herdervriend
VWC lid
je hebt wel veel keus![]()
Ja dat is zeker, heel veel keuze. Maar, ik moet het wel allemaal fietsen. De een is 5 minuten verwijderd, de ander 1 uur xD Dus zeer veel keus, maar of alles mee te nemen is xD (Goverwelle is me beginpunt).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
je hebt wel veel keus![]()
ik kan heavy legend 16, 25, 39, 49 shots voor 55 euro krijgen. heeft iemand nog andere opties voor dat geld? we zitten al echt met de pakket aan ons maximum maar ik weet niet of er andere opties zijn dan deze. we willen wel graag een aantal cakes en niet 1 of 2.
gr florian96

Ja dat is zeker, heel veel keuze. Maar, ik moet het wel allemaal fietsen. De een is 5 minuten verwijderd, de ander 1 uur xD Dus zeer veel keus, maar of alles mee te nemen is xD (Goverwelle is me beginpunt).
Hallo allemaal,
Ik heb een budget van ong. €60 dit is met het knalvuurwerk dan er al afgeteld dus ik kan dit gebruiken voor cakes en potten. Wat raden jullie mij aan? Er zit een Breeschoten de kruiterij en een marijn dealer bij mij in de buurt.
Gr.
PyroPirat

Heb je niet de mogelijkheid tot een wolff dealer in de buurt, dan kun je voor een klein budget een leuk aantal potten op tafel toveren.
zo had ik (met wat korting d.m.v. dit forum) voor rond 60 euro het ''hot shots'' assortiment en het ''heavy 5'' assortiment
Dan heb je voor 60 euro, 9 mooie cakes, waaronder 4 met echt grote effecten''

Als je deze 4 cakes voor 55 euro kan krijgen, zou ik deze zeker kopen. Veel meer cakes/betere kwaliteit voor zo'n prijs krijg je niet!![]()

ik kan heavy legend 16, 25, 39, 49 shots voor 55 euro krijgen. heeft iemand nog andere opties voor dat geld? we zitten al echt met de pakket aan ons maximum maar ik weet niet of er andere opties zijn dan deze. we willen wel graag een aantal cakes en niet 1 of 2.
gr florian96
wie helpt mij met een ultra zeer zuinig budget
beetje sier wat geknal
en vooral thunder kings is voor me buur jongetje 20euro hij is 10jaar dus
weet iemand wat hij wil bestellen bij blaxx vuurwerk klik op leiden stevenshof en je zal het zien ik kom minstens uit op 40 a 50euro

Ik zelf zou dan bij www.vuurwerkschiedam.nl bestellen.Hallo,
Ik heb een budget van rond de 80 euro, en zoek wat leuke sierpotten. Heb weinig eisen, woon in Schiedam, wat vlakbij Rotterdam ligt, dus ik kan kiezen uit vele winkels.
Het mogen losse potten zijn of een assortiment of wat dan ook, ik kom er niet meer uit, heb zo veel keuze dat ik het niet meer weet![]()
Hallo,
Ik heb een budget van rond de 80 euro, en zoek wat leuke sierpotten. Heb weinig eisen, woon in Schiedam, wat vlakbij Rotterdam ligt, dus ik kan kiezen uit vele winkels.
Het mogen losse potten zijn of een assortiment of wat dan ook, ik kom er niet meer uit, heb zo veel keuze dat ik het niet meer weet![]()