Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen.
Ik heb nog ongeveer 120 euro over voor een compound. Ik zit te twijfelen tussen de volgende artikelen:
1. The Showdown Magnumvuurwerk
2. Apache China Red
3. Black Hawk China Red

Welke zouden jullie kiezen?

Voor welke van de drie opties zouden jullie gaan?

China Red:
Bulldozer
Dragon
Pig

Magnum:
1.2” Temptation Willow
Philadelphia Spitters
WCKD Warlord

Broekhoff:
Extreme Mixed Caliber
Double Defense
Color Crossette
Ti-Fury

Sja, daarom vraag ik het haha ;)
Vind ‘em zelf ook verdraaid lastig. De volgorde zoals die nu staat ben ik lichtelijk geneigd om wel aan te houden als 1e, 2e, 3e keus…
Grappig.. 1 zou bij mij op 3 staan maar dat komt omdat ik de dierencakes al gehad heb.

Double Elements vind ik erg interessant maar de Philly ook.. Ik zou denk Broekhof doen met de ICB ipv extreme mixed :p

up the price!

Bewerkt: Ik dacht dat je double elements bedoelde maar lees nu defense haha

Laatst bewerkt:
Voor welke van de drie opties zouden jullie gaan?

China Red:
Bulldozer
Dragon
Pig

Magnum:
1.2” Temptation Willow
Philadelphia Spitters
WCKD Warlord

Broekhoff:
Extreme Mixed Caliber
Double Defense
Color Crossette
Ti-Fury
Ik zou voor optie 1 gaan. Helemaal als je nog geen china red hebt. Mooie waaiers in de bulldozer en het zijn bewezen producten.

Bedankt voor de reacties! Het wordt waarschijnlijk optie 4 :d

Van de 3 compounds ga ik voor de Bulldozer. Wat betreft cakes sla ik het meest aan op het unieke effect van de Philadelphia Spitters. Daar komt dan de Headhunter bij omdat ik de verhouding prijs-kwaliteit-kruitinhoud daarvan beter vind dan de Pig. Daarnaast heb ik de Pig al eens gehad.

Bulldozer
Philadelphia Spitters
Headhunter

Wat is de hobby toch mooi 🤩

Bulldozer is echt een beest.
Maar ik had mijn een tijdje terug en sinds dien zijn er verschillende slechte verhalen en mindere versies te zien.. misschien waren ze nat geen idee
Dat is de rede dat ik hem niet weer neem ondanks dat 99 echt een goede prijs is

Ik zoek nog een box van max €100,- iemand die wat suggesties heeft??

Ik heb al:

Magnum - 400 total display

Magnum - 300 total display

Magnum - 100 turbo display

Vulcan - Adrenaline.

Vulcan - Compound X.

Wolff - Madhouse 400

Mania - Strong celebration

Broekhoff - Battle of angels

Broekhoff - Brocade Bomber

HFF - Enemy 2x

Lesli - Wolfdog

Lesli - wazabi box

Lesli - Golden blackhole

Rubro - Atmosphere 101

Hier in de buurt (Regio Amsterdam/Haarlem - Makkelie vuurwerk) een aanbieding van de blackhawk (China Red) 144 shots, 25mm - alle 4 de dierencakes (Pig, Dog, Rabbit & Dragon) aan elkaar verbonden voor 99 eu. Daarnaast hier ook de Pleasure Dome voor 95 euro te zien, 122 shots 30mm. Hier kan je ook nog gratis vuurwerk bij uitzoeken voor 20 eu.

Gezien de lijst die je al hebt, kan CR een mooie toevoeging zijn.

PS; Absoluut geen freak, maar geen gekke deals denk ik. Benieuwd naar wat je kiest.

Hallo iedereen.
Ik heb nog ongeveer 120 euro over voor een compound. Ik zit te twijfelen tussen de volgende artikelen:
1. The Showdown Magnumvuurwerk
2. Apache China Red
3. Black Hawk China Red

Welke zouden jullie kiezen?

Black hawk, dierencakes zijn mooi spul. Was nu een aanbieding van bij mij in de buurt (zie comment hieronder), maar weet niet of dat haalbaar is voor je.

Hier in de buurt (Regio Amsterdam/Haarlem - Makkelie vuurwerk) een aanbieding van de blackhawk (China Red) 144 shots, 25mm - alle 4 de dierencakes (Pig, Dog, Rabbit & Dragon) aan elkaar verbonden voor 99 eu. Daarnaast hier ook de Pleasure Dome voor 95 euro te zien, 122 shots 30mm. Hier kan je ook nog gratis vuurwerk bij uitzoeken voor 20 eu.

PS; Absoluut geen freak, maar geen gekke deals denk ik. Benieuwd naar wat je kiest.
Heeyyy nog een amsterdammer hier lekker man! Die blackhawk was me opgevallen ja. De pleasuredome ga ik ff checken. Ik kijk nu ook met een schuinoog naar de apache, maar dan zit ik weer boven mn budget. Achja dat zeg ik al sinds 800 eu, dus die paar tientjes dr bij kan ook wel prima..

De blackhawk bestaat uit de pig, dog, rabbit en rooster volgens mij. De dragon is nieuw dit jaar:)

Heeyyy nog een amsterdammer hier lekker man! Die blackhawk was me opgevallen ja. De pleasuredome ga ik ff checken. Ik kijk nu ook met een schuinoog naar de apache, maar dan zit ik weer boven mn budget. Achja dat zeg ik al sinds 800 eu, dus die paar tientjes dr bij kan ook wel prima..
Apache zeker een mooie waaier man. Had die niet eens gezien eigenlijk..., maar 140 bij makkelie maakt hem wel interessant. Het lastige is dat het voor mij de Lion of de Apache moest worden, en dan neem ik toch mijn eerste (en laatste😶) 30mm compound mee, al is de keuze lastig.

Laatst bewerkt:
Apache zeker een mooie waaier man. Had die niet eens gezien eigenlijk..., maar 140 bij makkelie maakt hem wel interessant. Het lastige is dat het voor mij de Lion of de Apache moest worden, en dan neem ik toch mijn eerste (en laatste😶) 30mm compound mee, al is de keuze lastig.
Lekker man! Ja de Lion is een echte topper. Vind hem alleen te duur. Dus denk dat ik de apache maar mee pak. En ja bij makkelie haarlem. Heb daar al een bestelling lopen van wat dieren cakes

Lekker man! Ja de Lion is een echte topper. Vind hem alleen te duur. Dus denk dat ik de apache maar mee pak. En ja bij makkelie haarlem. Heb daar al een bestelling lopen van wat dieren cakes
Ja had in dat geval hetzelfde gedaan. Ik had met lion het deel gratis vuurwerk op de blackhawk gegooid. 225 voor beide cakes vind ik niet slecht (100 voor blackhawk en 125 eu voor een 30mm).

Ik wil waarschijnlijk nog 1 compound aanschaffen.
Nou heb ik er 2 in mijn hoofd, de Insane crown bomber of de Lion.

De icb vind ik het wel jammer dat de eerste 2 cake's nu rood zijn. Maar hij moet toch wel erg dik zijn als ik een ieder moet geloven.

De Lion heb ik vorig jaar ook meerdere malen in mijn mandje gehad, toen ik hem uiteindelijk wou bestellen was ik te laat en was hij uitverkocht en nam ik de gorilla.

Aangezien ik de goudbakken Immortal gold en de coconut bounty al in bestelling heb gaat mijn voorkeur denk ik toch uit naar de Lion.

Wat zeggen jullie?!

Ik wil waarschijnlijk nog 1 compound aanschaffen.
Nou heb ik er 2 in mijn hoofd, de Insane crown bomber of de Lion.

De icb vind ik het wel jammer dat de eerste 2 cake's nu rood zijn. Maar hij moet toch wel erg dik zijn als ik een ieder moet geloven.

De Lion heb ik vorig jaar ook meerdere malen in mijn mandje gehad, toen ik hem uiteindelijk wou bestellen was ik te laat en was hij uitverkocht en nam ik de gorilla.

Aangezien ik de goudbakken Immortal gold en de coconut bounty al in bestelling heb gaat mijn voorkeur denk ik toch uit naar de Lion.

Wat zeggen jullie?!
Beide goed maar gezien de andere bakken zeker de lion!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan