Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de HFF hardstyle box gekocht en wil deze in een afsluiter gebruiken. Ik heb nu een combi met de ROTP (2x) en Delicious Thunder (2x3) in gedachte, maar twijfel nog. Wil afsluiten met een mooi spektakel en denk zelf aan de Escape from Hell. Wie heeft er een beter idee?

Final Fate / Thunderstorm is de leukste finale van elk project :) Fate in freakactie voor 35 te vinden, thundertorm kostte afgelopen jaar inde voorverkoop 21 euro.... Escape sowieso een aanrader!

3x special #4
3x special #5

En karton flashbang finale waardig?

Of zien jullie qua finalebudget (400) andere mogelijkheden?

Heb de keuze uit de volgende winkels:
Orthen, valk, piroshop, holten. (Daar zijn nu bestellingen lopende..

Zieke finale!! Zeker die specials zo!
Als ik jou was zou ik nog even wachten tot ergens de Noi-Z komt. Verwacht dat Orthen en Valk ze sws gaat krijgen.

2x Special 4, 2x Special 5 tegelijk, daarna 1 keer Noi-Z + voor 100 euro aan Flashbang (of karton Happy THunder Q 12/1 of karton HL16 24/1) van Valk. OF 2x Noi-Z....

Zieke finale!! Zeker die specials zo!
Als ik jou was zou ik nog even wachten tot ergens de Noi-Z komt. Verwacht dat Orthen en Valk ze sws gaat krijgen.

2x Special 4, 2x Special 5 tegelijk, daarna 1 keer Noi-Z + voor 100 euro aan Flashbang (of karton Happy THunder Q 12/1 of karton HL16 24/1) van Valk. OF 2x Noi-Z....

De noi-Z staat al in bestelling bij Orthen.
En heb inmiddels de specials en flash bang ook besteld..

Serieus aan het overwegen om een projectje te maken met de Snapte?! van Zena (Nieuw, gisteren op de demo gezien) en de Angry Red Hornet van Rubro. Cake om cake laten schieten, maar ik mis nog een goeie finale! Iets met rood, ghost, ??

Zit zelf te denken aan Cake 3 van transbomber 1 of 2 keer, maar iemand anders nog suggesties? Nog tips voor eventuele andere cakes voor tussendoor met een lekker tempo, hoor het graag!

Double deck red, die 6row waaier van Xlode zou een mooie zijn als finale. En dan 2 of 3. Of paar keer de beast mode, de nieuwe cake van katan. Tails met rode tip in V vorm

Ik heb nu 1 keer de double demolition besteld. Hoe zou het zijn om nog een double demolition te bestellen; eerste box de cakes één voor één schieten en de tweede box beide cakes tegelijk? Hoe zou dit uitpakken denken jullie? Doen of niet? Leek me best leuk om een boxje te maken voor -/+ €40

Serieus aan het overwegen om een projectje te maken met de Snapte?! van Zena (Nieuw, gisteren op de demo gezien) en de Angry Red Hornet van Rubro. Cake om cake laten schieten, maar ik mis nog een goeie finale! Iets met rood, ghost, ??

Zit zelf te denken aan Cake 3 van transbomber 1 of 2 keer, maar iemand anders nog suggesties? Nog tips voor eventuele andere cakes voor tussendoor met een lekker tempo, hoor het graag!

Ik wil ook zoiets doen 2 red maroon en in het midden de gesnapte box van zena in w shape

Ik heb nu 1 keer de double demolition besteld. Hoe zou het zijn om nog een double demolition te bestellen; eerste box de cakes één voor één schieten en de tweede box beide cakes tegelijk? Hoe zou dit uitpakken denken jullie? Doen of niet? Leek me best leuk om een boxje te maken voor -/+ €40

Denk dat je dan beter gewoon 2 x te gelijk kunt schieten. Doordat de Double Demolition vrij langzaam schiet. Maar jouw eigen idee klinkt ook zeker niet verkeerd.

De Red Ghosts inderdaad. Of eventueel een rode peony cake, zoals deze keer 3 ofzo: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?47734-Blood-Red-Peony-with-Red-Tail-and-Mine

Ook een ROTP tussendoor is gaaf denk ik. Zo samen met de Ghost, plus dat de 'visjes' van de ROTP ietwat lijken op de 'visjes' van de Red Hornet.

De Red Ghosts inderdaad. Of eventueel een rode peony cake, zoals deze keer 3 ofzo: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?47734-Blood-Red-Peony-with-Red-Tail-and-Mine

Ook een ROTP tussendoor is gaaf denk ik. Zo samen met de Ghost, plus dat de 'visjes' van de ROTP ietwat lijken op de 'visjes' van de Red Hornet.

Oeeh goeie die rotp! Maar zou natuurlijk ook met de wicked whistle kunnen, die daadwerkelijk 'ghost' topjes heeft! Opties opties! Ik hou jullie wel op de hoogte

De hornet is her en der al voor een leuke prijs te krijgen. Al zijn de ghost blokjes van evo ook erg goed

Dit topic maar eens leven in blazen! Overweeg 1 bakbeest te bestellen:

Tournament Box of Nanoshot ?

Of is er iets in deze prijsrange/shot range wat nog beter is?

Persoonlijk denk ik dat je niet veel dan de tournamen box hebt. Dat is echt een bakbeest dat 3 min volgas gaat.

ik denk dat ik dan voor de tournamentbox zou gaan, heb net eens wat filmpjes bekeken en die heeft vergeleken met de Nano net iets meer apartere effecten erin zitten.

Zoek een dikkecompound met boeketten en palms met weinig of amper blinkers of crackling.

Suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan