Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik koop inderdaad het meeste bij Orthen, dat is handig dat Pro-Line uit het assortiment is, dan vallen er al meer producten weg.

Oke, ik denk dat ik het Buurtass. en de 6-19 op een demo moet bekijken, dan zal mijn keus makkelijker zijn.

Bedankt Denjo. :)

Zou iemand een lijstje willen maken voor me:
Ik ga voor de eerste keer veel sier halen in Duitsland.
Zou iemand een lijstje maken van ongeveer €150 iets meer of minder mag ook.
Zowiezo 10 Reno's dus €2,99x10=€29,90
dat gaat er vanaf.

Bedankt!:)

Voor 153,86 had ik de complete Aldi siervuurwerk set van 13 losse potten en 1x een 200 schots kaars.
Als je de duurste pot van 29,99 euro (Chicago) niet koopt kun je in plaats daarvan dus jouw 10 Reno's kopen ;)
Qua budget potjes vond ik de Toronto erg goed voor die 8,99 euro.
De Fantasy Island (6,99 euro) is een fontein die langer dan een minuut gaat en de Barcelona was voor 5,99 een aardige pot maar verwacht hier geen burst!

Ik heb ook wat hulp nodig, wie weet er goede, goedkope potten in Duitsland. WIl maximaal 50 euro uitgeven bij onze Duitse vrienden..

Dit zijn leuke goede budget cakes:
Toronto 8,99 (30sec/70mtr/16sh)
Casablanca 7,99 (45sec/30-40mtr/24sh)
Phoenix 6,99 (30sec/40mtr/25sh)
Monte Carlo 3,99 (30sec/35mtr/20sh)
Reno 2,99 (35sec/40mtr/16sh)

Voor 153,86 had ik de complete Aldi siervuurwerk set van 13 losse potten en 1x een 200 schots kaars.
Als je de duurste pot van 29,99 euro (Chicago) niet koopt kun je in plaats daarvan dus jouw 10 Reno's kopen ;)
Qua budget potjes vond ik de Toronto erg goed voor die 8,99 euro.
De Fantasy Island (6,99 euro) is een fontein die langer dan een minuut gaat en de Barcelona was voor 5,99 een aardige pot maar verwacht hier geen burst!

Bedankt voor het lijstje, ik ken de producten wel. Via filmpjes.
Weet toevallig ook welke pijlen goed zijn? Want ga denk ik ook nog wat pijlen kopen!

Bedankt voor het lijstje, ik ken de producten wel. Via filmpjes.
Weet toevallig ook welke pijlen goed zijn? Want ga denk ik ook nog wat pijlen kopen!

Voor het bedrag wat ze vragen kun je ze wel gewoon meenemen (heb ik ook gedaan) maar als je echt goede pijlen zoekt laat die pijlen dan maar liggen...

Mijn zwager heeft een budget van €300,- en vroeg mij een lijstje te maken voor hem, maar omdat hij alleen vuurwerk uit winkels in zijn omgeving wil aanschaffen is het aanbod nogal beperkt. Vooral omdat het kleine dealers betreft.

Ik durf eigenlijk geen uitspraken te doen over de aan te schaffen dingen.

De dealers in zijn omgeving verkopen;

* Dynasty & Full Loaded
* Mercurius
* Diamond Collection &
* BKV

Iemand die mij vooruit kan helpen?

Bij voorbaat dank. :)

Ik zou gaan voor Dynasty. Dat is een hele brede collectie die goede producten bevat tegenover mooie prijzen.

Wellicht hebben ze producten als Mayday, Silver Salute, Concerto Rosso of The Cube. Maar ook het 6-19 assortiment is een hele goede optie. En dat zijn allemaal producten die binnen die 300 euri passen.

Ik zou eens kijken welke producten die dealer van Dynasty aanbiedt. Vervolgens kun je hier op VWC info vinden over die producten. Aan de hand van reacties en filmbeelden kun je dan wellicht zelf enkele producten op het lijstje zetten. En wij kunnen dat lijstje misschien dan nog aanvullen.

Succes !

Dynasty is natuurlijk de beste collectie waaruit jij kan kiezen. Toppers als Panter, Sniper, Silver Salute, Hawaii, Battle en Killing Arrow. Deze zal je dealer vast wel verkopen.

Diamond heeft echter ook een aantal toppers. Ze zijn wel alleen duurder dan Dynasty. Bijvoorbeeld Spider, deze kost alleen wel weer 40 euro. Dan kan je beter de Sniper halen.

Dag Allen,

Ik wil even jullie mening horen.
Prof. Firebase pakket van Cafferata ad € 162,50 (inc. korting) wil ik graag bestellen.

Zouden jullie dit doen, of toch voor losse producten gaan?

Dag Allen,

Ik wil even jullie mening horen.
Prof. Firebase pakket van Cafferata ad € 162,50 (inc. korting) wil ik graag bestellen.

Zouden jullie dit doen, of toch voor losse producten gaan?

Losse producten... Ik ken het pakket niet, maar bij bijna elk pakket is het zo dat er een paar slechte producten bij zitten, die je nooit los zou kopen. Er zijn er ook bij waar het niet zo is, maar bij bijna elke wel. Neem nou de Messier serie, erg gaaf pakket, maar persoonlijk zou ik liever 2x de messie K hebben en geen messier D want de D heeft geen boeketten, maar voor het pakket zal ik die toch moeten kopen.

Hallo, ik heb een beetje moeite met een lijstje maken, heb er nu 2 zouden jullie me kunnen helpen welke ik meot nemen?
Vuurwerklijst Olen.

1x The Mammoth $ 09,00
2x Toffee Vlinder $ 14,00
1x Mini Toffee $ 07,00
1x The Chain 240 $ 14,00

Totaal $ 44,00

Vuurwerklijst Edruco,
1x Titanium Thunder 1308 $ 35,00
3x Chainthunder 100 $ 36,00
1x Big Spanish Cracker 808 $ 30,00
1x Spanish Chain Thunder 10sh $ 04,50
Grand Totaal $149,50

of

Vuurwerklijst Olen.

5x Chooet banger $ 50,00
6x Chainthunder 60 sh $ 24,00
1x The Mammoth $ 09,00
4x Spanish Cracker-C $ 26,00
1x Mini Toffee $ 07,00
1x Double Bang $ 06,00
1x The Chain 240 $ 14,00

Totaal $150,00

Bij allebei zitten wel de dingen die ik wel graag wel maar weten jullie welke ik moet nemen?

Ik ben op zoek naar de grootste en mooiste cake die er is, dus niet prijs kwaliteit maar puur de schoonheid van het vuurwerk.

geld is dus GEEN probleem. En aangezien er teveel cakes zijn in de hogere prijsklasses zie ik door de bomen het bos niet meer..

Hallo, ik heb een beetje moeite met een lijstje maken, heb er nu 2 zouden jullie me kunnen helpen welke ik meot nemen?
Vuurwerklijst Olen.

1x The Mammoth $ 09,00
1x Mini Toffee $ 07,00
1x The Chain 240 $ 14,00

Totaal $ 44,00

Vuurwerklijst Edruco,
1x Titanium Thunder 1308 $ 35,00
3x Chainthunder 100 $ 36,00
1x Big Spanish Cracker 808 $ 30,00
1x Spanish Chain Thunder 10sh $ 04,50
Grand Totaal $149,50

of

Vuurwerklijst Olen.

5x Chooet banger $ 50,00
6x Chainthunder 60 sh $ 24,00
1x The Mammoth $ 09,00
4x Spanish Cracker-C $ 26,00
1x Mini Toffee $ 07,00
1x Double Bang $ 06,00
1x The Chain 240 $ 14,00

Totaal $150,00

Bij allebei zitten wel de dingen die ik wel graag wel maar weten jullie welke ik moet nemen?

Combineer de dingen die je wilt hebben?

Ik ben op zoek naar de grootste en mooiste cake die er is, dus niet prijs kwaliteit maar puur de schoonheid van het vuurwerk.

geld is dus GEEN probleem. En aangezien er teveel cakes zijn in de hogere prijsklasses zie ik door de bomen het bos niet meer..

Het mooiste vuurwerk :D. Jaloers van Marijn was iedereen vorig jaar zeer positief over. Denk dat je daar zeker eens naar moet kijken. Verder heb je nog Cafferata met hun Showtime lijn. Snel voorbij maar als geld geen probleem is kun je er een paar van halen. Mijns inziens zijn dat toch wel de toppers van de Nederlandse markt.

Het mooiste vuurwerk :D. Jaloers van Marijn was iedereen vorig jaar zeer positief over. Denk dat je daar zeker eens naar moet kijken. Verder heb je nog Cafferata met hun Showtime lijn. Snel voorbij maar als geld geen probleem is kun je er een paar van halen. Mijns inziens zijn dat toch wel de toppers van de Nederlandse markt.

Showetime lijken mij allemaal wat eentonig, alsof ze echt gemaakt zijn voor een show en dan is het leuk. Maar zo los lijkt het mij vrij simpel..

Niet helemaal mee eens omdat het allemaal 'luxe' effecten zijn. Geen standaard effecten. Voor de normale consument misschien iets te veel geld voor een batterij, zeker gezien het tempo waarin deze batterijen schieten. Maar voor de echte 'wauw- factor' is is de ultieme serie die een consument in Nederland kan kopen, daar ben ik wel zeker van.

Back
Bovenaan