Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Na een lange zoektocht naar de perfecte pijlen ben ik dit jaar uitgekomen bij Killing Arrow van Wolff. Ze kosten wel 43 euro maar dat heb ik er graag voor over als ik de filmpjes en reacties zie/lees. Qua budgetpotjes kun je bij Wolff ook terecht. Dynasty:
- Battle 14 euro
- Monster Trio 15 euro
- Wild Cats 10 euro
- Heavy 5 33 (+- 6 euro p.pot)
- Wasp 12.

Hey allemaal!

Ik ben van plan om dit jaar bij Vuurwerkland Steenbergen mijn vuurwerk te gaan halen.

Alleen ik zit met één dilemma.
Ik zou graag een mooie 500 grammer pot willen hebben met mooie effecten, maar ik kan maar niet kiezen! :(

Kan iemand mij hierbij helpen?
Mijn budget voor de pot is €50,- à €60,-

Bij voorbaat dank!

Hey,

Wat is je totaalbudget in verband met de korting. Met bijvoorbeeld 20% korting ken je een duurdere cake uitzoeken voor dat geld.

Bijvoorbeeld een cake van 60 euro:
- Anaconda
- Falcon
- Double Brocade King

Mocht je wat meer korting hebben:
- Jaloers

Hey,

Wat is je totaalbudget in verband met de korting. Met bijvoorbeeld 20% korting ken je een duurdere cake uitzoeken voor dat geld.

Bijvoorbeeld een cake van 60 euro:
- Anaconda
- Falcon
- Double Brocade King

Mocht je wat meer korting hebben:
- Jaloers

Hey.
Ik ben van plan om in totaal €250,- te bestellen.
Als de korting hierbij berekent word hoop ik rond de 200 euro neer te leggen.
Hier zit de 500 grammer inbegrepen! :)

Laatst bewerkt:
Ik heb besloten dit jaar alles bij Vuurwerkland Steenbergen te halen, en heb al een redelijk lijstje, maar van sommige dingen weet ik het niet zeker, omdat ik geen ervaring met deze producten heb en filmpjes mij ook niet uit mijn onzekerheid kunnen halen.
zie hier, mijn voorlopige lijst, met wat uitleg erbij, ik hoop dat jullie mij misschien nog eventueel tips kunnen geven:

[al het schuingedrukte ben ik nog niet zeker over]
-Starry Night (ik houd van fluitpijlen (misschien iemand een betere suggestie?)
-Sun Warrior Rockets (Ook weer omdat ik van fluitpijlen(+knal) hou)
-Fusion (lijkt me leuk cakeje voor een goede prijs om 's avonds iets mee te doen)
-Extreme Bang Rockets (ik houd tevens van knalpijlen :angel: )

-Chooet Kanonslagen (ik heb sowieso kanonslagen nodig, dit lijken mij de beste)
-Silver Salute(deze wil ik sowieso, heb filmpjes gezien, lijkt me een goede knalcake)
-Binkie (sowieso, aangezien ik van singeshot mortiertjes hou.)
-Magic Whip 1 meter (vind dat klein spul ook altijd wel lachen.)
-Lady Cracker 10x 40schots (brings back memories.)
-100.000 rol (sowieso)
-Rocket Boom (die smiley pijl vond ik echt geweldig, en goedkoop nog!)
-Brullende Schwiegermutter (deze lijken me echt goede krijs/fluit pijlen(filmpjes hiervan gezien :thumbup:)
-Light Year (best wel goede pijlen voor een goede prijs)
-Grondbloemen (standaard spul)
-Babypijl Fluit 144st. (standaard spul)
-Romeinse Kaars 10 schots (standaard spul)

Dus wijzigingen, toevoegingen etc. etc., alle hulp is welkom.
alvast bedankt! :thumbsup:

Hansiepower, ik vind het een goed lijstje hoor.
Alleen niemand heeft nog ervaring met de Choeêt kanonslagen, ze hebben 50% meer kruit, maar of de knal beter word weet niemand, maar het heeft een klein prijsje dus dat zal wel goed komen.

De Brulende Swiegermutter heb ik minder goede ervaringen mee, ze stegen bij mij niet goed op en vielen weer terug naar beneden.

Voor de rest denk ik dat je uitstekende keuzes hebt gemaakt. :)

Hansiepower, de Brullende Swiegermutter zat ik vanochtend ook naar te kijken. Ik zag de reacties op VWC en AVP dat ze niet goed opstegen etc. en dan heb ik de Cruise Rockets achter de hand. 6 brute pijlen voor 6 euro nog wat. Zeer luide schreeuw, heb ze vorig jaar gehad. Daarbij zijn de Swiegermutters ook nog eens 13 euro wat het voor mij een eenvoudige keuze maakte.

Sun Warriors fluiten ook zeer goed alleen is de knal wat matig. Geen superknal. Dit jaar ga ik daarom de Extreme Bang rockets proberen.

de Brullende Swiegermutter zat ik vanochtend ook naar te kijken. Ik zag de reacties op VWC en AVP dat ze niet goed opstegen etc.

Ik heb idd ook gezien dat ze soms wat moeilijk opstijgen, maar ik heb daar niet zoveel problemen mee. :angel: vind het altijd wel lachen als vuurwerk een beetje fout gaat.
Ik hou er wel rekening mee dat ze misschien niet eens de lucht in gaan. :wink:

Ik heb idd ook gezien dat ze soms wat moeilijk opstijgen, maar ik heb daar niet zoveel problemen mee. :angel: vind het altijd wel lachen als vuurwerk een beetje fout gaat.
Ik hou er wel rekening mee dat ze misschien niet eens de lucht in gaan. :wink:

Voor jou kan het lachen zijn maar op het filmpje van volgens mij Ruben hier op VWC ging deze pijl loodrecht de tuin van de buren in en als die in de oog van de buurjongen komt die net een heksenkring zit te maken tsja...

Voor jou kan het lachen zijn maar op het filmpje van volgens mij Ruben hier op VWC ging deze pijl loodrecht de tuin van de buren in en als die in de oog van de buurjongen komt die net een heksenkring zit te maken tsja...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oké, oké!
ik snap jullie bezorgtheid, maar als ik deze pijlen koop, dan zorg ik er wel voor dat ze: of helemaal aan de grond blijven, of ergens niet in een woonwijk worden afgestoken.

Maar wat vinden jullie dan waardige vervangers voor de Swiegermutters? (verkrijgbaar bij Vuurwerkland Steenbergen)

Dat zijn dan de Sun Warrior Rockets of Starry Night. Ik zou voor de Sun Warrior Rocket (9,95 per 12) kiezen.

Knalcake?

Dealers
(LET OP! COLLECTIE HEBBEN SOMMIGE DEALERS DUS NIET COMPLEET)
Goudvuur (Pyroshopper LESLI, Beko, Bonfireworks, Diamond Collection SCHUURMANS)
Frans Mulder (Wolf, Bonfireworks)
Streefland (Breeschoten)
Profile Hoogeveen (Schuurmans)

Ik heb geen geld om met OV te gaan! Me familie brengt me niet buiten Gouda! Geen vrienden nog geld om iemand te vragen! Dus ik blijf in Gouda. Dus AUB, niet die opmerking maken.

Ik wil niet meer dan € 25 besteden aan een knalcake, dit omdat ik nog een budget van 100 euro maximaal vrij heb, welk ik bij Frans Mulder wil besteden (Wolf).

Dus, knalcake, kan iemand me daarmee helpen?

Ik wil gewoon eens kijken of de knalcake nou echt, leuk is.

Filmpjes heb je in t geval knalcake niks aan, want die geven niet de knal weer zoals je die krijgt in de echte wereld. T komt dichtbij, maar, ik heb ervaren dat t filmpje soms HEEL iets anders kan laten zien.

Verder zit ik te twijfelen,

Heavy 5 of een paar aparte cakes? (Dynasty/Bon)

En, matje van 90 shots of een duizendklapper?

Ik heb 90 euro, maximaal 100! Althans op 5 december, om bij o.a. Frans Mulder te besteden. Op 31 december kan ik misschien er nog wel 100 euro bovenop leggen, maar k wil t zo snel mogelijk allemaal besteld hebben dus.

Iemand?

PM ME AUB! Ik kan dit namelijk niet bijhouden, gaat erg snel hier:P

Silver Salute zou ik zeker voor gaan.
Verder voor aparte cakes, Wodka Blue, Miracle, Battle, Jet Attack, Air Defence etc.
En ligt er aan voor welke prijs je een 1000sh. matje aan kan komen, maximaal 7,- euro zou ik ervoor neerleggen met dat budget. :wink:

Silver Salute zou ik zeker voor gaan.
Verder voor aparte cakes, Wodka Blue, Miracle, Battle, Jet Attack, Air Defence etc.
En ligt er aan voor welke prijs je een 1000sh. matje aan kan komen, maximaal 7,- euro zou ik ervoor neerleggen met dat budget. :wink:

Danks, heb je iets voor de Wodka Blue? Want deze heb/ga ik al bestellen bij Goudvuur namelijk. Maar goed om te horen:) Bedankt:)

Bedoel je een product in die prijsklasse? Ongeveer 25,- euro dan.
Euhm, je kan kijken naar de andere 25sh. cakes van Bon, the Wave bijvoorbeeld, of Weeping Willows. :wink:

Back
Bovenaan