Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

oké
die wodka blue is echt goed, mijn leivelinge effect, brocade, en die Blauwtje van Marijn Blue pearl van Beko Flower fantasy fontein Wolff zijn ook niet echt mis

denk dat ik voor het bloutje ga, thnks nitraat en teun

die kende ik al en die zitten dan ook elk jaar in mijn collectie, maar wilde wel eens wat meer blauw, maar tock bedankt

Als je die producten niet met anderen pakketten kan vervangen zou ik het doen.
Allebei hebben ze goede cakes. :wink:

Ghehe, alles is te vervangen, maar voor wat? 87,50:8 = 10,9375 laten we zeggen 11 euro de cake. 11 euro voor een 25 shots cake die kwalitatief goed in elkaar zit lijkt mij moeilijker te vervangen voor een ander assortiment of pakket. :shocked:

Heel apart, maar heb met allebij geen ervaring :frusty: en heb genoeg fora's en filmpjes bekeken, maar kan niet echt kiezen tussen 8 apollo of 6 galaxy. Zit er echt gek verschil in? zo niet neem ik gewoon 8x de apollo en lont ik ze door oid. :cool:

Ghehe, alles is te vervangen, maar voor wat? 87,50:8 = 10,9375 laten we zeggen 11 euro de cake. 11 euro voor een 25 shots cake die kwalitatief goed in elkaar zit lijkt mij moeilijker te vervangen voor een ander assortiment of pakket. :shocked:

Heel apart, maar heb met allebij geen ervaring :frusty: en heb genoeg fora's en filmpjes bekeken, maar kan niet echt kiezen tussen 8 apollo of 6 galaxy. Zit er echt gek verschil in? zo niet neem ik gewoon 8x de apollo en lont ik ze door oid. :cool:

Ik weet niet zo goed wat je met verschil bedoeld? Het verschil tussen de Apollo en Galaxy is duidelijk. Galaxy heeft 19 schoten en Apollo 25, daardoor heeft Galaxy meer gram per schot. Ik zelf zou voor de Galaxy gaan omdat ik die zelf mooier vind, kijk anders even op YouTube voor allebei de pakketten dan is het makkelijker om te kiezen. Apollo heb je meer voor hetzelfde geld, Galaxy wat minder maar wel meer kwaliteit. :wink:

Ik weet niet zo goed wat je met verschil bedoeld? Het verschil tussen de Apollo en Galaxy is duidelijk. Galaxy heeft 19 schoten en Apollo 25, daardoor heeft Galaxy meer gram per schot. Ik zelf zou voor de Galaxy gaan omdat ik die zelf mooier vind, kijk anders even op YouTube voor allebei de pakketten dan is het makkelijker om te kiezen. Apollo heb je meer voor hetzelfde geld, Galaxy wat minder maar wel meer kwaliteit. :wink:

Het verschil van de cakes zelf is ook niet het probleem die zijn overduidelijk, maar qua kwaliteit en wat nou mooier is dat is het antwoord wat ik zocht! Danke :D

Klein budget:(

ik zoek eigenlijk 2 of 3 pakjes van 20 iemand die suggesties heeft?

Edit: gaat over Nitraten

Klein budget:(

ik zoek eigenlijk 2 of 3 pakjes van 20 iemand die suggesties heeft?

Edit: gaat over Nitraten

Green Light Cracker (20st)- 4,- euro
Chooêt Banger (5st)- 3,- euro
Bloemetjes nitraat (10st)- 4,50 euro
Silver Cracker (10st)- 4,- euro

Het verschil van de cakes zelf is ook niet het probleem die zijn overduidelijk, maar qua kwaliteit en wat nou mooier is dat is het antwoord wat ik zocht! Danke :D

Ik vind (afgaande op de filmpjes van Apollo) de Galaxy serie heel wat mooier :) Ik was zéér onder de indruk van de Galaxy A die ik live heb gezien! Het is wel belangrijk om je te beseffen dat de Galaxy uit drie stuks bestaat (a, b en c) en dat elke twee keer in een karton zit. Je hebt met een karton Galaxy dus alles dubbel. Desondanks zou ik voor een karton Galaxy gaan.

Apollo heeft wel een paar leuke aparte potten in de serie zitten. Uit mn hoofd was geloof ik nummer B wel een bijzondere. Wellicht kan je die er nog los bij kopen ofzo? Maar om nou de hele serie te nemen...dan krijg je toch wel weinig variatie.

Ik vind (afgaande op de filmpjes van Apollo) de Galaxy serie heel wat mooier :) Ik was zéér onder de indruk van de Galaxy A die ik live heb gezien! Het is wel belangrijk om je te beseffen dat de Galaxy uit drie stuks bestaat (a, b en c) en dat elke twee keer in een karton zit. Je hebt met een karton Galaxy dus alles dubbel. Desondanks zou ik voor een karton Galaxy gaan.

Apollo heeft wel een paar leuke aparte potten in de serie zitten. Uit mn hoofd was geloof ik nummer B wel een bijzondere. Wellicht kan je die er nog los bij kopen ofzo? Maar om nou de hele serie te nemen...dan krijg je toch wel weinig variatie.

Bedankt voor je antwoord Darksoul. Dat stel ik zeer op prijs dat je er nog even op reageert! Dat ik de galaxy allemaal 2x krijg vind ik niet zo erg waarschijnlijk ga ik ze dan per 2 schieten. :)

Wat misschien een hele leuke optie is, wanneer je wat speling hebt in je budget, is om de Galaxy serie te combineren met andere cakes die hoger schieten. Galaxy schiet niet heel hoog.

Gooi maar op wat een leuke combo is dan. :thumbup:

2 de zelfde galaxy in een V shape lijkt me ookwel geinig voor de voor avond :)

Omdat ik zelf de mogelijkheid heb nu wat van Witte Tenten te kopen zou ik graag willen weten wat nou echte aanraders zijn.
Vette Marja en Donder & Bliksem heb ik al op het oog.

Omdat ik zelf de mogelijkheid heb nu wat van Witte Tenten te kopen zou ik graag willen weten wat nou echte aanraders zijn.
Vette Marja en Donder & Bliksem heb ik al op het oog.

Grof Geschut en de Zware Jongens.
En ik denk dat we het nieuwe product "vetjes" ook wel in de gaten mogen houden. :)

Hoi,

Ik had een topic geopend, maar op advies plaats ik mijn vraag maar hier...

Ik ben opzoek naar cakes met een mooie hummer effect?
Zag dat Marijn er een had maar is die nog verkrijgbaar??
Wie van jullie kan me hierbij helpen.

Tevens ben ik op zoek naar cakes met een mooie, volle en langdurige glitter/strobe effect.
Ik kan maar geen mooie cake vinden..

Hopelijk kunnen jullie mij hierin helpen.

Alvast bedankt,

Rashid

Ik wil dit jaar meer (legaal) vuurwerk kopen (dankzij de politie vind ik aan illegaal niet zo veel meer aan.. :shocked: )
En ik koop al jaren mijn vuurwerk trouw bij de Boerenbond.

Maar ik kan er even geen wijs uit en hoopte op jullie meningen over het siervuurwerk.

Alvast bedankt :D

Back
Bovenaan