Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Helaas post ik hier weer ( :rolleyes: )
Ik weet momenteel echt niet waarmee ik goedkoper uit kom.
Met losse cakes, potten, flowerbeds etc.. of een assortiment met 5 cakes van 20 schoten (20 shots assortiment)

Helaas post ik hier weer ( :rolleyes: )
Ik weet momenteel echt niet waarmee ik goedkoper uit kom.
Met losse cakes, potten, flowerbeds etc.. of een assortiment met 5 cakes van 20 schoten (20 shots assortiment)

Ligt er natuurlijk aan wat voor cakes je neemt. Wil je ook 5 cakes met +- 20 schoten voor 100 euro dan zou dat kunnen en waarschijnlijk ook voor minder. Wat voor dealers heb je? Bij Wolff, Bonfireworks en evt. Marijn zou je ook goedkoper uit kunnen zijn.

Ik zit enorm te twijfelen tussen 2 assortimenten van cakes

De hot shots van wolff --> dynasty ong.€36
De heavy 5 van wolff --> dynasy ong.€35

Heavy 5 heeft 5 potjes De hot shots heeft er 4
Maar deze schijnen mooier te zijn, Welke zou je me aanraden, en waarom?
Kom niet met: koop ze beide.. Want ik ben nou eenmal pas net 14 en ik heb ouders
En daar komt bovenop dat ik zoizo de super 4-16 van wollf wil!

Ik zou gaan voor het pakket dat de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft.
Als je het echt niet weet: kijk eens in de topics van de producten!
Veel succes met kiezen!

Ik zou dit doen :

Ninja 3 € 20,00 € 20,00
Binkie € 3,00 € 45,00
Messier Pakket € 110,00 € 110,00
Light Year € 29,95 € 29,95
Zware Jongens € 60,00 € 60,00
Silver Salute € 22,95 € 22,95
Jewel in the Crown € 49,95 € 49,95
Falling Leaves € 44,95 € 44,95
Golden Glitter € 18,00 € 18,00

Totaal: € 400,80

Dan heb je wat mooie pijlen, wat budgetpotjes: messier pakket, en wat mooiere cakes zoals jewel in the crown en falling leaves. De knalcake SS kan niet ontbreken!

Ben alleen de extreme bang rockets vergeten zie ik nu, sorry. Die moet je er zelf ff bij doen.

Marcc

Erg bedankt ben alleen niet zo weg van crown etc. Zelf had ik al 2 lijsten en ben benieuwd wat ik nou het best kan kiezen!

Lijst 1:

Cakes
2x Heavy 5 € 34,50
1x China by Night € 77,50
1x Silver Salute € 22,95
2x Space Shooters € 38,00
1x Cape Town € 13,50
2x China Thunder € 15,00
1x Treasure Island € 24,95
1x Green Glitter Missile € 11,95
1x Black Suprise € 37,50
1x Lily Magnolia € 15,00 (2e gratis)

Fun & Klein
3x 90 schots mat € 0,70
1x 500 schots rol € 4,50
2x Detonator € 2,75
3x Binkie € 3,00
1x Army Tank € 1,50
1x Saturn Missile 25sh. 2-pack € 1,95
2x Rom. Kaars. 20 shots € 2,75
1x Meterpakket € 13,50

Pijltjes & Pijlen
Ninja 3 € 20,00
Sun Warrior Rockets € 9,95
Extreme Bang Rockets € 6,75
Cruise Rocket € 6,50

Totaal: € 471,60
Lijst 2:

China By Night 1x
Galaxy/Uranus Pakket 1x
Heavy 5 1x
Heavy 3 1x
Cruise Rocket 2x
Ninja 3 1x
Sun Warrior Rockets 1x
Shock Rockets 2x
Extreme Bang Rockets 1x
Binkie 3x
Detonator 2x
Meterpakket 2x
Silver Salute 1x
Treasure Island 1x
Wodka Blue 1x
City Lights 1x

Grondbloemen 1x
500 shots rol 1x
90 shots mat 3x
Army tank 2x
Saturn missile 2 pack 1x
Rom kaars 20 2x
Laser flash 1x

= 448,90
Best wel drama dit :rolleyes: en best wel 2 totaal verschillende lijstjes.

Zijn echt wat schets lijstjes en zal qua klein spul nog wel iets veranderen maar gaat me meer om de cakes. Lijst 2 heeft bijv meer cakes maar lijst 1 naar mij wete wat mooiere enz maargoed

Ligt er natuurlijk aan wat voor cakes je neemt. Wil je ook 5 cakes met +- 20 schoten voor 100 euro dan zou dat kunnen en waarschijnlijk ook voor minder. Wat voor dealers heb je? Bij Wolff, Bonfireworks en evt. Marijn zou je ook goedkoper uit kunnen zijn.

Zolang de effecten maar mooi en groot zijn, het liefst 4 (+) cakes met een goede prijs, dus alles bij mekaar €100 of lager. Mijn dealer(s) is Bestelvuurwerk. Niet echt de goedkoopste prijzen om eerlijk te zijn

@HaagsKruit, lijst 2 ziet er zo op het eerste gezicht beter uit. Daar heb je namelijk China By Night, Galaxy/Uranus en Bonfireworks :). Bij lijst 2 heb je dan Black Suprise niet maar ik zou gewoon mooi voor 2 gaan. Kan je ook nog wat meer bestellen omdat je daar onder het bedrag van lijst 2 zit.

@Youssri, Bestelvuurwerk heb ik geen ervaring mee (volgens mij ook nieuw dit jaar) en heeft toch Pro-Line, Weco en Herlat? Ik zou als het mogelijk is overstappen/kijken naar een andere dealer. Bijvoorbeeld eentje met Wolff, Marijn, Bon of iets met Rubro, Royal Class. Dan heb je veel betere cakes voor een misschien lagere prijs. Moet je wel voor rijden/fietsen/lopen/ov gebruiken.

@HaagsKruit, lijst 2 ziet er zo op het eerste gezicht beter uit. Daar heb je namelijk China By Night, Galaxy/Uranus en Bonfireworks :). Bij lijst 2 heb je dan Black Suprise niet maar ik zou gewoon mooi voor 2 gaan. Kan je ook nog wat meer bestellen omdat je daar onder het bedrag van lijst 2 zit.

@Youssri, Bestelvuurwerk heb ik geen ervaring mee (volgens mij ook nieuw dit jaar) en heeft toch Pro-Line, Weco en Herlat? Ik zou als het mogelijk is overstappen/kijken naar een andere dealer. Bijvoorbeeld eentje met Wolff, Marijn, Bon of iets met Rubro, Royal Class. Dan heb je veel betere cakes voor een misschien lagere prijs. Moet je wel voor rijden/fietsen/lopen/ov gebruiken.

Ja zou eventueel ook nog is lijst 1 en 2 kunnen combineren maar dan gaat het bij mij al lastig worden. En dat is denk beetje het hele probleem!

Hallo ,
Ik heb een krap budget dit jaar van 130 euro het mag er iets boven zitten
Ik wil mijn vuurwerk halen bij Mantel vuurwerk in Arnhem http://www.mantel-vuurwerk.nl/. Ze hebben Wolff vuurwerk, ik heb al een lijstje gemaakt maar weet niet of het goed is of ik het nog moet gaan wijzigen.

mijn lijst:
Heavy 3 - 15.00
Super 4-16 - 47.50
Hot shots - 32.50
Dynasty red sky action - 8.00
Dynasty Cape Town 13.50
Black moon - 9.00
Lily magnolia - 8.00
Bijmekaar zal dat 133.50 euro gaan kosten.
Mijn voorkeuren zijn pakketjes waar losse cakes inzitten en budgetcakes zoals die hierboven die je collectie toch een beetje opvullen, ik hou niet van knalcakes dus hou die erbuiten.

Groeten Bryan613

Ik zou red sky action niet nemen. had ik vorig jaar maar ik vond zo'n heafy potje nog beter/mooier. als alternatief zou ik voor de battle gaan, wel 6 euro duurder maar is het zeker waard.

Heb je ervaring met Vuurwerkexpert? Want ik kom er nu achter dat ik ook een folder van hun heb (het is Badhoevedorp btw)

Nee, alles wat hier zowat in de buurt ligt vind ik in mijn opzich duurder en wat "slechter". Alsnog bedankt :)

Laatst bewerkt:
vraag mij af welke van deze 2 lijstjes ik zal bestellen.

lijstje met lose cakes en grut voor overdag en extreme bang pijlen.

Artikelnummer Naam prijs Totaal prijs
00205 Grondbloemen 50 stuks € 1.25 € 3.75
10051 Blue Pearl € 11.50 € 11.50
50122 Moonlight festival € 9.95 € 9.95
71406 Fancy vision € 8.50 € 8.50
71409 Shoot out € 15.00 € 15.00
90061 Kanonslagen 400 stuks € 2.00 € 4.00
92000 Baby knetterpijltjes slof € 1.50 € 3.00
92005 Baby fluitpijltjes slof € 1.50 € 1.50
92120 Extreme bang rockets (6 stuks) € 4.20 € 8.40

99999 Gratis artikel: Aansteeklont € 0,00 € 0,00 (gratis)
99998 Gratis artikel: Artikel bij besteding € 0,00 € 0,00 (gratis)

Totaal prijs:€ 65.60
lijstje met de heavy 5(Top 5 lights) een losse fontein en grut voor overdag en extreme bag pijlen.

Artikelnummer Naam prijs Totaal prijs
00205 Grondbloemen 50 stuks € 1.25 € 3.75
60060 Binkies € 2.50 € 5.00
71403 Eruption € 4.95 € 4.95
90061 Kanonslagen 400 stuks € 2.00 € 4.00
92000 Baby knetterpijltjes slof € 1.50 € 3.00
92005 Baby fluitpijltjes slof € 1.50 € 1.50
92120 Extreme bang rockets (6 stuks) € 4.20 € 8.40
93510 Top 5 lights € 34.60 € 34.60

99999 Gratis artikel: Aansteeklont € 0,00 € 0,00 (gratis)
99998 Gratis artikel: Artikel bij besteding € 0,00 € 0,00 (gratis)

Totaal prijs:€ 65.20

wie helpt mij uit de brand?
misschien moet ik wel een compleet ander lijstje maken?

Kent iemand een mooie cake met enkel blinkers, liefst diverse kleuren, van 2 à 3 tientjes? (Silly Walks is buiten budget en dit jaar niet in de verkoop, maar wel een blinktopper waar ik iets vergelijkbaars van zoek)

bvd!

heeft er iemand een enig idee voor mij?
Na dat ik ruim 4000.- aan vuurwerk besteld heb heb ik nu een budged over van 200 euro!

Ik wil GEWELDIGE SIER voor niet te veel geld! ik heb al genoeg aan knal
omgeving belgie a amsterdam a emmeloord

Bling Bling van Beko/Skyline is ook een goeie voor €19,50. Heb laatste dagen ontdekt dat Beko's Skyline hier níet ondervertegenwoordigd is, zoals ik dacht; heb al 2 dealers ontdekt die het verkopen :) dus deze importeur behoort ook tot m'n mogelijkheden tegenwoordig :) Missen we hier in 't Hoge Noorden enkel nog Rubro, Royal en Mercurius (naast de winkelcollecties)...

Wie weet waar ik de goedkoopste binkies kan halen ?
Heb je zelf al geprobeert om iets te zoeken? En wat meer informatie is wat mooier. Bijvoorbeeld; wat is je vuurwerk dealer? hoeveel wil je maximaal kwijt per cake/flowerbed/etc...? En hoeveel gram per cake moet het minimaal zijn?

Heb je zelf al geprobeert om iets te zoeken? En wat meer informatie is wat mooier. Bijvoorbeeld; wat is je vuurwerk dealer? hoeveel wil je maximaal kwijt per cake/flowerbed/etc...? En hoeveel gram per cake moet het minimaal zijn?

Je weet wat binkies zijn?

Ik denk dat hij bedoelt waar hij het goedkoopst de single shot "binkie" kan kopen van marijn vuurwerk. :wink:

Back
Bovenaan