Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

ik zoek bij de boerenbond nog een paar potjes of een pot van max 30 euro, om er nog bij te hebben, want de monster jam vind ik toch een beetje te duur, namelijk 2,13 euro per sec. :P

dus wat adviseren jullie?

Wat kan ik beter pakken?

Kan ik beter 2x PyroShopper Thunderking Lesli 40 stuks pakken. €15,95. Totaal 80 stuks.
Of:
1x Bullpack Asian Thunders 50 stuks, €25,-

Of zoveel losse pakken van Asian Thunder en zoveel pakjes PyroShopper Thunderking?

Thanks!

Voor de knal zowiezo de Asian Thunders!

Voor de prijs de thunderkings!

Ikzelf heb gewoon 10 verschillende Single Shots kleine hoeveelheden en 1 bull pack asian thunders omdat dat imo voor mij de best mogelijke zijn. Binkies zijn hier lastig te verkrijgen!

ik zoek bij de boerenbond nog een paar potjes of een pot van max 30 euro, om er nog bij te hebben, want de monster jam vind ik toch een beetje te duur, namelijk 2,13 euro per sec. :P

Ik weet niet of ze bij welkoop-boerenbond de champagne blue danwel camuro qeeun verkopen? Is een kleine versie van de monsterjam voor 39,95€..

vet goed potje 25 euro ( 500 grammer )

straarbaas 20 euro

ponfiacaal 17 euro

dit zijn volgens mij wel leuke potjes

Ik zit te twijfelen over 2 waaiers van royal:

1) Hot chains
2) colourful palm tree.

Mijn voorkeur gaat naar de eerste maar op filmpjes lijkt hij door het tempo wat rommelig..

Ik twijfel ook tussen twee cakes:

De Deathproof van Zena NL of De No Limit van 1stclass, Rubro vuurwerk.

Beide kosten 15 euro. Ik heb het idee dat die deathproof zich nogal snel leegschiet, maar hij is wel explosief en de boeketten zijn ook niet misselijk. No limit duurt een stuk langer maar de boeketten zijn volgensmij wat minder. Iemand ervaring met die cake ? Deathproof is nieuw, dus groot raadsel eigenlijk.

Zo'n beetje mijn hele lijst klaar, ik twijfel alleen nog tussen het volgende:

Optie 1
1x Rubro Event Cake No.3 (54,50)

Optie 2
1x Bonfireworks - City Lights (25,95) en 1x Royal Fireworks - Fire Emblem (20,75).

In mijn collectie heb ik al flink wat goud zitten, dus ik ben nog op zoek naar een cake met erg goede peony's. Ik weet dat City Lights en Fire Emblem eerder blink cakes zijn, maar die kleuren zijn erg sterk (heb ze beide ook al eens in de collectie gehad).

Wat raden jullie aan? Of hebben jullie nog een andere aanrader wat betreft een cake met geweldige kleuren?

Ik zou dan toch de Event Cake No.3 bestellen. Gewoonweg omdat het een top bak is!

Tempo is gaaf door de salvo tussendoor en op het eind en de peony's zijn goed, het rood en groen matched elkaar goed!

Ik twijfel ook tussen twee cakes:

De Deathproof van Zena NL of De No Limit van 1stclass, Rubro vuurwerk.

Beide kosten 15 euro. Ik heb het idee dat die deathproof zich nogal snel leegschiet, maar hij is wel explosief en de boeketten zijn ook niet misselijk. No limit duurt een stuk langer maar de boeketten zijn volgensmij wat minder. Iemand ervaring met die cake ? Deathproof is nieuw, dus groot raadsel eigenlijk.

No limit is juist erg goed,dat is een omlabeling van de midnight thunder van rubro.

+ http://www.youtube.com/watch?v=v3Tk02tslC8" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=v3Tk02tslC8"> http://www.youtube.com/watch?v=v3Tk02tslC8" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kleine uitdaging bij Hardixx..

De Delta Devil of de Outblast? Beide Salvo cake's en prijs verschil scheelt niet heel erg en is te verwaarlozen. Ik vind beide eigenlijk te prijzig worden maar 1 van de 2 moet er toch echt in komen!

De Delta Devil heeft enorm grote boeketten en heeft een prima tempo. De Outblast is voor als je van geweld houdt! Die gooit alles er in pak 'm beet 20-25 secondes eruit. Zelf heb ik de Outblast vorig jaar gehad en neem ik dit jaar de Delta Devil. Als je bij Harry's vuurwerkhal koopt kan je ook nog even wachten. Volgens mij komt dit jaar de Xperiance bij de HR-Line voor een prachtige prijs. In dat geval zou ik de Xperiance en de Delta Devil nemen (als het binnen budget past).

Ik kom ook in een probleem:
Heb bij me normale dealer een bon van 70 euro alleen voor dit jaar. Dus ik wou dan deze nemen:

Kickstarter
Take Off
Watch This
Cybershot
Wipe Out

Gemini

Dat is dan 206 euro en 70 eraf is dus €136 wat ik zelf betaal. Nu krijg ik er nog 69,95 aan gratis vuurwerk bij. Dus dan wou ik nog de after midnight erbij halen en CNC voor dat bedrag. Omdat het boven de €200 is.

En dan wou ik nog de heavy 5 bij een andere dealer halen als die ze heeft voor hoop ik €33, dus dan heb ik zelf ongeveer 165 betaald.

Wat zouden jullie doen, de bovenstaande?

Want zit te twijfelen om bij Pronk te halen, maar daar betaal ik dan ongeveer €220 en dan hou ik nog die van €70 over, dan zou ik 2 pyro's halen van 34,95. Bij pronk heb ik dan 6 potten.

Ik hoor het graag wat jullie meningen zijn :D

Ik kom ook in een probleem:
Heb bij me normale dealer een bon van 70 euro alleen voor dit jaar. Dus ik wou dan deze nemen:

Kickstarter
Take Off
Watch This
Cybershot
Wipe Out

Gemini

Dat is dan 206 euro en 70 eraf is dus €136 wat ik zelf betaal. Nu krijg ik er nog 69,95 aan gratis vuurwerk bij. Dus dan wou ik nog de after midnight erbij halen en CNC voor dat bedrag. Omdat het boven de €200 is.

En dan wou ik nog de heavy 5 bij een andere dealer halen als die ze heeft voor hoop ik €33, dus dan heb ik zelf ongeveer 165 betaald.

Wat zouden jullie doen, de bovenstaande?

Want zit te twijfelen om bij Pronk te halen, maar daar betaal ik dan ongeveer €220 en dan hou ik nog die van €70 over, dan zou ik 2 pyro's halen van 34,95. Bij pronk heb ik dan 6 potten.

Ik hoor het graag wat jullie meningen zijn :D

Wat verkoopt pronk?

De Delta Devil heeft enorm grote boeketten en heeft een prima tempo. De Outblast is voor als je van geweld houdt! Die gooit alles er in pak 'm beet 20-25 secondes eruit. Zelf heb ik de Outblast vorig jaar gehad en neem ik dit jaar de Delta Devil. Als je bij Harry's vuurwerkhal koopt kan je ook nog even wachten. Volgens mij komt dit jaar de Xperiance bij de HR-Line voor een prachtige prijs. In dat geval zou ik de Xperiance en de Delta Devil nemen (als het binnen budget past).

Ik neig zelf ook naar de delta vanwege de boeketten, maar vind het zo bizar dat er weinig reacties zijn en meningen zijn over die bak. Ziet er namelijk super uit.

thnx iig

Voor de gene die het heel leuk vinden om een lijst te maken! Het moet veel voor weinig zijn! Maximaal budget is 450 euro! Er moet sowieso een karton knock out mortietjes bij zitten en 2 meterpakketten. Maximaal te besteden per pot is 20.00 euro 25.00 euro als de pot echt goed is!

Ik heb hier de mogenlijkheid om te bestellen:

www.vuurwerkplanet.nl En dan boerenbond Veghel ( Brabant )
www.coppenswarenhuis.nl
www.intratuinvuurwerk.nl En dan intratuin Veghel ( Brabant )
www.freaks.vuurwerk-orthen.nl
www.onlinevoorverkoop.nl En dan heeswijk-Dinther ( Brabant )

Ik hoop echt dat jullie een goede lijst kunnen maken! Want ik kom er echt niet uit!

Bedankt!

Voor de gene die het heel leuk vinden om een lijst te maken! Het moet veel voor weinig zijn! Maximaal budget is 450 euro! Er moet sowieso een karton knock out mortietjes bij zitten en 2 meterpakketten. Maximaal te besteden per pot is 20.00 euro 25.00 euro als de pot echt goed is!

Ik heb hier de mogenlijkheid om te bestellen:

www.vuurwerkplanet.nl En dan boerenbond Veghel ( Brabant )
www.coppenswarenhuis.nl
www.intratuinvuurwerk.nl En dan intratuin Veghel ( Brabant )
www.freaks.vuurwerk-orthen.nl
www.onlinevoorverkoop.nl En dan heeswijk-Dinther ( Brabant )

Ik hoop echt dat jullie een goede lijst kunnen maken! Want ik kom er echt niet uit!

Bedankt!

Wow, ik wou dat ik zo'n budget had!
Met 450 euro kun je echt heel erg veel!:shocked:
Succes voor de mensen die je gaan helpen!:wink:

Zou iemand me een mooi lijstje voor me willen maken?
ik kan kopen bij:
www.vuurwerkplanet.nl dan Aveve Beek, Polychemstraat 2
www.onlinevoorverkoop.nl dan Beekertuincentrum, Adsteeg 31
en dan de Aldi-Sud en Lidl in Duitsland.
Ik wil vanalles cakes maar ook wat pijlen. Ben niet fan van paketten.
Mijn budget is €200,-
Ik heb zelf ook al een lijstje gemaakt. Met nog €150 klein spul. En heb nog €50 voor de verkoopdagen.

Alvast bedankt!
Tristen.

No limit is juist erg goed,dat is een omlabeling van de midnight thunder van rubro.

http://www.youtube.com/watch?v=v3Tk02tslC8]movie[/URL]

Ey,

Dit filmpje overtuigd mij wel. Die had ik nog niet gezien. Ik heb andere beelden gezien, van een stuk verder, toen overtuigde hij me niet.

Denk dat ik nu toch voor de no limit ga. De boeketten zijn prima en deze cake duurt veel langer dan deathproof, die schiet zn 22 shots er zo uit...

Bedankt voor het meedenken he !

Ik heb jullie mening nodig over een aantal cakes

Ik ga een gedeelte van mijn vuurwerk bestellen bij Coppens in Volkel. Zij hebben namelijk een zeer uitgebreid assortiment met grote merken en daarbij krijg je bij besteding van minimaal 80 euro een 500gr. cake t.w.v 49,95 gratis. Nu wil ik voor die 80 euro ongeveer 4 á 5 poten bestellen. Zelf dacht ik:

Multibox (Crown)
Stars over paris (dynasty)
heavy 16 (Masterline)
Wanted (dynasty)
Pijlenpakket Samurai

graag jullie ervaringen met deze potten en/of meningen/suggesties

Back
Bovenaan