Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

leuk idee op zich, meerdere kleine pijlenpakketjes, maar heb ik in jouw voorbeeld wel 3x6 dezelfde :D béétje variatie is wel leuk. De gedachte d'r achter is zeker een goeie tip, ga ik ook wat mee spelen, tnx nogmaals.

Beste medefreaks, ik heb me helaas een beetje laten gaan bij het maken van een lijstje, met als gevolg dat ik te ver over mijn budget heen zit..

Dit is de lijst die ik heb gemaakt (alles bij Vuurwerkland Steenbergen)
productnaam, aantal en dan de totaalprijs:
Babypijl knal 3x (€4,50)
Monsters singleshotjes 1x (€ 3,75)
Ghost King 1x (€ 3,95)
Magic Whip 3m. 2 stuks 1x (€ 4,50)
Black Spanish Cracker 1x (€ 4,95)
Whistling Thunder Queen 1x (€ 4,95)
Chinese Rol XXL 1x (€ 49,50)
Romeinse Kaars 20 balls 2x (€ 5,90)
Starry Night 1x (€ 3,50)
Neon Mosquitos 1x (€ 10,95)
Wasp 1x (€ 11,50)
Silver Salute 12x (€ 287,40)
Event Box 4 Seasons 1x ( € 119,00)
Chrysanteum Power 1x (€ 59,95)
Thunder Rockets 1x (€ 6,75)
Cruise Rockets 1x (€ 6,95)
Rocket Boom 1x (€ 12,95)
Light Year 1x (€ 29,95)
Zink feuerwerk rockets 1x (€ 59,95)

totaal: ong €690,-

Het probleem is, dat dit gewoon teveel is. Ik heb geen precies budget, maar ik ga er vanuit dat ik op bovenstaande lijst niet de volle 35% korting zal krijgen (veel producten zijn al afgeprijst) alhoewel ik uiteraard wel hoop op een beter prijsje voor dat karton Silver salutes (10:00 project)

Dus; als het écht niet anders kan, wat zouden jullie dan uit deze lijst weghalen, of vervangen door een goedkopere variant?

PS: hier staan nog niet de 'megastunts' bij, omdat hier de prijzen nog niet van online staan, maar dat zijn alleen een paar pakken kanonslagen o.i.d.

Bij voorbaat dank,
Hansiepower :D

Die Chinese rol zou ik lekker hard doorstrepen.

En een karton Silver Salutes moet je VEEL goedkoper kunnen krijgen. Als in: minstens 100 euro lager...

Die Chinese rol zou ik lekker hard doorstrepen.

En een karton Silver Salutes moet je VEEL goedkoper kunnen krijgen. Als in: minstens 100 euro lager...

De 100000 klapper weg? Ik koop die juist elk jaar om net na twaalf uur in de straat uit te rollen... En vergeleken met winkels dichter bij mij in de buurt, is hij bij Vuurwerkland nog ontzettend goedkoop ook, of zie ik dat verkeerd?

En die Silver Salutes moet ik inderdaad nog even afwachten voor de uiteindelijke prijs, maar omdat ik die nu nog niet weet heb ik maar even de normale prijs x 12 gedaan.

Hey luitjes, ik vraag me af wat een groot pijlenpakket voor weinig geld is. Hoeft niet geweldig mooi te zijn, als het qua prijs-hoeveelheid verhouding maar erg goed zit. En hoe groter en goedkoper hoe beter :D Thanks.

Oh, denk aan Lesli, Broekhoff, Wolff, GBV, Hardix en Schuurmans :)

kijk eens naar de killing arrows van dynasty (wolff) erg goede pijlen voor een redelijke prijs.

kijk eens naar de killing arrows van dynasty (wolff) erg goede pijlen voor een redelijke prijs.

Deze pijlen zijn het:
1950%20Killing%20Arrow.jpg

12 pijlen:
- 5 grote pijlen
- 4 middel pijlen
- 3 kleine pijlen.
Mooie effecten zijn echt toppers!

lol, al 2x gehad en dingen zijn reteduur tegenwoordig, té duur m.i. Bijna €4 per pijl. Ik zoek juist naar pijlenpakketten met prijzen ónder €2 per pijl. Extreem mooi kun je dan niet verwachten en dat hoeft ook niet. Gaat om een zooitje pijlen de lucht injagen :) maar ik zag al wat grote goedkopere pakketten bij deze en gene importeur, komt wel goed.

Beste medefreaks,

Ik heb wat hulp nodig bij het 'analyseren' van mijn lijstje.
Ik ga bestellen:
-Panter 2
-Sniper 2
-Silver Salute 3
-Temple of Stone 2
-Flying Dutchmen 2
-The Cube 3
-Mayday 3
-Pyromania 2
-Hong Kong 1

Mijn vragen:
Zijn er qua producten dingen die niet zo geweldig zijn prijs/kwaliteit gezien?
Zijn er qua aantallen dingen die jullie zouden wegstrepen? Puur vanuit herhalingspunt?

Jullie antwoord afwachtend!

Hey allemaal.

Ik heb wat hulp nodig bij het zoeken van een mooie afsluiter van mijn "mini" sier show.

Dit is wat ik eerst wil afschieten:
1x Break Down €9,95
1x Heavy Legend 25 shots €12,50
1x Extreme Salute €25
1x Secret Salute €27,50
1x Fearless Freak €25
1x Chrysanteum Legend €6,50
1x JW168 €15
1x Event Cake 2 €39,50

Maar ik zoek dus nog een mooie afsluiter. Ik zat zelf te denken aan een mooie waaier.
Als jullie andere ideeën hebben dan een waaier hoor ik dat ook graag!
Ik wil er alleen niet meer dan €40,- aan uitgeven.

Ik ga al mijn vuurwerk bestellen bij Vuurwerkland Steenbergen.
( www.vuurwerkland-steenbergen.nl )

Ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven.

Laatst bewerkt:
Hey allemaal.

Ik heb wat hulp nodig bij het zoeken van een mooie afsluiter van mijn "mini" sier show.

Dit is wat ik eerst wil afschieten:
1x Break Down €9,95
1x Heavy Legend 25 shots €12,50
1x Extreme Salute €25
1x Secret Salute €27,50
1x Fearless Freak €25
1x Chrysanteum Legend €6,50
1x JW168 €15
1x Event Cake 2 €39,50

Maar ik zoek dus nog een mooie afsluiter. Ik zat zelf te denken aan een mooie waaier.
Als jullie andere ideeën hebben dan een waaier hoor ik dat ook graag!
Ik wil er alleen niet meer dan €40,- aan uitgeven.

Ik ga al mijn vuurwerk bestellen bij Vuurwerkland Steenbergen.

Ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven.

crown king. van crown lijkt me een mooie afsluiter

Bedankt voor je reactie, maar ik kan hem niet vinden op de website van Vuurwerkland Steenbergen. Dus ik denk dat ze Crown King ook niet verkopen.

Iemand anders nog ideeën?

The Fan, had ik vorig jaar ook. Gaaf blokje, heb hem als aanrader genoteerd voor dit jaar!

Morgen wil ik een kleine bestelling gaan plaatsen bij Orthen, alleen kan ik niet kiezen uit 2 lijstjes, misschien kunnen jullie me helpen. Heb ook al 2x de Big 19 in huis, wil nu dus wat w-shape blokjes.

1:
5* Cruise Rockets
2* Magic Tree
2* Silver Willow

2:
5* Cruise Rockets
1* Magic Tree
1* Silver Willow
1* Exploding Box
1* Fire Emblem

De prijs is ongeveer gelijk, alvast bedankt. En dan nog en vraag, welke vinden jullie beter de Magic Tree of de Silver Willow? :)

Magic Tree vind ik mooier en zou voor lijstje 2 gaan, maar da's omdat ik liever wat meer variatie heb dan een bak dubbel geweld.

5* Cruise Rockets
1* fire flower
1* Magic tree
1* Exploding Box
1* Fire Emblem

Ik zou denk ik dit doen,omdat de fire flower zich mooier opbouwt.:p

Ik zoek eigenlijk nog een aantal kleine siercakes voor 75 euro. Gewoon om tussendoor lekker weg te stoken. Heb zelf jaren de heavy 3 serie gehad, maar deze wil ik dit jaar niet weer kopen. Het liefst van de volgende importeurs, ivm korting: Wolff/royal :)

dag freaks,

Wat zouden jullie doen:

treasure island of wodka blue
hawaii of midnight delight

Ik heb al: de georgeous, dat wordt denk ik een beetje veel van het zelfde met zowel de treasure island, wodka blue en midnight delight/hawaii erbij, ofniet?

BVD

Ik zoek eigenlijk nog een aantal kleine siercakes voor 75 euro. Gewoon om tussendoor lekker weg te stoken. Heb zelf jaren de heavy 3 serie gehad, maar deze wil ik dit jaar niet weer kopen. Het liefst van de volgende importeurs, ivm korting: Wolff/royal :)

Wolff:

super 4-16
wanted
glorious ( niet super maar wel grappig)
el dorado
battle

royal:

sensation of joy
amazing dream

dag freaks,

Wat zouden jullie doen:

treasure island of wodka blue
hawaii of midnight delight

Ik heb al: de georgeous, dat wordt denk ik een beetje veel van het zelfde met zowel de treasure island, wodka blue en midnight delight/hawaii erbij, ofniet?

BVD

Ik zou de Wodka Blue nemen omdat je de gorgeous al hebt, en dan de hawaii erbij :bye:

Back
Bovenaan