Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die Chinese rol zou ik lekker hard doorstrepen.
En een karton Silver Salutes moet je VEEL goedkoper kunnen krijgen. Als in: minstens 100 euro lager...
Hey luitjes, ik vraag me af wat een groot pijlenpakket voor weinig geld is. Hoeft niet geweldig mooi te zijn, als het qua prijs-hoeveelheid verhouding maar erg goed zit. En hoe groter en goedkoper hoe beterThanks.
Oh, denk aan Lesli, Broekhoff, Wolff, GBV, Hardix en Schuurmans![]()
kijk eens naar de killing arrows van dynasty (wolff) erg goede pijlen voor een redelijke prijs.
Hey allemaal.
Ik heb wat hulp nodig bij het zoeken van een mooie afsluiter van mijn "mini" sier show.
Dit is wat ik eerst wil afschieten:
1x Break Down €9,95
1x Heavy Legend 25 shots €12,50
1x Extreme Salute €25
1x Secret Salute €27,50
1x Fearless Freak €25
1x Chrysanteum Legend €6,50
1x JW168 €15
1x Event Cake 2 €39,50
Maar ik zoek dus nog een mooie afsluiter. Ik zat zelf te denken aan een mooie waaier.
Als jullie andere ideeën hebben dan een waaier hoor ik dat ook graag!
Ik wil er alleen niet meer dan €40,- aan uitgeven.
Ik ga al mijn vuurwerk bestellen bij Vuurwerkland Steenbergen.
Ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven.
crown king. van crown lijkt me een mooie afsluiter
Bedankt voor je reactie, maar ik kan hem niet vinden op de website van Vuurwerkland Steenbergen. Dus ik denk dat ze Crown King ook niet verkopen.
Iemand anders nog ideeën?
Ik zoek eigenlijk nog een aantal kleine siercakes voor 75 euro. Gewoon om tussendoor lekker weg te stoken. Heb zelf jaren de heavy 3 serie gehad, maar deze wil ik dit jaar niet weer kopen. Het liefst van de volgende importeurs, ivm korting: Wolff/royal![]()
dag freaks,
Wat zouden jullie doen:
treasure island of wodka blue
hawaii of midnight delight
Ik heb al: de georgeous, dat wordt denk ik een beetje veel van het zelfde met zowel de treasure island, wodka blue en midnight delight/hawaii erbij, ofniet?
BVD