Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

ik kan heavy legend 16, 25, 39, 49 shots voor 55 euro krijgen. heeft iemand nog andere opties voor dat geld? we zitten al echt met de pakket aan ons maximum maar ik weet niet of er andere opties zijn dan deze. we willen wel graag een aantal cakes en niet 1 of 2.

gr florian96

Hallo allemaal,
Ik heb een budget van ong. €60 dit is met het knalvuurwerk dan er al afgeteld dus ik kan dit gebruiken voor cakes en potten. Wat raden jullie mij aan? Er zit een Breeschoten de kruiterij en een marijn dealer bij mij in de buurt.

Gr.
PyroPirat

Laatst bewerkt:
ik kan heavy legend 16, 25, 39, 49 shots voor 55 euro krijgen. heeft iemand nog andere opties voor dat geld? we zitten al echt met de pakket aan ons maximum maar ik weet niet of er andere opties zijn dan deze. we willen wel graag een aantal cakes en niet 1 of 2.

gr florian96

Als je deze 4 cakes voor 55 euro kan krijgen, zou ik deze zeker kopen. Veel meer cakes/betere kwaliteit voor zo'n prijs krijg je niet! :bye:

Ja dat is zeker, heel veel keuze. Maar, ik moet het wel allemaal fietsen. De een is 5 minuten verwijderd, de ander 1 uur xD Dus zeer veel keus, maar of alles mee te nemen is xD (Goverwelle is me beginpunt).

dit is een beetje moeilijk , welke dealer vind je het beste assortiment hebben

Hallo allemaal,
Ik heb een budget van ong. €60 dit is met het knalvuurwerk dan er al afgeteld dus ik kan dit gebruiken voor cakes en potten. Wat raden jullie mij aan? Er zit een Breeschoten de kruiterij en een marijn dealer bij mij in de buurt.

Gr.
PyroPirat

Heb je niet de mogelijkheid tot een wolff dealer in de buurt, dan kun je voor een klein budget een leuk aantal potten op tafel toveren.

zo had ik (met wat korting d.m.v. dit forum) voor rond 60 euro het ''hot shots'' assortiment en het ''heavy 5'' assortiment

Dan heb je voor 60 euro, 9 mooie cakes, waaronder 4 met echt grote effecten''

iemand die me kan helpen een lijstje samen te stellen? ik had nu dit in gedachten, maar ik weet niet of ik voor deze prijs een beter lijstje kan hebben.

vuurwerkpolen.png

vuurwerklijstje.png

ik hoor het graag van jullie :)

Heb je niet de mogelijkheid tot een wolff dealer in de buurt, dan kun je voor een klein budget een leuk aantal potten op tafel toveren.

zo had ik (met wat korting d.m.v. dit forum) voor rond 60 euro het ''hot shots'' assortiment en het ''heavy 5'' assortiment

Dan heb je voor 60 euro, 9 mooie cakes, waaronder 4 met echt grote effecten''

Zou ik zo gauw niet weten maar ik der zeker naar op zoek:D

Als je deze 4 cakes voor 55 euro kan krijgen, zou ik deze zeker kopen. Veel meer cakes/betere kwaliteit voor zo'n prijs krijg je niet! :bye:

ik denk het ook maar ik weet het nog niet zeker. moet nog maar even me me broer over hebben. we hebben iig al karton golden brocade:rolleyes:

Ik zou graag jullie mening willen weten over wat goede 500-grammers zijn onder de 40 euro (exclusief korting) bij vuurwerk Orthen. Ik wil er flink wat hebben dus kom maar op!

alvast bedankt!

gr florian96

Dat is echt goedkoop man, dus voor die 55 euro zou ik heel zeker weten voor die Heavy Legends gaan!

we hebben waarschijnlijk iets geregeld dat we we wat meer mogen besteden dus die komt er bijna zeker niet in. wel de 16 en 25 shots.

Tips bij bestellen

Tips bij bestellen

wie helpt mij met een ultra zeer zuinig budget

beetje sier wat geknal

en vooral thunder kings is voor me buur jongetje 20euro hij is 10jaar dus
weet iemand wat hij wil bestellen bij blaxx vuurwerk klik op leiden stevenshof en je zal het zien ik kom minstens uit op 40 a 50euro

Hallo Proline Freak, als het enigszins lukt kun je het vast voorbestellen bij vestiging Voorschoten. Het is vrij dicht bij de Kenauweg. Vanaf €30,- krijg je 10% voorverkoopkorting bij je bestelling. Ook krijg je een gratis pijlenpakket bij een bestelling vanaf €15,- tijdens voorverkoop. Heb je die al in je zak. (Stevenshof is een BlaXX 2GO vanaf dit jaar, er kan niet voorbesteld worden).

Op de link kun je in ieder geval al wat mooie pakketten vinden met siervuurwerk.

Succes :)

Ik heb hulp nodig voor mijn lijstje.

Ik zit in een heel laag budget (25 euro ong.) en ik wil wel veel vuurwerk.

De eisen zijn :
- In de buurt van Apeldoorn
- Rotjes, grondbloemen, crackeling balls, flying bees en van dat soort dingen wil ik zo ie zo.
- Een klein/middelmatig pakketje siervuurwerk (niet z'n hele slechte)
- Mss nog een klein potje

Pleas help me

Ik heb dit als mijn siervuurwerk, alles bij Vuurwerk totaal:

Fancy vision -> Vuurwerktotaal colectie -> €8,50
Shoot out -> Vuurwerktotaal collectie -> €15,00
Big Messier -> Thor collectie -> €39,95
Light Year pijlenpakket -> Thor collectie -> €29,95
Fusion -> Thor collectie -> €27,50
The Fan -> Barely Legal collectie -> €39,95

Totaal: €160,85 (€10 over mijn "budget")

Gratis bij aankoop van bovenstaande:

Golden Tempel -> Zena Nederland -> t.w.v. 57,50

------------------

Zo ziet mijn lijstje er tot nu toe uit. Alleen maar siervuurwerk zoals je ziet. Vuurwerktotaal only. Heb ik het goede vuurwerk er een beetje uitgehaald, of is er nog beter / mooier vuurwerk in dezelfde prijsklasse? wie kan mij helpen?

Hallo,

Ik heb een budget van rond de 80 euro, en zoek wat leuke sierpotten. Heb weinig eisen, woon in Schiedam, wat vlakbij Rotterdam ligt, dus ik kan kiezen uit vele winkels.

Het mogen losse potten zijn of een assortiment of wat dan ook, ik kom er niet meer uit, heb zo veel keuze dat ik het niet meer weet :p

Hallo,

Ik heb een budget van rond de 80 euro, en zoek wat leuke sierpotten. Heb weinig eisen, woon in Schiedam, wat vlakbij Rotterdam ligt, dus ik kan kiezen uit vele winkels.

Het mogen losse potten zijn of een assortiment of wat dan ook, ik kom er niet meer uit, heb zo veel keuze dat ik het niet meer weet :p
Ik zelf zou dan bij www.vuurwerkschiedam.nl bestellen.

1x Heavy 3
1x heavy one
1x Hawai
1x Battle
Gratis Shockwave

En dat wordt dan 72 euro ongeveer en dan kan je nog bijvoorbeeld de cruise rockets kopen dat zijn erg leuke fluitpijlen.

Hallo,

neem eens een kijkje bij stealduinsebos heeft leuk vuurwerk staan niet duur.
en wat verder bij decarltonvuurwerk.nl (is wat duurder dit jaar) maar altijd goed vuurwerk koop hier zelf al jaren voor me zelf en mijn werk.altijd perfect.

Back
Bovenaan