Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

hallo,

ik ga dit jaar voor het eerst vuurwerk uit duitsland halen.
en nu weet ik natuurlijk niet wat ik daar allemaal weg kan halen.
mijn budget is ongeveer 50 euro kan meer zijn of minder.
ik weet niet precies naar welke winkels ik wil gaan.
de dingen die ik zoek zijn cakes en/of vuurpijlen.
ja en mijn vraag is dan natuurlijk waar kan ik het beste heen gaan voor vuurwerk en wat voor soorten cakes kan ik het beste uit duitsland halen.

groetjes shanice '_'

ik zag dat je in pekela woont. dan kun je het beste naar Bunde, 28 dec is het daar wel erg druk denk ik dus misschien dat je wat later kan gaan.
je hebt daar de lidl en de aldi.
hier heb je veel verschillende producten waaronder vuurpijl pakketen en losse cakes.
met jou budget lijkt het mij verstandig om voor de losse cakes te gaan bijv: reno en alligator. deze zijn beide lekker goedkoop. hier naast kun je dan gaan voor 1 of 2 vuurpijlpakketen. het beste kun je even afwachten tot de kerst omdat dan vaak de prijzen van de aldi en de lidl vrijkomen. dan kun je je lijstje makkelijk maken.

gr.
dedon

dankje wel voor je reactie dedon.
dan weet ik in ieder geval waar ik het beste heen kan gaan, oke ja ik denk dat we dan 29 dec, heen gaan.
en nu maar wachten tot het zo ver is.

Ik wou net zeggen, 750 aan GBV vind ik zelfs gewoon zonde. Met dat geld kan je bij een royal of rubro veel mooier spul kopen ! Ik zou inderdaad ook zeker kijken naar andere dealers in de omgeving. Waar ben je ongeveer woonachtig?

dankje wel voor je reactie dedon.
dan weet ik in ieder geval waar ik het beste heen kan gaan, oke ja ik denk dat we dan 29 dec, heen gaan.
en nu maar wachten tot het zo ver is.

of je moet er lang wachten voor over hebben want dan kun je natuurlijk wel gewoon de 28ste heen gaan,
ik ga altijd de eerste verkoopdag heen, is dan wel heel druk maar dan heb je de meeste kans dat je alles krijgt wat je wil. verhalen over het niet op voorraad hebben van producten in en rond bunde is niet waar vind ik zelf..
Ben 2 jaar achter elkaar heen geweest, is prima te doen daar.

Ik heb al 2 keer me vraag gepost maar niemand die me wil helpen:sad::)

iemand nog ideeen?

Ik lees zo hier en daar dat er een mooie winkel is gekomen in pijnacker! Haokan.
Dus ik ben daar op de site gaan kijken en weet zeker dat ik daar wil gaan bestellen.

Wat ik zoiezo wil is de immortal gold! kost wat maar dan heb je ook wat!
En ook neem ik de lightyear pijlen.
Maar er staat nog zo veel meer moois op die site dat ik wel wat hulp kan gebruiken!
Budget is ongeveer 600 a 700 euro.
verder heb ik niet zo'n voorkeur voor merken!
Dus als iemand mij wil helpen hoor ik het graag.

Ik wil vooral mooie effecten en een aantal pijlen. Ook nog wat kleiner spul om in de avond te kunnen stoken:)

Dit zijn winkels waar ik kan kopen.
Haokan Pijnacker
Dump van Herwijnen Zoetermeer
Hutuin Zoetermeer
Tuincentrum de Driesprong Zoetermeer

Wat wil je? Wil je projectjes? Lange durende cakes, knal cakes mooie effecten, pijlen klein grut? Dan kunnen we helpen

Ik wil vooral mooie effecten en een aantal pijlen. Ook nog wat kleiner spul om in de avond te kunnen stoken:)

Dit zijn winkels waar ik kan kopen.
Haokan Pijnacker
Dump van Herwijnen Zoetermeer
Hutuin Zoetermeer
Tuincentrum de Driesprong Zoetermeer

Ik heb even een lijstje voor je gemaakt Bij haokan

1x super blinking willows. €25
1x killer instinct. €25
1x spider king. €39,5
1x earth single shot. €29
1x blue soaring flowers. €24,95
1x 16 shots assortment. €23
1x lightyear. €28
1x immortal gold. €169,95
1x galaxy pakket. €85
1x screaming salute. €34,95
1x horde tail. €17,5
1x showcase. €13,5
1x falcon rockets. €25
1x hypnotised. €19,95
1x eruption. €4,5
1x zilver crack. €4
1x zilver conic. €10
1x genius cosmic 3rd millennium €99,95

Totaal. €681,75

Hallo!

Ik ben een belg, al lang fan & lid van de vuurwerkcrew, alleen nooit echt de tijd gehad om te posten jammergenoeg :( Heb zelf een sticker op mijn auto laten maken met Vuurwerkcrew Member!
Maar goed, genoeg gehazzle.
Ik ben nu al zo een goede 5 jaar bezig met vuurwerk. En ga al 3 jaar naar Duitsland.
Maar nu zit ik met het volgende:

Budget: 150€
Plaats: Vooral duitsland, klein beetje Nederland.
Waar ik kan kopen: Regio Limburg maakt niet uit waar, en dus ook aan de grens in Duitsland (Aldi Süd, Lidl, Pennymarkt.. Tuddern Selfkant)
Wat ik zoek: Siervuurwerk (liefst met luchteffecten, dus cakes/potten & pijlen) en hier en daar een fonteintje.

Mijn vraag is: Ik ben er nog steeds niet uit welke het beste is, qua kwaliteit prijs combinatie en ik zoek vooral mooie potjes in Duitsland, kan iemand me hier alsjeblieft een lijstje maken met het mogelijke en mooiste vuurwerk binnen mijn budget?

Bedankt!
Alexander

Hallo allemaal,

Ik heb hulp nodig bij het maken van een bestelling.
Ik ga bestellen bij vuurwerklandfreaks.nl, als je voor 500 besteld moet je 350 betalen omdat je vanaf 500 euro 30% korting krijgt.
mijn budget is 350 euro dus kan een lijst maken van 500.
Ben op zoek naar siervuurwerk voor s avonds en snachts (potten met mooie siereffecten / geen pijlen en fonteinen)

zelf zat ik te denken aan 6x extreme salute 2.0 en china by night en de rest van het budget losse potten.

Alvast bedankt!
Richard

Hallo allemaal,

Ik heb hulp nodig bij het maken van een bestelling.
Ik ga bestellen bij vuurwerklandfreaks.nl, als je voor 500 besteld moet je 350 betalen omdat je vanaf 500 euro 30% korting krijgt.
mijn budget is 350 euro dus kan een lijst maken van 500.
Ben op zoek naar siervuurwerk voor s avonds en snachts (potten met mooie siereffecten / geen pijlen en fonteinen)

zelf zat ik te denken aan 6x extreme salute 2.0 en china by night en de rest van het budget losse potten.

Alvast bedankt!
Richard
Ik weet niet of je het wat vind, en ik weet ook totaal niet of deze cake geldverspilling is. Maar 1 ding is zeker, er zit een mooie 12 uur pot bij waar je zeker een goede show mee maakt :)
1x Event Big Platina Crystal - 380,-
1x Flash Banger - 7,95
2x JW106 (2e gratis) - 25,-
1x Event 4EVER - 69,-
Totaal: € 506,90

nou dan moet ik gewoon even kijken welke dag ik heen ga, ik ga gewoon een lijstje maken en dan hopen dat het er nog is zeg maar, en het maakt mij zelf ook niet veel uit of ik in de rij moet wachten of niet.

ik vroeg me af of iemand dit kan af maken tot rond de 300 a 310max

Crown collection.

1x blinking stars 33shots 42.95
1x gate way rockets 20st.39.95
1x pyrobox. 79.95
1x super 4 cakes. 69.95

1x blinking stars 33shots 42.95
1x gate way rockets 20st.39.95
1x pyrobox. 79.95
1x super 4 cakes. 69.95
1x wonderfull heaven. 29.95
1x carat 19.95
1x imprial blink 19.95

wie kan me helpen deze af te maken tot nu toe ziet het er zo dan compleet uit

ps alleen sier hoeft niet perse 500gram te zijn.

je mag me ook wel even een pbtje sturen

Wie kan mij helpen een leuke selectie siervuurwerk uit te zoeken van de importeurs Zena en Lesli voor ongeveer 300 euro?:)

Ben lijstjes aan t maken en heb even klein advies nodig, ookal zijn producten totaal niet te vergelijken maak een keus alstublieft.

1. Falcon/Sky screamers of salute cake 1 'in shock'
2. Heavy legend 16 of gate of heaven 1
3. Karton fantasy (evolution) of karton crackling purple (evolution)

Back
Bovenaan