Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Dit is het lijstje wat ik wilde gaan bestellen:

1x Killing Arrow (pijlenassortiment) - 43
1x Super 4-16 - 55
1x Cape Town - 13,50
1x Ceasar - 27,50
1x Stars over Paris - 23
1x Hawaii - 17
1x Battle - 15
1x Spitfire - 9
----------------------------------------------
Totaal 203

Zou ik het doen, óf moet er nog een aanpassing worden gedaan?

Ik zou de battle vervangen voor de air defence. De battle is zwaar achteruit gegaan vorige jaar dus niet echt een aanrader meer! Zelfde geld voor stars over paris daar zijn leukere cakes voor te vinden voor die prijs. Denk aan de silver salute bijvoorbeeld :)

welk vuurwerk zou je kopen en waar voor 70 euro knal sier maakt niet uit.
heb namelijk al 200uitgegeven en heb nog 70 over

Laatst bewerkt:
Dacht dat ik er eindelijk uit was, maar rijswijksevuurwerkhal heeft niet alles uit de folder op internet als voorbestelling gezet (heel slim) daar zat dus treasure island en wodka blue bij wat zou jij doen?

De vuurwerkkoning
1x patrol
1x brainiac
1x silver salute

Gratis: niks

Of

Rijswijksevuurwerkhal

1x treasure island
1x wodka blue

Gratis:
1x detanator
1x magic whip 10m
1x perfect surprise
1x 5000sh celebration

Edit: ik baal er van dat ik voor 85 euro van mijn vorige bestelling bij de vuurwerkhal hebt besteld op internet en nu weer een bestelling evt daar gaat plaatsen, want ik had kwaliteits vuurwerk dan gekregen voor 145 euro kreeg ik dan de wodka bleu, detanator, matrix pakket en magic whip gratis, grrrr

Weet iemand hoe je je koop kan terug draaien of samenvoegen?

Laatst bewerkt:
welk vuurwerk zou je kopen en waar voor 50 euro knal sier maakt niet uit.
heb namelijk al 200uitgegeven en heb nog 50 over

Ik zou ook voor dynasty gaan
1 keer heafy 3. 20 euro
1 keer Batle. 13.50 euro
1 keer Imperial. 9 euro (pijlen)
1 keer coral bauty. 10 euro (200gr fontijn)
samen 52,50

Dacht dat ik er eindelijk uit was, maar rijswijksevuurwerkhal heeft niet alles uit de folder op internet als voorbestelling gezet (heel slim) daar zat dus treasure island en wodka blue bij wat zou jij doen?

De vuurwerkkoning
1x patrol
1x brainiac
1x silver salute

Gratis: niks

Of

Rijswijksevuurwerkhal

1x treasure island
1x wodka blue

Gratis:
1x detanator
1x magic whip 10m
1x perfect surprise
1x 5000sh celebration

Edit: ik baal er van dat ik voor 85 euro van mijn vorige bestelling bij de vuurwerkhal hebt besteld op internet en nu weer een bestelling evt daar gaat plaatsen, want ik had kwaliteits vuurwerk dan gekregen voor 145 euro kreeg ik dan de wodka bleu, detanator, matrix pakket en magic whip gratis, grrrr

Weet iemand hoe je je koop kan terug draaien of samenvoegen?

Bel de vuurwerkhal, over het algemeen ijn ze vrij beulpzaam en ik denk dat je er dan wel uit komt..

Wat betreft keuze, tja een beetje appels met peren vergelijken. Prijzen zijn bij de vuurwerkkoning iniedergeval gunstiger, alleen nik gratis. Maar daarin tegen is onzin gratis krijgen ook niet leuk.

Treasure island is trouwens ook bij intratuin te koop en dan krijg je wel een kleine cake gratis erbij.. zelfde prijs als vuurwerkhal.

Als je trouwens eens op vuurwerk4all.nl kijkt, is in leiderdorp, meeste producten goedkoper en top assortiment!

Bel de vuurwerkhal, over het algemeen ijn ze vrij beulpzaam en ik denk dat je er dan wel uit komt..

Wat betreft keuze, tja een beetje appels met peren vergelijken. Prijzen zijn bij de vuurwerkkoning iniedergeval gunstiger, alleen nik gratis. Maar daarin tegen is onzin gratis krijgen ook niet leuk.

Treasure island is trouwens ook bij intratuin te koop en dan krijg je wel een kleine cake gratis erbij.. zelfde prijs als vuurwerkhal.

Als je trouwens eens op vuurwerk4all.nl kijkt, is in leiderdorp, meeste producten goedkoper en top assortiment!

Als ik daar mijn vuurwerk haal bij rvuurwerkhal wil ik ze even persoonlijk spreken staat wat netter en hopen, zal nu ook ff kijken bij de sites van jou.

edit: zou wel mooi zijn als hun dat samen kunnen voegen, dan wordt het:

erbij:
1x treasure island
1x silver salute
1x midnight delight

al besteld (samenvoegen als dat kan)
1x Chooet Mega Shock Box
1x Thunder King
1x Gillende Keukenmeid
1x Heavy 5 cake pakket
1x Freedom 8 schots 120 gram
1x Sensation of Joy
3x crackling ball
1x Jumping Jack
2x Grondbloem knal (zena)
1x Kanonslagen slof

gratis:
1x detonator
1x magic whip 10 meter
1x wodka blue
1x matrix pakket

totaal:
149,10 euro

wel hopen dat ze het doen natuurlijk

Laatst bewerkt:
Haalo ik zou graag een mooie cake willen met burstknallen en mooie sier effecten kan ik hier dan beter heavy 3 nemen of stars over paris ik heb sowieso in m'n pakket battle BVD

Stars over paris vind ik kwa uitwerking mooier dan de heavy 3, heavy 3 = wel meerdere cakes (3)

Als je echt puur sier wilt is treasure island van bonfireworks echt een aanrader voor 25 euro, vind um nog mooier dan de meeste 500grammers.

Stars over paris vind ik kwa uitwerking mooier dan de heavy 3, heavy 3 = wel meerdere cakes (3)

Als je echt puur sier wilt is treasure island van bonfireworks echt een aanrader voor 25 euro, vind um nog mooier dan de meeste 500grammers.

Hmmm die viel op de demo van Steenbergen behoorlijk tegen hoor ... Heavy altijd goed. Heb die zelf ook besteld. Prima potjes voor een prima prijs. Ik kan ze iedereen aanraden.

Ik heb nog extra €150,- over om voor sier op te maken bij de Wolf Dealer die Dynasty levert.

wie kan even een mooi lijstje maken van siervuurwerk voor 0:00?

Cape town is de meest recente, de overige zijn sinds vorig jaar al een stuk minder dan de oude demo filmpjes en straat filmpjes van eenieder.

Dynasty blijft een goef merk maar ik denk dat het wel geod is om de meest recente demo filmpjes te bekijken om niet van een koude kermis thuis te komen.

Als jij de battle neemt afgaand op een filmpje uit 08 dan heb je een gigantisch verwachtingspatroon wat waarschijnlijk een klein beetje tegenvalt. Nog steeds een top prijs-kwaliteit verhouding maar in vergelijking met een aantal editie´s terug toch een stuk minder. Zelfde met nog wat andere cake´s uit de deze line.

Hallo ik heb 50 euro budget.
Ik koop bij www.benras.nl
Ik wil graag alleen knalvuurwerk en vanaf 10 sochtends tot 10 uur savonds door willen stoken.
Kunnen jullie me hierbij helpen?
Alvast bedankt:D

Hallo ik heb 50 euro budget.
Ik koop bij www.benras.nl
Ik wil graag alleen knalvuurwerk en vanaf 10 sochtends tot 10 uur savonds door willen stoken.
Kunnen jullie me hierbij helpen?
Alvast bedankt:D

3x baby pijl fuit €3,00
3x baby pijl crack €3,00
10x kanonslag €10,00
3x romeinse kaars €3,00
3x grondbloem €3,00
4x ratelband 111 €4,00
1x toffe lola €3,95
2x asian thunder €11,90
1x Hailstorm Flashing Demon + Asian Storm €2,75
1x jumping jack €1,50
10x aansteeklont €2,50
1x veiligheidsbril €1,95

Totaal: €50,55

Hmmm die viel op de demo van Steenbergen behoorlijk tegen hoor ... Heavy altijd goed. Heb die zelf ook besteld. Prima potjes voor een prima prijs. Ik kan ze iedereen aanraden.

zijn de knallen wel vergelijkbaar of is stars over paris echt duidelijk harder? want ik was naar de demo maar ze lieten heavy 3 niet zien

3x baby pijl fuit €3,00
3x baby pijl crack €3,00
10x kanonslag €10,00
3x romeinse kaars €3,00
3x grondbloem €3,00
4x ratelband 111 €4,00
1x toffe lola €3,95
2x asian thunder €11,90
1x Hailstorm Flashing Demon + Asian Storm €2,75
1x jumping jack €1,50
10x aansteeklont €2,50
1x veiligheidsbril €1,95