Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik zoek bij de boerenbond nog een paar potjes of een pot van max 30 euro, om er nog bij te hebben, want de monster jam vind ik toch een beetje te duur, namelijk 2,13 euro per sec.
dus wat adviseren jullie?
ik zoek bij de boerenbond nog een paar potjes of een pot van max 30 euro, om er nog bij te hebben, want de monster jam vind ik toch een beetje te duur, namelijk 2,13 euro per sec.
dus wat adviseren jullie?
Ik twijfel ook tussen twee cakes:
De Deathproof van Zena NL of De No Limit van 1stclass, Rubro vuurwerk.
Beide kosten 15 euro. Ik heb het idee dat die deathproof zich nogal snel leegschiet, maar hij is wel explosief en de boeketten zijn ook niet misselijk. No limit duurt een stuk langer maar de boeketten zijn volgensmij wat minder. Iemand ervaring met die cake ? Deathproof is nieuw, dus groot raadsel eigenlijk.
+ http://www.youtube.com/watch?v=v3Tk02tslC8" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video | |
Kleine uitdaging bij Hardixx..
De Delta Devil of de Outblast? Beide Salvo cake's en prijs verschil scheelt niet heel erg en is te verwaarlozen. Ik vind beide eigenlijk te prijzig worden maar 1 van de 2 moet er toch echt in komen!
Ik kom ook in een probleem:
Heb bij me normale dealer een bon van 70 euro alleen voor dit jaar. Dus ik wou dan deze nemen:
Kickstarter
Take Off
Watch This
Cybershot
Wipe Out
Gemini
Dat is dan 206 euro en 70 eraf is dus €136 wat ik zelf betaal. Nu krijg ik er nog 69,95 aan gratis vuurwerk bij. Dus dan wou ik nog de after midnight erbij halen en CNC voor dat bedrag. Omdat het boven de €200 is.
En dan wou ik nog de heavy 5 bij een andere dealer halen als die ze heeft voor hoop ik €33, dus dan heb ik zelf ongeveer 165 betaald.
Wat zouden jullie doen, de bovenstaande?
Want zit te twijfelen om bij Pronk te halen, maar daar betaal ik dan ongeveer €220 en dan hou ik nog die van €70 over, dan zou ik 2 pyro's halen van 34,95. Bij pronk heb ik dan 6 potten.
Ik hoor het graag wat jullie meningen zijn![]()
De Delta Devil heeft enorm grote boeketten en heeft een prima tempo. De Outblast is voor als je van geweld houdt! Die gooit alles er in pak 'm beet 20-25 secondes eruit. Zelf heb ik de Outblast vorig jaar gehad en neem ik dit jaar de Delta Devil. Als je bij Harry's vuurwerkhal koopt kan je ook nog even wachten. Volgens mij komt dit jaar de Xperiance bij de HR-Line voor een prachtige prijs. In dat geval zou ik de Xperiance en de Delta Devil nemen (als het binnen budget past).
Voor de gene die het heel leuk vinden om een lijst te maken! Het moet veel voor weinig zijn! Maximaal budget is 450 euro! Er moet sowieso een karton knock out mortietjes bij zitten en 2 meterpakketten. Maximaal te besteden per pot is 20.00 euro 25.00 euro als de pot echt goed is!
Ik heb hier de mogenlijkheid om te bestellen:
www.vuurwerkplanet.nl En dan boerenbond Veghel ( Brabant )
www.coppenswarenhuis.nl
www.intratuinvuurwerk.nl En dan intratuin Veghel ( Brabant )
www.freaks.vuurwerk-orthen.nl
www.onlinevoorverkoop.nl En dan heeswijk-Dinther ( Brabant )
Ik hoop echt dat jullie een goede lijst kunnen maken! Want ik kom er echt niet uit!
Bedankt!
No limit is juist erg goed,dat is een omlabeling van de midnight thunder van rubro.
http://www.youtube.com/watch?v=v3Tk02tslC8]movie[/URL]