Pyro Is Art
VWC lid
wie is de reddende engel en kan mij een paar heerlijke suggesties geven??
Ik mis o.a. EVO en Pangu in je collectie.
Een aantal fraaie suggesties:
RamBam (2/3.0)
Serenity
Mega Willows
On The Beat
Colorful City
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat Pyro Is Art zegt inderdaad gene evo en pangu.
heb je al eens gedacht aan garden party 1 van pangu of nieuwkomers van evo zoals evo bomber
of mega willos? serenity van evo was ook top vorig jaar vind de acatenango hier ook weer op lijken.
maar ook van wolff zijn er prima producten en nieuwe compound boxen te vinden voor mooie prijzen hoor!
succes en laat even weten wat het is geworden!
Wellicht de Viper van Wolff een optie?
Ligt alleen net even hoger qua prijs
wat Pyro Is Art zegt inderdaad gene evo en pangu.
heb je al eens gedacht aan garden party 1 van pangu of nieuwkomers van evo zoals evo bomber
of mega willos? serenity van evo was ook top vorig jaar vind de acatenango hier ook weer op lijken.
maar ook van wolff zijn er prima producten en nieuwe compound boxen te vinden voor mooie prijzen hoor!
succes en laat even weten wat het is geworden!
Helaas wordt deze niet meer geleverd dus even doorzoeken nogTot nu toe is er inderdaad evo bijgekomen,
Noi-z
Voor een finaleprojectje heb ik het volgende in gedachten:
..x Decibull Salute Box + ..x ROTP + ..x Secret Salute of Venom
Wat raden jullie aan, Secret Salute of Venom of misschien een ander cake?
Alle suggesties zijn welkom.
Bij vooorbaat dank.![]()
Ik ben nog op zoek naar een hele mooie waaier, al dan niet in compound vorm.. Heb de Mei Banfa gekocht maar een beetje afwisseling met wat waaiers vind ik wel mooi. Iemand suggesties?
Ik ben nog op zoek naar een hele mooie waaier, al dan niet in compound vorm.. Heb de Mei Banfa gekocht maar een beetje afwisseling met wat waaiers vind ik wel mooi. Iemand suggesties?
Freestyle rockets 10stuks, of immer gerade aus 8 stuks
Is dat een advies aan een eerder gestelde vraag?
Nee is een vraag, maar snap als je er geen antwoord op kan geven. Is een nieuw product in 2018.