Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Wat zal ik bestellen...
Bareback Riding van halfords voor 42 euro
Of de
Kickstarter van Pyroshopper voor 34,95

Filmpjes zijn op youtube te vinden!

Het ligt er aan waar je zelf van houd.
Heb vorig jaar Kickstarter gehad en ben van mening dat dit de mooiste Lesli pot is oot gemaakt.
Ik heb zelf niet veel met Breeschoten, maar weet wel dat de nieuwe dragon line het erg goed doet.

Mvg, Rob

hallo
ik zit weer met een probleem nadat ik dus na een goed reactie heb gekregen dat ik heavy 3 moest kiezen koos ik er ook zelf voor om er nog een klein potje bij te doen maar nu kom ik niet uit deze 2

BATTLE
Omschrijving
25 shots 200 grams cake met grote luide en verschillende boeketten:1)gouden staarten tot brocade en groene glitterende en rode sterrenboeketten.2)coconut,crackling,golden willow, crackling met chrysanthemumeffecten

Per 1 stuk; 1,20 kilogram

HAWAII
Omschrijving
16 shots cake met super effecten:prachtige zeldzaam mooie paarse sterren gevolgd door groene glittersterren en brocade crown effecten

Per 1stuk; 1,18 kilogram
Met dank aan wolff vuurwerk voor de info nu was mijn vraag welke pot is beter qua knal en sier ??? alvast bedankt

Beste,

Ik heb binnenkort, op de 29/30/31ste de optie om in de omgeving van Arnhem te bestellen (geweldige baas:))...Alleen, t is toch wel echt lastig om te kiezen, zoveel keus en volgens mij mis ik er zelf nog een aantal. Dus kom maar bij jullie vragen, hoef alleen te weten of er een dealer is die aan me eisen voldoet.

- Choôet kanonslagen wil ik heel graag hebben.
- Light Year assorti wil ik heel graag hebben.
- De rest maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar zoveel mogelijk groot vuurwerk kan hebben. (En ik heb al bij Vuurwerktotaal Nijmegen gekeken en dat is dus echt mogelijk, bijvoorbeeld een cake van 8.95 euro, echt gigantisch op film).

Ik heb een budget van 150 euro. En ik reis alleen op de verkoopdagen er na toe, zonder uberhoud zeker te weten wat de afstand mag zijn enzo, want dat gaan we nog bespreken:) Dus, alles staat open, denk 30 minuten rijden van Arnhem is goed genoeg.

Wat zal ik bestellen...
Bareback Riding van halfords voor 42 euro
Of de
Kickstarter van Pyroshopper voor 34,95

Filmpjes zijn op youtube te vinden!

Ik vind die Bareback Riding erg mager. De Kickstarter is een STUK beter en nog goedkoper ook.
Mocht je van BKV de DRGN lijn kunnen krijgen; kijk daar eens in :wink:

2x Saturn Missile 2-Pack
2x Crossing Blue Star

Deze schrappen helpt je al een stukje op weg. Ik zie de lol niet zo in van al die fluitbakjes. Of je moet daarmee een project willen maken, maar dan nog is 20 stuks wel veel in totaal.
Die crossing blue star ziet er op film (nieuwe film gister geplaatst) bagger uit. Waarom staat ie überhaupt op je lijstje?

Wie oh Wie kan me helpen!
IK zoek een Rustige Cake voor in een showtje!
zodat deze cake als opvulling word gebruikt zodat de rook weg kan trekken!

Liefst van Wolf Royal of Gbv

Ik ben plan om mijn bestelling te plaatsen bij PyroVoordeel en daar heb ik de keus uit deze twee potten:

Black Surprise van Black Label

of

Space Shooters van Dynasty

Voor de prijzen hoef je het niet te doen, want die zijn gelijk aan elkaar. Ikzelf heb alleen de Space Shooters gezien en die was erg mooi met flinke salutes. De filmpjes van Black Surprise doen ook m'n hart sneller kloppen. Iemand ervaring met beide cakes op een demo? Voor welke zouden jullie gaan?

ik heb nog 50 euri over dit heb ik al besteld

Chooet Mega Shock Box 10 gram 16 stuks 1x € 10,00
Thunder King knalmortier 6 stuks keihard! 1x € 3,99
Gillende Keukenmeid, de beste. 20 stuks. 1x € 1,50
Heavy 5 cake pakket 5x16 schots 1x € 34,60
Freedom 8 schots 120 gram 1x € 11,50
Sensation of Joy 7 schots 105 gram 1x € 8,95
Crackling Mines 6 stuks. Spotgoedkoop! 3x € 0,59
Jumping Jack 12 matjes van 12 stuks. 1x € 0,99
Grondbloem knal 40 stuks de hardste! 2x € 4,50
Kanonslagen 200 stuks. De harde! 1x 1,95

totaal: 84,25 euri

gratis:
1x detonator
1x perfect surprise 96shots
1x magic whip 10 meter
1x dragon balls 16shots

wat zouden jullie nog halen voor die 50eurii?
ik haal bij www.lekkerknallen.nl

ik zat te denken aan 10x binkie's = 30 euri
maar verder die andere 20 euri weet ik niks:bonk:

anders bij www.hethapje.nl halen

1x bull riding = 19.95 of (patrol = 25.00)
1x flower thunder 18st= 9.95
1x brainiac = 15.00
1x babypuil fluit = 1,50
gratis= thunder compilatie

ik mis echt cake's he of niet? dan is het hapje beter toch?

Laatst bewerkt:
Deze schrappen helpt je al een stukje op weg. Ik zie de lol niet zo in van al die fluitbakjes. Of je moet daarmee een project willen maken, maar dan nog is 20 stuks wel veel in totaal.
Die crossing blue star ziet er op film (nieuwe film gister geplaatst) bagger uit. Waarom staat ie überhaupt op je lijstje?

Mhm, op die film komt ie inderdaad niet erg goed over. Even op zoek naar een alternatief :)

Iemand nog suggesties voor een cake tussen de 10 en 15 euro? Hoogmoed hoeft niet, want die heb ik al 4x op mn lijstje :)

Een Hoogmoed voor 11,50 misschien?

edit:
ik ga ietsje meer over mijn budget heen en dat is 54 eurii :p

1x bull riding = 17,96 (of 1x silver salute 20.66)
1x brainiac = 12.50
1x patrol = 22.50

:)

ga je die burst eigenlijk wel hooren om 00.20 uur van die silver salute?

Laatst bewerkt:
Aangezien ik het wel tijd wordt om te bestellen maar ik toch nog twijfel, schakel ik jullie hulp maar even in.

Ik twijfel tussen drie dealers:
www.sirovuurwerk.nl
http://www.vuurwerktotaal.nl/webshop/vuurwerktotaal_nieuw_vennep/
http://www.vuurwerkparadijs.com/shop/default.asp?

2 en 3 kunnen gecombineerd worden. :)

Bij de eerste dealer wil ik sowieso de Killing Arrow, bij de tweede sowieso de Light Year. Laten we zeggen dat mijn budget rond de 120 euro ligt. Dit is alleen voor siervuurwerk. Kan iemand een leuk lijstje maken?

Laatst bewerkt:
edit:
ik ga ietsje meer over mijn budget heen en dat is 54 eurii :p

1x bull riding = 17,96 (of 1x silver salute 20.66)
1x brainiac = 12.50
1x patrol = 22.50

:)

ga je die burst eigenlijk wel hooren om 00.20 uur van die silver salute?

zeker weten dat je die burst van de silver salute gaat horen...1 van de beste, zo niet de beste, knalcake op de nl markt..

wat dacht je van, red oriols. of blue dolfhin,lijn: master blaster

\wolff, royal of gbv is het helaas niet

kleine rustige cakes van gbv kan ik hiervoor wel aanraden, coloured peonies, lemon and pink one.
Als je nog rustiger wil neem dan wat mine/tail potjes zoals de roman cake en de raiders

kleine rustige cakes van gbv kan ik hiervoor wel aanraden, coloured peonies, lemon and pink one.
Als je nog rustiger wil neem dan wat mine/tail potjes zoals de roman cake en de raiders

of je lont gewoon even wat romeinse kaarsen door,
of je steekt fontijnen aan, of een 5k klapper of zo??

Kan iemand mij helpen met Lesli welke Thunderking of Knock out ?
Kanonslag Shising of TNT em wat zou ik van 70 euro extra daar kopen?

Kan iemand mij helpen met Lesli welke Thunderking of Knock out ?
Kanonslag Shising of TNT em wat zou ik van 70 euro extra daar kopen?

Ik heb thunder king besteld, omdat ze gewoon goedkoper zijn.
Ik zou voor de Shising gaan, ze zijn goedkoper en knallen volgens mij ongeveer net zo hard.

Wat bedoel je met 70 euro extra? (potten)
Ik heb zelf de Kickstarter besteld, als ik jou was zou ik eens zoeken bij Pyroshopper! (veel goede budgetcakes!)

Back
Bovenaan