Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Grappig.. 1 zou bij mij op 3 staan maar dat komt omdat ik de dierencakes al gehad heb.Sja, daarom vraag ik het haha
Vind ‘em zelf ook verdraaid lastig. De volgorde zoals die nu staat ben ik lichtelijk geneigd om wel aan te houden als 1e, 2e, 3e keus…
Ik zou voor optie 1 gaan. Helemaal als je nog geen china red hebt. Mooie waaiers in de bulldozer en het zijn bewezen producten.Voor welke van de drie opties zouden jullie gaan?
China Red:
Bulldozer
Dragon
Pig
Magnum:
1.2” Temptation Willow
Philadelphia Spitters
WCKD Warlord
Broekhoff:
Extreme Mixed Caliber
Double Defense
Color Crossette
Ti-Fury
Ik zoek nog een box van max €100,- iemand die wat suggesties heeft??
Ik heb al:
Magnum - 400 total display
Magnum - 300 total display
Magnum - 100 turbo display
Vulcan - Adrenaline.
Vulcan - Compound X.
Wolff - Madhouse 400
Mania - Strong celebration
Broekhoff - Battle of angels
Broekhoff - Brocade Bomber
HFF - Enemy 2x
Lesli - Wolfdog
Lesli - wazabi box
Lesli - Golden blackhole
Rubro - Atmosphere 101
Hallo iedereen.
Ik heb nog ongeveer 120 euro over voor een compound. Ik zit te twijfelen tussen de volgende artikelen:
1. The Showdown Magnumvuurwerk
2. Apache China Red
3. Black Hawk China Red
Welke zouden jullie kiezen?
Heeyyy nog een amsterdammer hier lekker man! Die blackhawk was me opgevallen ja. De pleasuredome ga ik ff checken. Ik kijk nu ook met een schuinoog naar de apache, maar dan zit ik weer boven mn budget. Achja dat zeg ik al sinds 800 eu, dus die paar tientjes dr bij kan ook wel prima..Hier in de buurt (Regio Amsterdam/Haarlem - Makkelie vuurwerk) een aanbieding van de blackhawk (China Red) 144 shots, 25mm - alle 4 de dierencakes (Pig, Dog, Rabbit & Dragon) aan elkaar verbonden voor 99 eu. Daarnaast hier ook de Pleasure Dome voor 95 euro te zien, 122 shots 30mm. Hier kan je ook nog gratis vuurwerk bij uitzoeken voor 20 eu.
Gezien de lijst die je al hebt, kan CR een mooie toevoeging zijn.
PS; Absoluut geen freak, maar geen gekke deals denk ik. Benieuwd naar wat je kiest.
De blackhawk bestaat uit de pig, dog, rabbit en rooster volgens mij. De dragon is nieuw dit jaarHier in de buurt (Regio Amsterdam/Haarlem - Makkelie vuurwerk) een aanbieding van de blackhawk (China Red) 144 shots, 25mm - alle 4 de dierencakes (Pig, Dog, Rabbit & Dragon) aan elkaar verbonden voor 99 eu. Daarnaast hier ook de Pleasure Dome voor 95 euro te zien, 122 shots 30mm. Hier kan je ook nog gratis vuurwerk bij uitzoeken voor 20 eu.
Gezien de lijst die je al hebt, kan CR een mooie toevoeging zijn.
PS; Absoluut geen freak, maar geen gekke deals denk ik. Benieuwd naar wat je kiest.
Oja het was inderdaad de Rooster ipv Dragon, thanks voor de headsup. Maakt de compound er niet minder om thoughDe blackhawk bestaat uit de pig, dog, rabbit en rooster volgens mij. De dragon is nieuw dit jaar![]()
Apache zeker een mooie waaier man. Had die niet eens gezien eigenlijk..., maar 140 bij makkelie maakt hem wel interessant. Het lastige is dat het voor mij de Lion of de Apache moest worden, en dan neem ik toch mijn eerste (en laatsteHeeyyy nog een amsterdammer hier lekker man! Die blackhawk was me opgevallen ja. De pleasuredome ga ik ff checken. Ik kijk nu ook met een schuinoog naar de apache, maar dan zit ik weer boven mn budget. Achja dat zeg ik al sinds 800 eu, dus die paar tientjes dr bij kan ook wel prima..
Lekker man! Ja de Lion is een echte topper. Vind hem alleen te duur. Dus denk dat ik de apache maar mee pak. En ja bij makkelie haarlem. Heb daar al een bestelling lopen van wat dieren cakesApache zeker een mooie waaier man. Had die niet eens gezien eigenlijk..., maar 140 bij makkelie maakt hem wel interessant. Het lastige is dat het voor mij de Lion of de Apache moest worden, en dan neem ik toch mijn eerste (en laatste) 30mm compound mee, al is de keuze lastig.
Ja had in dat geval hetzelfde gedaan. Ik had met lion het deel gratis vuurwerk op de blackhawk gegooid. 225 voor beide cakes vind ik niet slecht (100 voor blackhawk en 125 eu voor een 30mm).Lekker man! Ja de Lion is een echte topper. Vind hem alleen te duur. Dus denk dat ik de apache maar mee pak. En ja bij makkelie haarlem. Heb daar al een bestelling lopen van wat dieren cakes
Beide goed maar gezien de andere bakken zeker de lion!Ik wil waarschijnlijk nog 1 compound aanschaffen.
Nou heb ik er 2 in mijn hoofd, de Insane crown bomber of de Lion.
De icb vind ik het wel jammer dat de eerste 2 cake's nu rood zijn. Maar hij moet toch wel erg dik zijn als ik een ieder moet geloven.
De Lion heb ik vorig jaar ook meerdere malen in mijn mandje gehad, toen ik hem uiteindelijk wou bestellen was ik te laat en was hij uitverkocht en nam ik de gorilla.
Aangezien ik de goudbakken Immortal gold en de coconut bounty al in bestelling heb gaat mijn voorkeur denk ik toch uit naar de Lion.
Wat zeggen jullie?!