Hindoe_Rol_label_2011_groot.gif

De 50k van China red

Prijs: 22.50€

Of de Pyro Cracker van Pyroshopper Lesli

Prijs: 17,95€

Iemand die mee kan denken over de keuze?:D

Wat ik weet van china red rol is dat hij goed is.
Zit een mooie Nederlandse knal achter. Dus ik zou persoonlijk voor china red gaan.
Hier heb ik tevreden geluiden over gehoord bij mensen die hem kochten.

Greetzz

Ik ben van plan, voor de fun een knal mat te kopen die gewoon een beetje opgerold blijft maar de straat al vroeg een btj rood wordt:

Mocht je een broekhoff dealer in de buurt hebben, meerdere dealers bieden de 100k rol aan voor € 30-40,-
Hij is iets duurder als de rollen uit je keuze maar zelf heb ik deze rol al meerdere jaren en raad deze zeker aan, de knallen voor nederlands begrip zijn goed

Dat is zeker een fijn bakje Lucas! Die komt ook zeker op mijn lijstje. Waarschijnlijk meerderen :)

Ik heb even verder gekeken naar mijn aanraders binnen de Wolff en Royal selecties:

Concerto Rosso (Wolff)
Space Shooters (Wolff)
Wasp (als je hummers leuk vind) (Wolff)
Gate of Heaven 1 of 2 (Zeer goedkoop, maar toch behoorlijke effecten)(Royal)

wil naar duitsland, alleen naar de lidl..
kunen jullie me helpen, me budget is 100/150e
wat ik zowiezo ga halen is
-thunderdome (weco)
-laser (weco)
-alligator (weco)
Arena of rockets

@ Slomo, mijn ervaringen met die van China Red waren goed.

Het lijstje is al iets korter, onderstaand kost zonder korting 529 euro, dit moet naar ongeveer 350 a 400 zonder korting. Wat zou jij weg strepen? Het gaat puur om de producten op zich dus niet om een collectie samen te stellen.

Thanks alvast

Colorful Thunder Tails 59,95
Sunrise 33,95
Great Balls of Fire 39,95
Outrageous 41,95
Miracle 17,95
Dragon Balls 17,95
Wodka Blue 26,95
Treasure Island 26,95
Weeping Willows 26,95
Gorgeous 39,95
Braniac Dragon 17,5
Thunderstruck 19,5
Rush 7,95
Swat 8,5
Atomic 9,95
T-Rex 15,5
Anger 24,95
Gate Of Heaven 1 5,95
Gate Of Heaven 2 11,95
Timeless 15,95
Screaming Salute 36,5
Kinetica 9,5
Mistery Scent 12,95

Zeer fijne suggesties Knalgoedvuurwerk en Lucas! Die Wasp is ook zeker een hele leuke, en Gate of Heaven 1 en 2 zijn ook nice. Heavy 3 leek mij ook wel geniaal. Ik begin al een mooi lijstje te krijgen van vuurwerk wat gebruikt gaat worden. Het is tot nu toe veel knal, dus vandaar ook de Heavy 3 bijvoorbeeld erbij om toch wat kleur te geven. De Wasp komt er denk ik ook, omdat dit gewoon een erg leuk en redelijk uniek effect is naar mijn mening. Weer eens wat anders dan een fluit.

Mochten er nog suggesties zijn van wie dan ook, kom maar door! Mijn lijstje zal ik uiteindelijk zeker met jullie delen, en alles gaat gefilmt worden :)

Budget: 20 euro :$
Land: Nederland
Product: VEEL! Moet er de hele dag mee doorkomen..

Gr. Pyromaan

Dat zal weinig siervuurwerk worden dan. K zou gaan voor een of twee pakje shocks. Een dotje kannonslagen, babypijltjes, grondbloemen, jumping jacks en romeinsekaarsen is hetgeen wat nog rest denk ik...

Zeer fijne suggesties Knalgoedvuurwerk en Lucas! Die Wasp is ook zeker een hele leuke, en Gate of Heaven 1 en 2 zijn ook nice. Heavy 3 leek mij ook wel geniaal. Ik begin al een mooi lijstje te krijgen van vuurwerk wat gebruikt gaat worden. Het is tot nu toe veel knal, dus vandaar ook de Heavy 3 bijvoorbeeld erbij om toch wat kleur te geven. De Wasp komt er denk ik ook, omdat dit gewoon een erg leuk en redelijk uniek effect is naar mijn mening. Weer eens wat anders dan een fluit.

Mochten er nog suggesties zijn van wie dan ook, kom maar door! Mijn lijstje zal ik uiteindelijk zeker met jullie delen, en alles gaat gefilmt worden :)

Als je wat kleur wilt maar toch de aandacht op de knalpotten wilt houden kan je misschien een Allure erbij zetten. 96 shots gekleurde parels en crackling comets voor 20 euries. Zorgt tog voor wat extra kleurtjes wanneer je knalpotten lekker aan het rammen zijn! Ook de Excalibur is wel een geinig potje voor 14 euro. Maar dan kan je toch beter iets van de heavy serie nemen!

Ik weet niet wat je budget verder is maar anders is er natuurlijk nog veel meer mogelijk!

ik zit met een probleem met me bestelling en daar heb ik een vraag over.

het is een moeilijke vraag omdat er maar weinig bekent van de pijlen is , en geen filmpjes van zijn.

om deze producten gaat het: (het zijn beide pijlen pakketen van 10 stuks(40g))

Heavy Legend Turbo clas rockets = 29.95 euro
of
china red Sky Runners = 29.95 euro

ze lijken beide op de light year (uiterlijk) maar de effecten zijn compleet onbekend (bij de china red staat wel een effect omschrijving maar het is niet bekend of het goede pijlen zijn)

welke zouden jullie pakken , en vertel ook waarom :)

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

--pyro99:bye:

ik zit met een probleem met me bestelling en daar heb ik een vraag over.

het is een moeilijke vraag omdat er maar weinig bekent van de pijlen is , en geen filmpjes van zijn.

om deze producten gaat het: (het zijn beide pijlen pakketen van 10 stuks(40g))

Heavy Legend Turbo clas rockets = 29.95 euro
of
china red Sky Runners = 29.95 euro

ze lijken beide op de light year (uiterlijk) maar de effecten zijn compleet onbekend (bij de china red staat wel een effect omschrijving maar het is niet bekend of het goede pijlen zijn)

welke zouden jullie pakken , en vertel ook waarom :)

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

--pyro99:bye:

China reds zijn toch gewoon light year?

Back
Bovenaan