Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Draaizonnen (wordt erg moeilijk om ze nog te vinden):

Hypnotica Wheel - Broekhoff (top maar uitloop)
Royal Glitter Wheel - Broekhoff (idem)
Wheels of Fortune - Vulcan (kleintjes, maar nog wel te krijgen bijv Almere Haven.

Fonteinen:
Crackling Crystal - WTF
Crackling Blitz - WTF
Katla on Fire - GBV/WECO
Paradise Fountain - GBV/WECO
Goldfontanen - Funke
White Caiman - Luypaers
Cracker Fontanen - Funke
Popcorn Fountain - Vulcan
Bardarbunga - ZENA

En als je een mooie combi zoekt van beide zou je nog op zoek kunnen gaan naar de Lotus Flower van Broekhoff (bijv bij Snuffelaar Purmerend nog te vinden)

Ik kan wel wat hulp gebruiken.
Zo zien ik door al het vuurwerkaanbod het vuurwerk niet meer.
Er is veel keus maar wat is de juiste.
Hopelijk kan iemand mij helpen met een budget van 200,-
Zag wel leuke boxen van Geisha of Evolution maar word ik daar blij van of is er beter.
Moet ik bij meerdere shops wezen of bij eentje.
Het zou leuk zijn als ik 1 compound en wat losse boxen kan vinden.
Mag radius van 50km zijn vanaf Amsterdam

Evo Bomber is een leuke toevoeging dan, te koop bij een fietsenwinkel in Amsterdam Noord :) En bij een centrale in Hoorn hebben ze nog een leuk aanbod aan geisha en rubro producten. Redelijk zachte prijsjes

Heey allemaal!

Na de goede hulp van laatst, weer een andere vraag:
Ben op zoek naar wat single shots, of noujaa, legale gemodificeerde single shots moet ik eigenlijk zeggen!:D
Iemand toevallig een idee welke aan te raden zijn? Trickshot van Broekhoff, Rey del Trueno (dubbele single shot), of cool bastards? Of iets totaal anders! Ik hoor het graag! :thumbsup:

Heey allemaal!

Na de goede hulp van laatst, weer een andere vraag:
Ben op zoek naar wat single shots, of noujaa, legale gemodificeerde single shots moet ik eigenlijk zeggen!:D
Iemand toevallig een idee welke aan te raden zijn? Trickshot van Broekhoff, Rey del Trueno (dubbele single shot), of cool bastards? Of iets totaal anders! Ik hoor het graag! :thumbsup:

Rey del Trueno is troep. Thunderking Scream van Katan schijnen wel goed te zijn. Lijken sprekend op die van China Red en zijn iets duurder. Maar van die zijn wel wat filmpjes te vinden hoe ze knallen en die van China Red weer niet. Dus of ze even hard knallen zou ik niet weten.

Ik wil nog een kleine box aanschaffen en denk aan de Zena Triumph. Is de compound versie nog altijd de moeite waard ?

Beste mede pyro's,

Voor onze show ben ik op zoek naar een lekkere chaos finale. Mijn eerste idee was om 8x secret salute te kiezen. Nu lees ik in dat topic dat de laatste badge van 2019 wat tegen valt.. Bij vechtweelde in Maarssen is deze 29,95 per stuk. De avalanche thunder is 25 euro en lijkt mij ook een leuke crackling bak, welke zouden jullie kiezen om de meeste chaos te krijgen, qua budget kan ik er dan 2 meer nemen, dus 10x avalanche thunder.

Alvast bedankt!

Ik zou absoluut voor de Avalanche Thunder gaan als je tussen bovenstaande moet kiezen. Bewezen kwaliteit, en Beoekhoff/Magnum is gewoon bewezen constant in hun productie.

Ik zou voor 5 Avalanche thunders gaan, daarnaast nog wat fluiters en wat meer variatie in uitwerking met een paar andere cakes. Dat is voor mij meer chaos. Op een gegeven moment voegt nog meer van hetzelfde voor mij persoonlijk niet meer zoveel toe.

Cairo Crackling is mogelijk ook nog een interessant alternatief.

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik dan in ieder geval voor de avalanche thunder ga. Daarnaast is wat fluit voor de afwisseling geen slecht idee. Nog aanraders op dat gebied? die te krijgen zijn in het midden van het land. Zie bij Koningsdal bijvoorbeeld de scream machine, de omlabeling van de oude return of the phoenix, deze was vroeger wel echt geniaal.

En is die cairo crackling in het midden van Nl ergens te krijgen? die ziet er ook wel goed uit namelijk.

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik dan in ieder geval voor de avalanche thunder ga. Daarnaast is wat fluit voor de afwisseling geen slecht idee. Nog aanraders op dat gebied? die te krijgen zijn in het midden van het land. Zie bij Koningsdal bijvoorbeeld de scream machine, de omlabeling van de oude return of the phoenix, deze was vroeger wel echt geniaal.

En is die cairo crackling in het midden van Nl ergens te krijgen? die ziet er ook wel goed uit namelijk.

Zowel de avalanche thunder en de omlabeling van de cairo gaan nog in de freak actie bij vuurwerk huizen ( zie topic )

Magnum heeft een aardig goeie dekking in Nederland. Zou de store locator gebruiken van Magnum. Je hebt nog de Bora Bora? En de Screaming vulture? (als die laatste nog wordt uitgeleverd)

Iemand nog een tip voor de perfecte all at once afsluiter in meervoud?
Wij komen er niet echt uit. Onze vorige twee opties zijn uitverkocht geraakt zoals Valk Ti thunder all at once en de valk salute salvo...

Kun je nog aan de White Thunder komen of de Cruel Cannon/Hexaniet als omlabelingen? Zijn flinke tempo salutebakjes

Ja, staat ook op de optielijst maar is in ieder geval bij Breda ineens van de site..
Kijken nog in de omgeving of we wat kunnen vinden.

Laatst bewerkt:
Ja, staat ook op de optielijst maar is in ieder geval bij Breda ineens van de site..
Kijken nog in de omgeving of we wat kunnen vinden.

Cruel cannon is ook nog wel te bestellen bij Wolff volgens mij, dus je zou ook je lokale Wolff dealers kunnen bellen voor een karton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan