Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Hey

Wij zitten met een groepje even te bedenken wat we willen halen dit jaar!
We willen zoiezo de New Years Pyro Box van Crown

Hebben jullie verder suggesties?

we willen nog ongeveer 400 uitgeven

thnx

Hé,

Ik twijfel tussen de Concerto Rosso van Wolff en de Henksenketel van Marijn.
Weet iemand de verschillen, behalve het aantal schoten?
Is er bijvoorbeeld verschil in boeket, knal en stijghoogte?

bvd

Hey

thnx

Ik zou persoonlijk nooit voor een samengesteld pakket gaan en dan zeker niet door Broekhoff, want je wordt genaaid waar je bij staat.

Ik zou zelf losse potten kopen.

Hé,

bvd

Beide hebben hun echt glorietijden wel gehad, vroeger waren ze echt beter.
Ik heb zelf altijd een lichte voorkeur voor de concerto rosso van wolff.

Hallo mede freaks,

Ik heb nu een lijstje voor Vuurwerkland Steenbergen, alleen twijfel ik nogal bij enkele producten. Daarnaast zoek ik nog leuke toevoegingen. Ook zou ik van jullei willen horen wat een foute keuze is, en wat ik beter van mijn lijst kan schrappen. Mijn budget voor Vuurwerkland Steenbergen heb ik vastgesteld op ongeveer 300 euro, aangezien ik ook nog vuurwerk koop bij andere winkels.

Bij deze mijn lijst, graag suggesties, tips etc. ! :p

1X Breakdown 2e gratis
2X Glorius
1X X50 Crackling Chry
1X JW 168
2X Silver Stars
2X Thunder Rockets
1X Cruise Rockets
3X Saturn Missile 2-pack 25 sh.
1X Thunderking Megabox
1X Chooet schock box
1X Whistling thunder queen
5X 90 shots mat
1X Starry Night 2e gratis
1X Flashing Thunder
2X Monsters
2X Heavy Legend

Totaal is dit 149,90.

Jullie nog suggesties voor siervuurwrerk. Ik dacht zelf aan de Secret Salute, Heavy 3 en die onbekende cakes van fireworks.nl

Ook zoek ik nog een goed pijlenpakket van 0-20 euri en een crackling tail blokje van 0-10 euri... Die kan ik vreemd genoeg nergesn vinden :p

Laatst bewerkt:
Ik zou persoonlijk nooit voor een samengesteld pakket gaan en dan zeker niet door Broekhoff, want je wordt genaaid waar je bij staat.

Ik zou zelf losse potten kopen.

Hier heb ik wat aan:p hebben we iig wat meer om uit te geven:p

Maar heb je nog suggesties?

Hé,

bvd
Verschil tussen de twee cakes is echt minimaal. Ik vind de fluit van de Heksenketel wat beter, maar de boeketten zijn vergelijkbaar. Ik zou kijken op welke cake ik het meeste korting kan krijgen, of voor welke cake ik het minste moeite hoef te doen :p

Hey

thnx
Dat pakket lekker laten liggen! Zoals gezegd, een kant en klaar pakket, en zeker van Broekhoff, is zelden een goede keus. Je wordt genaaid waar je bij staat, en slechte potten zijn er gegarandeerd in. Koop lekker wat losse cakes voor dat bedrag, bij voorkeur bij een andere winkel die geen Crown/Broekhoff verkoopt.

Beide [Heksenketel en Concerto Rosso] hebben hun echt glorietijden wel gehad, vroeger waren ze echt beter.
LOL! :p de Heksenketel was vorig jaar nieuw hoor!

Hallo mede freaks,

Ik heb nu een lijstje voor Vuurwerkland Steenbergen, alleen twijfel ik nogal bij enkele producten. Daarnaast zoek ik nog leuke toevoegingen. Ook zou ik van jullei willen horen wat een foute keuze is, en wat ik beter van mijn lijst kan schrappen. Mijn budget voor Vuurwerkland Steenbergen heb ik vastgesteld op ongeveer 300 euro, aangezien ik ook nog vuurwerk koop bij andere winkels.

Bij deze mijn lijst, graag suggesties, tips etc. ! :p

1X Breakdown 2e gratis
2X Glorius
1X X50 Crackling Chry
1X JW 168
2X Silver Stars
2X Thunder Rockets
1X Cruise Rockets
3X Saturn Missile 2-pack 25 sh.
1X Thunderking Megabox
1X Chooet schock box
1X Whistling thunder queen
5X 90 shots mat
1X Starry Night 2e gratis
1X Flashing Thunder
2X Monsters
2X Heavy Legend

Totaal is dit 149,90.

Jullie nog suggesties voor siervuurwrerk. Ik dacht zelf aan de Secret Salute, Heavy 3 en die onbekende cakes van fireworks.nl

Ook zoek ik nog een goed pijlenpakket van 0-20 euri en een crackling tail blokje van 0-10 euri... Die kan ik vreemd genoeg nergesn vinden :p

Een leuk pijlenpakket is bijvoorbeeld Rocket Boom.
Is maar €12,95 bij VWL Steenbergen.

Verschil tussen de twee cakes is echt minimaal. Ik vind de fluit van de Heksenketel wat beter, maar de boeketten zijn vergelijkbaar. Ik zou kijken op welke cake ik het meeste korting kan krijgen, of voor welke cake ik het minste moeite hoef te doen :p

Dat pakket lekker laten liggen! Zoals gezegd, een kant en klaar pakket, en zeker van Broekhoff, is zelden een goede keus. Je wordt genaaid waar je bij staat, en slechte potten zijn er gegarandeerd in. Koop lekker wat losse cakes voor dat bedrag, bij voorkeur bij een andere winkel die geen Crown/Broekhoff verkoopt.

LOL! :p de Heksenketel was vorig jaar nieuw hoor!

Ja sorry, ik bedoelde ook meer de concerto rosso, dat die zijn tijd had gehad :p

Dat klopt, maar ik dacht zelf aan de medusa rockets, kosten 14,95. Of is dat geen goede keuze ?

Een maat van me had deze vorig jaar en vond ze tegenvallen.
Ik weet niet of het alleen de pijlen waren die hij had, maar hij had zelfs een paar pijlen die gewoon niet opstegen.

Ik heb echter wel goede verhalen gehoord over Rocket Boom.
Als je 10 euro bij legt, heb je de Light Year pijlen en dat zijn stuk voor stuk echt goede pijlen!

Ik ben niet zo'n pijlenfan, maar deze heb ik vorig jaar ook gekocht, omdat ik er goede verhalen over had gehoord. Ik vond ze echt een goede prijs/kwaliteits-verhouding hebben.

Help me ! :)

Help me ! :)

Beste mensen.
door een Kapotte televisie heb ik geld moeten afsnoepen van mijn budget van 2011-2012.
hierdoor heb ik nog maar 250 euro beschikbaar.

ik zie net zoals bij de omschrijving van dit topic door de bomen het bos niet meer!

Ik wil graag bestellen bij VUURWERK ORTHEN.

wat wil ik in iedergeval in mijn assortiment hebben zitten:

Buurtassortiment OF 4seasons van rubro
Secret salute van rubro

verder wil ik het overige geld aangevuld hebben met Siercakes( geen pijlen)

willen jullie mijn alsjeblieft helpen?

groetjes,

Dansplaat!!

Beste mensen.
door een Kapotte televisie heb ik geld moeten afsnoepen van mijn budget van 2011-2012.
hierdoor heb ik nog maar 250 euro beschikbaar.

ik zie net zoals bij de omschrijving van dit topic door de bomen het bos niet meer!

Ik wil graag bestellen bij VUURWERK ORTHEN.

wat wil ik in iedergeval in mijn assortiment hebben zitten:

Buurtassortiment OF 4seasons van rubro
Secret salute van rubro

verder wil ik het overige geld aangevuld hebben met Siercakes( geen pijlen)

willen jullie mijn alsjeblieft helpen?

groetjes,

Dansplaat!!

Dan zou ik in ieder geval als eerste keuze het Buurt Assortiment (€119,00) kiezen, dan heb je 6x 19-shots potten in plaats van de 4seasons. Verder kan je misschien het 20-shots assortiment van Zena (€99,00) kiezen, zijn 5 leuke potten met grote en erg mooie effecten zoals willows en palms. Van Dynasty de Heavy 5 (€36,50) leuke multicolor peony's met nog niet eens zo slechte burstknallen; Dynasty Super 4-16 (€53,50) deze zijn iets wat groter dan de Heavy 5 serie. En je zou nog bij Royal kunnen kijken, die hebben ook leuke en betaalbare potten in het assortiment zitten zoals de Fire Emblem. Het China By Night assortiment (€77,50) is ook erg leuk, de burstknallen zij niet zo hard, maar de effecten zijn erg uniek en heel fel gekleurd.

Als je hier een lijstje van maakt heb je bijvoorbeeld:
Buurt Assortiment (€119,00)
Secret Salute (€39,95)
Super 4-16 (€53,50)
China By Night (€77,50)
Heavy 5 (€36,50)

Dan zit je op totaal € 326,45 en met een korting van 25% die je krijgt als je tussen €200-€500 besteed, zit je op €244,80 en heb je 22 cakes. Je kan natuurlijk ook een lijstje maken met de andere producten die ik heb genoemd, die keuze is aan jou, maar ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen. :)

Nu heb ik jullie hulp nodig. Ik ben op dit moment bezig met m'n lijstje en zit te twijfelen tussen de volgende dingen:

2x Concerto Rosso (Wolff, Dynasty) of 1x Las Vegas (Wolff, Dynasty)
2x Silver Salute (Wolff, Dynasty) of 1x Blue Thunder (Royal, Evolution)

Nu heb ik jullie hulp nodig. Ik ben op dit moment bezig met m'n lijstje en zit te twijfelen tussen de volgende dingen:

2x Concerto Rosso (Wolff, Dynasty) of 1x Las Vegas (Wolff, Dynasty)
2x Silver Salute (Wolff, Dynasty)1x Blue Thunder (Royal, Evolution)

Beide meer geweld wanneer je deze keuze maakt, ik zou daar ook voor gaan.

Echter wacht ik met bestellen van de Blue Thunder tot een nieuw filmpje of een demo, dit omdat ik wel wil dat de knallen echt beukend zijn. :wink:

Zelf heb ik ook de volgende vraag, ik ben opzoek naar een fanshape cake, heb nu de 'Double Brocade King' op mijn verlanglijstje staan.

Deze kan ik eventueel wisselen voor een andere fanshape, maar zou graag van jullie willen horen wat echt een goede bak is, het budget ligt rond de 60/80 euro, exclusief korting, het mogen dus ook 2 producten zijn die je samen schiet.

Ik bestel bij vw Orthen: http://freaks.vuurwerk-orthen.nl

Hoor graag jullie mening. :)

Zelf heb ik ook de volgende vraag, ik ben opzoek naar een fanshape cake, heb nu de 'Double Brocade King' op mijn verlanglijstje staan.

Deze kan ik eventueel wisselen voor een andere fanshape, maar zou graag van jullie willen horen wat echt een goede bak is, het budget ligt rond de 60/80 euro, exclusief korting, het mogen dus ook 2 producten zijn die je samen schiet.

Ik bestel bij vw Orthen: http://freaks.vuurwerk-orthen.nl

Hoor graag jullie mening. :)

- De Golden Wave King Crackling Finale. Kort, maar erg spectaculair.
- Event Grande Finale van Rubro, die duurt ook niet lang maar heeft echt een WOW! factor.
- 2x Panter of 2x Sniper. De Sniper gaat dan iets boven het budget en is geen fanshape maar dit geeft een geweldig effect.

Back
Bovenaan