Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
freaks! ik wil nog een grote box halen en zie zowel de metallion blitz van vuurwerkmania en de event shock block staan rubro voor ongeveer dezelfde prijs. beiden boxen zeer divers en daar hou ik persoonlijk wel van. wat zouden jullie beste keus vinden en waarom?

Ik zou zelf dan voor de metallion blitz gaan!

freaks! ik wil nog een grote box halen en zie zowel de metallion blitz van vuurwerkmania en de event shock block staan rubro voor ongeveer dezelfde prijs. beiden boxen zeer divers en daar hou ik persoonlijk wel van. wat zouden jullie beste keus vinden en waarom?
Ze hebben een beetje het zelfde idee qua shapes. Zelf heb ik ze beide een paar keer bekeken en toen besloten de Metallion Blitz te nemen.

Ik heb nu onderstaande boxen, nog een laatste plukje budget (80E) over en wil iets kopen met lekker geweld om mee af te sluiten.
Ik zit te denken aan Transbomber of Code Red...maar kan echt niet kiezen, iemand een doorslaggevend argument? of een beter suggestie?

Funke Fermata 100A
Lesli Gangsta's paradise
Eurostar Bushwackers
Tropic Apocalypse
Evo Evo limited 3
Magnum Head Hunter

Ik heb nu onderstaande boxen, nog een laatste plukje budget (80E) over en wil iets kopen met lekker geweld om mee af te sluiten.
Ik zit te denken aan Transbomber of Code Red...maar kan echt niet kiezen, iemand een doorslaggevend argument? of een beter suggestie?

Funke Fermata 100A
Lesli Gangsta's paradise
Eurostar Bushwackers
Tropic Apocalypse
Evo Evo limited 3
Magnum Head Hunter

Transbomber of Code red hele goede suggesties! Kijk ook eens naar de Berlin van Vulcan, lekkere rambox :)

Veel in je lijstje heeft niet echt een heftig effect. Je kan dan beter inderdaad de Transbomber, Code Red of Berlin van Vulcan nemen. De Fermata 100A is sowieso van een niveau hoger dan ieder NL blok, maar is wel duurder dan je genoemde €80,- . Maar als je die kan kopen dan zou ik zeker die nemen! Geen geweld maar wel keiharde burst en dikke salvo's.

Goede avond.

Ik heb door een meevaller nog een budget over van € 200,-.

Nu twijfel ik om een aantal losse cakes te kopen. Maar denk ook aan de Big 19 van Wolff.. Of de Paranoid van Funke. Vind ik aardig vet maar prijzig.

Ook als ik naar mijn lijst kijk heb ik al wat boxen. Dus twijfel twijfel.

Hebben jullie nog suggesties?
Heb de volgende winkels waar ik al iets besteld heb.

Piroshop Arentz.
Knalkeet.
Vuurwerkstore Holten.
Orthen..

Goede avond.

Ik heb door een meevaller nog een budget over van € 200,-.

Nu twijfel ik om een aantal losse cakes te kopen. Maar denk ook aan de Big 19 van Wolff.. Of de Paranoid van Funke. Vind ik aardig vet maar prijzig.

Ook als ik naar mijn lijst kijk heb ik al wat boxen. Dus twijfel twijfel.

Hebben jullie nog suggesties?
Heb de volgende winkels waar ik al iets besteld heb.

Piroshop Arentz.
Knalkeet.
Vuurwerkstore Holten.
Orthen..

Neem de gok, en wacht op een dikke verassing bij een van de acties van Holten! Of Black Friday bij knalkeet

En anders is de big 19 bij knalkeet natuurlijk super scherp geprijsd :D Funke is tof, maar idd aardig veel geld. Ik weet nie hoe groot he collectie al is, maar het kan wel een dikke toevoeging zijn!

Nouja lijst bestaat uit 20 boxen en wat losse potten. Dus of deze groot is.. Voor mij is het al een mooie lijst.

Nouja lijst bestaat uit 20 boxen en wat losse potten. Dus of deze groot is.. Voor mij is het al een mooie lijst.
Als je al genoeg hebt zou ik die 200 klaarzetten voor freakacties in januari. Dan weet je door de filmpjes die gepost worden precies welke batch goed is en kan je die batch laten reserveren.

Als je al genoeg hebt zou ik die 200 klaarzetten voor freakacties in januari. Dan weet je door de filmpjes die gepost worden precies welke batch goed is en kan je die batch laten reserveren.

Is een optie. Maar door een winstuitkering van mijn werkgever jaarlijks op 31 Dec heb ik daar alweer meer als genoeg budget voor :D

Is een optie. Maar door een winstuitkering van mijn werkgever jaarlijks op 31 Dec heb ik daar alweer meer als genoeg budget voor :D
Heb je nog iets dat je écht wil? Bijvoorbeeld als je gek bent op mines dan The Branco. Of gek bent op tails daar dan het dikste blok voor uitzoeken. Fluiters? 50mm single shots? Etc.

Als je gewoon zoveel mogelijk zou willen hebben dan wachten op die acties die nog komen bij die winkels van je.

Ik zit op dit moment heel erg te twijfelen tussen 2 aparte bestellingen (Kan er helaas maar eentje doen)

Bestelling 1

1x The Punisher
1x Stunter
1x schnaps 2=1
1x Flutemeister 2=1
1x Eins, zwei, drei
1x Ubercool, Uberschon, Ubertoll
2x Dumbum 16 shots
1x Tolorate

Bestelling 2

1x Code Red
2x Dumbum 16 shots

Bestelling 1 heeft meer cakes en een box of compound wat ik persoonlijk wel mooi vind.

Bestelling 2 heeft de Code Red wat ook erg mooi is naar mijn mening! Doet me denken aan de Neon Maroon maar dan iets beter.... De neon maroon heb ik al besteld

Ik zit op dit moment heel erg te twijfelen tussen 2 aparte bestellingen (Kan er helaas maar eentje doen)

Bestelling 1

1x The Punisher
1x Stunter
1x schnaps 2=1
1x Flutemeister 2=1
1x Eins, zwei, drei
2x Dumbum 16 shots
1x Tolorate

Bestelling 2

1x Code Red
2x Dumbum 16 shots

Bestelling 1 heeft meer cakes en een box of compound wat ik persoonlijk wel mooi vind.

Bestelling 2 heeft de Code Red wat ook erg mooi is naar mijn mening! Doet me denken aan de Neon Maroon maar dan iets beter.... De neon maroon heb ik al besteld

Zou zelf voor kwaliteit gaan,dus bestelling 2,alleen dan i.p.v. 2x die Dumbum,misschien de Punisher uit bestelling 1.

Zou zelf voor kwaliteit gaan,dus bestelling 2,alleen dan i.p.v. 2x die Dumbum,misschien de Punisher uit bestelling 1.

Ik begrijp wat je bedoelt! De reden waarom ik bestelling 1 ga doen is omdat ik nog wat cakejes nodig heb voor 6 uur (en iets later).... En ik heb alleen een budget van 127,50 voor de laatste bestelling anders had ik ze graag beide willen hebben!

Maar goed... omdat ik de Neon Maroon al heb gekocht en de Code Red lijkt er een klein beetje op zit ik toch te denken aan de eerste bestelling.

Maar ik zal nog eventjes kijken wat ik ga doen, ik heb nog even de tijd hier voor :p

Als ik ze beide kan nemen doe ik dat

Persoonlijk zou ik voor lijst 2 gaan, puur omdat de kwaliteit dan beter is.

Voor het opvullen van je collectie en het lekker kunnen stoken tussendoor is optie 1 uiteraard weer beter.

Persoonlijk zou ik voor lijst 2 gaan, puur omdat de kwaliteit dan beter is.

Voor het opvullen van je collectie en het lekker kunnen stoken tussendoor is optie 1 uiteraard weer beter.

Daar was het eigenlijk ook voor bedoelt! Voor het stoken voor tussendoor. Maar ik heb mijn lijstje toch iets weten te veranderen. Inplaats van
1x Stunter
1x schnaps 2=1
1x Flutemeister 2=1
1x Eins, zwei, drei
1x Tolorate

Ga ik denk ik voor

1x Punisher
1x Supertolle Assortiment (leuke cakejes voor 55 euros) en 2x Dumbum 16 shots.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan