shanice '_'
VWC lid
ik woon in de provincie Groningen, in oude pekela.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
ik ga dit jaar voor het eerst vuurwerk uit duitsland halen.
en nu weet ik natuurlijk niet wat ik daar allemaal weg kan halen.
mijn budget is ongeveer 50 euro kan meer zijn of minder.
ik weet niet precies naar welke winkels ik wil gaan.
de dingen die ik zoek zijn cakes en/of vuurpijlen.
ja en mijn vraag is dan natuurlijk waar kan ik het beste heen gaan voor vuurwerk en wat voor soorten cakes kan ik het beste uit duitsland halen.
groetjes shanice '_'
Budget:750,-
Dealer:GBV
Voorkeur: Zware knal/sier cakes,Pijlen,klein prut.
Leef je maar uit >![]()
dankje wel voor je reactie dedon.
dan weet ik in ieder geval waar ik het beste heen kan gaan, oke ja ik denk dat we dan 29 dec, heen gaan.
en nu maar wachten tot het zo ver is.
iemand nog ideeen?
Ik lees zo hier en daar dat er een mooie winkel is gekomen in pijnacker! Haokan.
Dus ik ben daar op de site gaan kijken en weet zeker dat ik daar wil gaan bestellen.
Wat ik zoiezo wil is de immortal gold! kost wat maar dan heb je ook wat!
En ook neem ik de lightyear pijlen.
Maar er staat nog zo veel meer moois op die site dat ik wel wat hulp kan gebruiken!
Budget is ongeveer 600 a 700 euro.
verder heb ik niet zo'n voorkeur voor merken!
Dus als iemand mij wil helpen hoor ik het graag.
Ik heb al 2 keer me vraag gepost maar niemand die me wil helpen![]()
Wat wil je? Wil je projectjes? Lange durende cakes, knal cakes mooie effecten, pijlen klein grut? Dan kunnen we helpen
Ik wil vooral mooie effecten en een aantal pijlen. Ook nog wat kleiner spul om in de avond te kunnen stoken
Dit zijn winkels waar ik kan kopen.
Haokan Pijnacker
Dump van Herwijnen Zoetermeer
Hutuin Zoetermeer
Tuincentrum de Driesprong Zoetermeer
Ik weet niet of je het wat vind, en ik weet ook totaal niet of deze cake geldverspilling is. Maar 1 ding is zeker, er zit een mooie 12 uur pot bij waar je zeker een goede show mee maaktHallo allemaal,
Ik heb hulp nodig bij het maken van een bestelling.
Ik ga bestellen bij vuurwerklandfreaks.nl, als je voor 500 besteld moet je 350 betalen omdat je vanaf 500 euro 30% korting krijgt.
mijn budget is 350 euro dus kan een lijst maken van 500.
Ben op zoek naar siervuurwerk voor s avonds en snachts (potten met mooie siereffecten / geen pijlen en fonteinen)
zelf zat ik te denken aan 6x extreme salute 2.0 en china by night en de rest van het budget losse potten.
Alvast bedankt!
Richard